Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn hondje is opeens dood :-(

+65
mzcharlotte
Elysia
Sweety
CCC
sanne-84
LDJ
Sorella
Tazz
ExpressoB
Zwerver
Suus
tuttebel
Puzzle
Tullow
Barbabella
Ella
nijntje4
VeryCherry
Ibbeltje
MADDIE
Eris
patjuhhh
L!ND@
ijsjemeisje
Guus
Benthe
Niekske
Chocolate Cookie
redd
Mysterious
Rovine
Makamba
Shisha
Paper Crown
Lady1984
Stuiterbal
liqueje
SnowWhite
Lejow
Davinia
Caresses
TGR
Koffieleut
Oasis
litllejoy
SoGood
Bolleke
Jasmine
Zora
_Lacey_
Kaboutertje
Puggle
Mamsie
Phileine
Chocoholic
Snoes
Bazinga
Marin
Minx
Muis
Antibes
Inge
ekiaam87
Aziraphale
Vanilla Queen
69 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 5 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 2:46

Ik weet het natuurlijk niet maar ik kan me haast niet voorstellen dat die mensen werkelijk begrepen wat er aan de hand was. Die reactie is gewoon zo raar dat ik er niet bij kan. Ze moeten het wel verkeerd begrepen hebben denk ik dan... Kan toch haast niet anders?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 5 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  Ayla za 17 maa 2012 - 2:47

Ja misschien dat ze dachten dat ie moe was ofzo, en het gek vonden dat je hem droeg.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 5 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 4:02

Wat naar. Veel sterkte met het verwerken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 5 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 4:19

Ayla schreef:Ja misschien dat ze dachten dat ie moe was ofzo, en het gek vonden dat je hem droeg.


Met een baasje dat helemaal overstuur was?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 5 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 4:36

Zusje schreef:Ik weet het natuurlijk niet maar ik kan me haast niet voorstellen dat die mensen werkelijk begrepen wat er aan de hand was. Die reactie is gewoon zo raar dat ik er niet bij kan. Ze moeten het wel verkeerd begrepen hebben denk ik dan... Kan toch haast niet anders?

Nee inderdaad, vreemd verhaal..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 5 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  Vanilla Queen za 17 maa 2012 - 8:58

Mja ik weet niet wat die mensen dachten, misschien was het een stuiptrek ofzo. Als ik iemand heel hard zie vallen schiet ik ook in een lachkick terwijl ik dat helemaal niet zo bedoel. En het maakt me ook niet uit, soms zijn mensen gewoon niet te begrijpen.

Ik weet vrijwel zeker dat het geen maagtorsie was, al heb ik daar wel aan gedacht. Hij had geen symptomen als braakneigingen, opgezwollen buik en was totaal niet lusteloos of onrustig. Misschien heeft ie altijd wel wat gehad zonder dat ik het wist en doordat hij groeide kon zijn hart het niet meer aan denk ik.

Het is nog steeds onwerkelijk. Ik zat net te eten en normaal ligt zijn kop dan op schoot in de hoop dat ik wat laat vallen. Cry
Ik voel me al wel wat rustiger, maar ben nog steeds over de zeik.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 5 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  Le Chat Noir za 17 maa 2012 - 10:23

Oh bah wat verschrikkelijk....heel veel sterkte. Moet er niet aan denken dat mij zoiets zou overkomen met mijn hondje Sad.
Dikke knuffel Sad.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hondje is opeens dood :-( - Pagina 5 Empty Re: Mijn hondje is opeens dood :-(

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum