Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe groot is jullie huis?

+46
Zininzon
Winegum
M@niek
mzcharlotte
Japie
Dolphinne
Zeester
Rush
blondje1313
*Noosa
Pompoen
Coco
Chocoholic
Esperanza
Niekske
Rovine
Sophiee
Rose
Shisha
Paper Crown
Koffieleut
Bazinga
MissD
myloon
Prosecco
Zwerver
redd
Oasis
Roodkapje
Mamsie
Parisienne
Snoes
kajaka88
Puggle
Zonnetje
Susan
Pien
Phileine
Aagje!
Atelier Madame
nijntje4
Thunder
Ibbeltje
Beachgirl
VeryCherry
Travel-Addict
50 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoe groot is jullie huis? - Pagina 3 Empty Re: Hoe groot is jullie huis?

Bericht  MissD do 15 maa 2012 - 20:48

Wij wonen op ongeveer 130 m2. En ik vind dat meer dan voldoende. Misschien ook wel mede door de indeling van ons huis, dat het niet zo klein lijkt.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bazinga do 15 maa 2012 - 21:13

Leuk geprobeerd, Doedell Very Happy

Onze flat is 80m², 2 gewone slaapkamers en één kamer die je heel makkelijk kunt weghalen zodat je een reuzehuiskamer hebt. Onze badkamer is groot genoeg om er een bad in te plaatsen, alleen baal k van onze keuken. Is in principe niet klein, maar smal en ik zou heeel graag een tafel oid in de keuken willen hebben...

Wij hebben wel 'loze' ruimte, we hebben een grote vierkante hal, vroeger was 't ideaal als we er gingen spelen maar nu.. Sja.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Koffieleut do 15 maa 2012 - 21:40

150 m2
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Paper Crown do 15 maa 2012 - 21:48

Het nieuwe huis is zonder vliering 187m2 met vliering 210m2 maar daar kan je niet slapen/wonen ofzo.

Het huidige huis is 130m2 maar zo crappy ingedeeld dat een huis van vrienden van 100m2 groter oogt dan de onze.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Shisha do 15 maa 2012 - 22:02

Ons huis heeft ongeveer 100m2 woonoppervlakte. Wij wonen in een hoekhuis met 5 slaapkamers.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 22:28

Wat wonen jullie allemaal groot! Ons huidige appartement is geloof ik zo'n 55m2. Weet het niet precies. Het huis waar we mee bezig zijn het te kopen is 108m2 ex de tuin van 72m2. Dat is met 4 slaapkamers. Vind het echt supergroot, kun je na gaan jullie huizen! Of tellen jullie de tuin mee? Nee toch zeker?

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown do 15 maa 2012 - 22:41

Carrie schreef:Wat wonen jullie allemaal groot! Ons huidige appartement is geloof ik zo'n 55m2. Weet het niet precies. Het huis waar we mee bezig zijn het te kopen is 108m2 ex de tuin van 72m2. Dat is met 4 slaapkamers. Vind het echt supergroot, kun je na gaan jullie huizen! Of tellen jullie de tuin mee? Nee toch zeker?

Ik niet.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 22:45

2CKC2 schreef:
Carrie schreef:Wat wonen jullie allemaal groot! Ons huidige appartement is geloof ik zo'n 55m2. Weet het niet precies. Het huis waar we mee bezig zijn het te kopen is 108m2 ex de tuin van 72m2. Dat is met 4 slaapkamers. Vind het echt supergroot, kun je na gaan jullie huizen! Of tellen jullie de tuin mee? Nee toch zeker?

Ik niet.

Hier ook de tuin niet mee gerekend.

Gast
Gast

Bericht  Rose do 15 maa 2012 - 23:00

Ons huis is ± 65m2.
Klein knus huisje smile
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Sophiee do 15 maa 2012 - 23:15

Ik geloof zo rond de 110m² op een oppervlakte van zo'n 850m². We hebben een vrijstaande bungalow en dus alles gelijkvloers. Het is nu prima voor ons, ook als ons kleintje er straks is. Maar voor een tweede zullen we toch gaan verhuizen, we hebben namelijk maar 2 'echte' slaapkamers. Dat zien we over een paar jaar wel weer.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  VeryCherry do 15 maa 2012 - 23:18

Het enige wat ik echt graag zou willen is een 3e slaapkamer. Maar qua oppervlakte hebben we echt genoeg ruimte smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 23:20

Prosecco schreef:Mijn appartement heeft een oppervlakte van 85m2,, en daarboven is een net zo grote zolder. Maar van die zolder ga ik maar een kwart gebruiken, als washok en extra berg ruimte. Beneden is geen inpandige berging, alleen helemaal beneden voor de fietsen.
Nog best ruim dus. Jaloers op die bergruimte.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 15 maa 2012 - 23:21

Jij hebt mijn berging nog nooit gezien hè Smikk? Is ruim twee keer zo groot als N zijn slaapkamer.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 23:24

VeryCherry schreef:Jij hebt mijn berging nog nooit gezien hè Smikk? Is ruim twee keer zo groot als N zijn slaapkamer.
Ik zie liever geen berging van anderen. Kan daar slecht tegen Hoe groot is jullie huis? - Pagina 3 394967

Ik zou zo graag wat extra ruimte willen, maar vind mijn huis nog zo fijn op de extra ruimte na. Ik ben ook al verliefd op de berging van Zusje.

Laatst aangepast door Smikkell op do 15 maa 2012 - 23:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Rovine do 15 maa 2012 - 23:26

Ongeveer 65 m2 leefruimte, 80 inclusief keuken, douche, wc en gang. Dat zijn 3 kamers, de woonkamer bestond vroeger uit 2 kamers. Ik woon er alleen, eerst met mijn ex.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Niekske do 15 maa 2012 - 23:37

Ongeveer 75 m2, alles bij elkaar. We wonen met zn tweetjes en hebben ontzettend veel opbergruimte, dus het is groot genoeg.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  VeryCherry do 15 maa 2012 - 23:39

Toen mijn paps en de man die de vaatwasser kwam aansluiten het keukenkastje naar de berging ging brengen viel zijn mond open van verbazing. Terwijl hij zelf in een kast van een huis woont met een loods erbij waar ik al mijn kringloopvondsten 80 keer zou kunnen stallen Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Esperanza vr 16 maa 2012 - 0:32

Ik woon in een 2 kamer appartement. In de advertentie stond dat het 30m2 was, maar ik weet niet of gang, toilet en douche daar ook in zijn meegerekend. Ik had bij 30m2 in ieder geval iets veel kleiners verwacht. Voor mij alleen is het echt meer dan genoeg.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Chocoholic vr 16 maa 2012 - 0:53

Ik woon met mijn 2 katten in een appartement met 3 slaapkamers van in totaal 80m2. Iedereen die hier komt vind 't zo groot, maar ik woon hier alweer 2,5 jaar en zou wel graag groter willen wonen; graag echt een woning met 2 verdiepingen en voor en achtertuin. Cool
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 3:01

Sophiee schreef:Ik geloof zo rond de 110m² op een oppervlakte van zo'n 850m². We hebben een vrijstaande bungalow en dus alles gelijkvloers. Het is nu prima voor ons, ook als ons kleintje er straks is. Maar voor een tweede zullen we toch gaan verhuizen, we hebben namelijk maar 2 'echte' slaapkamers. Dat zien we over een paar jaar wel weer.
Dit hebben wij ook! Alleen hebben wij 3 slaapkamers en op zolder nog de mogelijkheid om 3 of 4 extra kamers te maken.

Gast
Gast

Bericht  Coco vr 16 maa 2012 - 3:05

120m2 en voor nu is dat prima. Als we hier blijven wonen willen we er wel zo'n 30-40m2 bij bouwen, verdeelt over boven en beneden.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 3:13

Ik heb me vergist! Ons huis is 180 m2!!

Gast
Gast

Bericht  Pompoen vr 16 maa 2012 - 3:16

Ons woonoppervlak is een beetje vaag, 't is ongeveer 160 m2, maar ik weet niet zeker of dan de walkin is meegerekend want dat is de bovenverdieping van de schuur maar de schuur is volgens mij niet meegerekend. We hebben trouwens nog een 2e schuur.

Op zich is dit best ruim voor met z'n tweeën, we hebben ook op 45 m2 met z'n tweeën gewoond. We hebben allebei onze eigen werkkamer (is ook echt nodig), er is een kamer voor zijn kinderen en dan hebben we dus een slaapkamer, walk-in closet en logeerkamer.

Wij hebben wel plannen voor de toekomst om misschien de schuur (die zit aan het huis vast) om te bouwen tot atelier. Maar dat wil ik pas doen als ik ook daadwerkelijk als illustrator aan de slag ga en daar twijfel ik nu nog heel erg over.
Mocht er een kindje komen dan moeten zijn kinderen naar zolder en komt die in de slaapkamer op onze verdieping. Mocht er dan ooit nog een tweede komen, dan gaat waarschijnlijk toch de schuur verbouwd worden tot extra kamer.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 4:35

тыквашка schreef:Ons woonoppervlak is een beetje vaag, 't is ongeveer 160 m2, maar ik weet niet zeker of dan de walkin is meegerekend want dat is de bovenverdieping van de schuur maar de schuur is volgens mij niet meegerekend. We hebben trouwens nog een 2e schuur.

Op zich is dit best ruim voor met z'n tweeën, we hebben ook op 45 m2 met z'n tweeën gewoond. We hebben allebei onze eigen werkkamer (is ook echt nodig), er is een kamer voor zijn kinderen en dan hebben we dus een slaapkamer, walk-in closet en logeerkamer.

Wij hebben wel plannen voor de toekomst om misschien de schuur (die zit aan het huis vast) om te bouwen tot atelier. Maar dat wil ik pas doen als ik ook daadwerkelijk als illustrator aan de slag ga en daar twijfel ik nu nog heel erg over.
Mocht er een kindje komen dan moeten zijn kinderen naar zolder en komt die in de slaapkamer op onze verdieping. Mocht er dan ooit nog een tweede komen, dan gaat waarschijnlijk toch de schuur verbouwd worden tot extra kamer.

'op zich is dit best ruim voor z'n tween' Opzich? Ik vind het heel ruim!

Gast
Gast

Bericht  *Noosa vr 16 maa 2012 - 4:50

Ik woon alleen op 35m2 incl alles zeg maar. Het gaat wel maar eigenlijk mis ik gewoon een kleine ruimte voor op te bergen en waar ik een bureau neer kan zetten om te knutselen.
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: