Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn hondje is opeens dood :-(

+65
mzcharlotte
Elysia
Sweety
CCC
sanne-84
LDJ
Sorella
Tazz
ExpressoB
Zwerver
Suus
tuttebel
Puzzle
Tullow
Barbabella
Ella
nijntje4
VeryCherry
Ibbeltje
MADDIE
Eris
patjuhhh
L!ND@
ijsjemeisje
Guus
Benthe
Niekske
Chocolate Cookie
redd
Mysterious
Rovine
Makamba
Shisha
Paper Crown
Lady1984
Stuiterbal
liqueje
SnowWhite
Lejow
Davinia
Caresses
TGR
Koffieleut
Oasis
litllejoy
SoGood
Bolleke
Jasmine
Zora
_Lacey_
Kaboutertje
Puggle
Mamsie
Phileine
Chocoholic
Snoes
Bazinga
Marin
Minx
Muis
Antibes
Inge
ekiaam87
Aziraphale
Vanilla Queen
69 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 5:08

Och jee, dat is zielig inderdaad. Je zou inderdaad denken aan een hartaanval. Zag dat sommige meiden hier vragen waarom je het niet uit laat zoeken. Maar zal ze er nog veel aan hebben denk je? De dierenarts/mortuarium is natuurlijk ook schreeuwend duur tegenwoordig, dus je moet je denk ik wel afvragen of je dat nog wilt.

Moeilijk hoor. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 5:12

Ojee wat erg ! En nog zo jong Sad Wel lief dat die mensen je zo goed hebben geholpen. Sterkte meid !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  Puzzle vr 16 maa 2012 - 5:37

Wat ontzettend zielig zeg! Heel veel sterkte.
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 5:51

Jolicious schreef:Och jee, dat is zielig inderdaad. Je zou inderdaad denken aan een hartaanval. Zag dat sommige meiden hier vragen waarom je het niet uit laat zoeken. Maar zal ze er nog veel aan hebben denk je? De dierenarts/mortuarium is natuurlijk ook schreeuwend duur tegenwoordig, dus je moet je denk ik wel afvragen of je dat nog wilt.

Moeilijk hoor. hug

Ik zou dat wel willen.. Ook voor afsluiting, maar ook voor t ras zelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 6:16

Wat vreselijk, krijg er helemaal kippenvel van Sad Heel veel sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  tuttebel vr 16 maa 2012 - 6:30

wat vreselijk om dit mee te maken. zo plotseling en zo jong. Wel heel lief dat die mensen bij je zijn gebleven. veel sterkte hug
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  Suus vr 16 maa 2012 - 6:36

Wat vreselijk naar! Ik kreeg ook de tranen in mijn ogen toen ik je verhaal las. Heel veel sterkte, meid! Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 699888
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  Zwerver vr 16 maa 2012 - 6:39

Het lijkt erop dat zijn maag gekanteld is ofzo...
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 7:11

Jolicious schreef:Och jee, dat is zielig inderdaad. Je zou inderdaad denken aan een hartaanval. Zag dat sommige meiden hier vragen waarom je het niet uit laat zoeken. Maar zal ze er nog veel aan hebben denk je? De dierenarts/mortuarium is natuurlijk ook schreeuwend duur tegenwoordig, dus je moet je denk ik wel afvragen of je dat nog wilt.

Moeilijk hoor. Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 699888

Hier kan ik me wel in vinden, waarom? Ze krijgt het hondje er niet mee terug. Misschien voor het verwerkingsproces maar omdat het zo onverwachts kan ik me voorstellen dat het verdriet dan niet minder wordt. Ontzettend veel sterkte, ik vind dit zo verdrietig om te lezen. Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 7:53

Wij wilden het bij onze kat weten om het beter af te kunnen sluiten.

We hebben het niet specifiek laten onderzoeken maar de dierenarts stelde zelf een diagnose.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  ExpressoB vr 16 maa 2012 - 8:10

Ah triest hey! Cry Ik zat echt met grote verbazing te lezen..... sterkte.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  Tazz vr 16 maa 2012 - 8:59

Meestal betaald de fokker de autopsie als een hond binnen een jaar overlijd. Ik neem aan dat de fokker dat ook wel wil weten voor zijn lijnen. Of heb je hem uit een asiel?

Heel veel sterkte met het verlies.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  Sorella vr 16 maa 2012 - 9:07

Ow wat vreselijk. De tranen lopen over m'n wangen.
Heel veel sterkte met dit vreselijke verlies hug

Ik vind dat die mensen die je geholpen hebben wel een lintje verdienen! Echt heel fijn dat ze je hebben geholpen en je niet alleen hebben gelaten.

Sterkte meid.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  LDJ vr 16 maa 2012 - 9:09

Wat een ontzettend treurig verhaal zeg.
Bij zo'n jong hondje verwacht je dit toch helemaal niet en zeker niet zo opeens.
Wat zul jij geschrokken zijn zeg Sad .
Sterkte hug !!!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  sanne-84 vr 16 maa 2012 - 9:15

pff heb het niet snel, maar n kreeg ik echte tranen in mn ogen.
zo jong, en zo onverwacht. tijdens het spelen.. pff moest meteen aan mn eigen hond denken (ofja moet er niet aan denken dat dat zo gebeurt)

hoewel je de pup er niet mee terug krijgt zou ik toch wel willen weten hoe wat waarom. voor mn eigen gevoel..
sterkte
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  Vanilla Queen vr 16 maa 2012 - 9:15

Hoi meiden, dank jullie wel voor de lieve berichtjes.

Vanochtend werd ik helemaal brak wakker, ik heb mij vooruit gesleept op naar mijn werk en mijn collega's verteld wat er gebeurd is, ze zijn zo lief voor mij geweest.

De reden dat ik het niet laat onderzoeken is omdat ik mijn hondje er niet ervoor terug krijg, en er ook geen extra troost uit kan halen (begrijp wel dat andere mensen dat wel hebben hoor). Ik had ook liever dat hij gewoon in zijn geheel gecremeerd werd zonder dat er in hem gesneden is. Hij is individueel gecremeerd en uitgestrooid op een heel mooi "uitstrooi-veldje", dat geeft mij wel een fijn gevoel en kan er heen wanneer ik dat wil mocht ik daar ooit nog behoefte aan hebben.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  Vanilla Queen vr 16 maa 2012 - 9:20

Overigens ben ik nog wel bij de dierenarts langs geweest om het te vertellen. Hij kon er niks anders van maken dan dat zijn hart er zomaar mee ophield.

En die mensen ben ik idd ontzettend dankbaar. Ik heb stoppertje naar de plaatste krant gestuurd met de vraag of ze contact met mij op willen nemen, ik heb namelijk geen idee waar ze wonen etc.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  CCC vr 16 maa 2012 - 9:24

Och wat een heftig verhaal! Heel veel sterkte! Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 699888

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  Sweety vr 16 maa 2012 - 10:34

Heel veel sterkte! hug
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  Elysia vr 16 maa 2012 - 15:03

Ik lees het nu pas, maar ook ik krijg helemaal tranen in mijn ogen ervan.
Je gaat je zo snel hechten en het wordt eigenlijk gewoon je kindje.
En dan ineens zo onverwachts en nog zo jong Sad
Heel veel sterkte!
Elysia
Elysia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 100
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  mzcharlotte vr 16 maa 2012 - 19:54

De eerste keer dat ik het las, had ik tranen in mijn ogen. De tweede keer dat ik het voorlas aan mijn man, had ik weer tranen in mijn ogen. Ik kan me alleen maar voorstellen hoeveel verdriet jij erom hebt. Heel veel sterkte en fijn dat je een goed gevoel hebt bij het uitstrooien op dat veldje. Ik hoop dat je het een plekje kan geven.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  Rapunzel vr 16 maa 2012 - 20:30

Ik vind dit echt heel triest Cry Veel sterkte!
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  Pompoen vr 16 maa 2012 - 21:23

Sterkte Vanilla Queen, 't verlies van je beestje kan je vreselijk veel doen, helemaal bij zo'n akelig verhaal als 't jouwe. Bah zeg, ik zou er ook helemaal naar van zijn!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  Ayla za 17 maa 2012 - 1:43

Sterkte meid! Ik krijg er helemaal een naar gevoel van... Ik denk dat hij "gewoon" een hartaanval gehad heeft (wie zei dat nou, maagkanteling?) een maagkanteling gaat niet zo snel, dat zie je echt wel. Heb het in het pension waar ik stage liep ook 2x meegemaakt, echt heel erg.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 1:52

Wat een verschrikkelijk zielig verhaal en dat die mensen nog heel hard moesten lachen en toen doorliepen jeetje.. heb gewoon tranen in mijn ogen.

Heel veel sterkte toegewenst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 4 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum