Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Personeelsfeest kaartje afstaan?

+10
Zora
dolfijn1982
Siem
blondje1313
rapa nui
Antibes
Ibbeltje
SarahKey
ellibre
Truttebol
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Personeelsfeest kaartje afstaan? - Pagina 2 Empty Re: Personeelsfeest kaartje afstaan?

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 9:31

Ibbeltje schreef:Dat mogen ze dan want als ik hem niet weg geef en zelf ga is er totaal geen probleem Laughing

Nou ben jij ff een slimme meid zeg, pienter bedacht van je.

(mag ik wel nog even opmerken dat het om jouw baantje gaat en jij voor lul staat voor een ander?)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Personeelsfeest kaartje afstaan? - Pagina 2 Empty Re: Personeelsfeest kaartje afstaan?

Bericht  Ibbeltje do 15 maa 2012 - 9:41

Charlie schreef:
Ibbeltje schreef:Dat mogen ze dan want als ik hem niet weg geef en zelf ga is er totaal geen probleem Laughing

Nou ben jij ff een slimme meid zeg, pienter bedacht van je.

(mag ik wel nog even opmerken dat het om jouw baantje gaat en jij voor lul staat voor een ander?)

haha nou IK zou sowieso niet overwegen het kaartje weg te geven dus IK zou sowieso niet bellen. Maar dacht even mee voor de TO. In haar geval ja misschien zou ik bellen, en voor lul vind ik niet. Maar goed ieder haar keuze wat te doen. O en diegene werkte toch ook voor die organisatie?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 9:41

Ibbeltje schreef:
Truttebol schreef:
Zusje schreef:
Eline schreef:
Ibbeltje schreef:Anders belllen met de organisatie en overleggen?

Maar dat heeft toch geen zin als ze zo'n duidelijke brief ontvangen heeft? Ik zou het er niet op wagen, hoe lullig het ook voor je klasgenoot is.

Haha nee inderdaad, je zet alleen jezelf voor joker Very Happy.

Haha nee bellen ga ik echt niet doen! zeker niet na die brief Personeelsfeest kaartje afstaan? - Pagina 2 827601

Je kan toch uitleggen dat jij niet kan maar wel iemand anders er blij mee wil maken zo dat er toch iemand kan gaan?
Ik zou het kaartje niet zo maar geven aan een ander iig.
Het gaat om een personeelsfeest he.

Gast
Gast

Bericht  Antibes do 15 maa 2012 - 9:44

Ach, als je sowieso niet van plan bent om het risico te lopen, dan kun je natuurlijk best bellen. In dat geval is het een nee-heb-je-ja-kun-je-krijgen situatie (voor degene die je het kaartje beloofd hebt natuurlijk)..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Ibbeltje do 15 maa 2012 - 9:45

SMIKKELL> maar degene die het kaartje wilde zat toch in dezelfde organisatie? Of heb ik dat niet goed gelezen?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Zora do 15 maa 2012 - 9:48

Ibbeltje schreef:SMIKKELL> maar degene die het kaartje wilde zat toch in dezelfde organisatie? Of heb ik dat niet goed gelezen?

Nee toch? Anders had ze zelf toch wel een eigen kaartje gehad? Of snap ik het nou ook niet meer?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 9:50

Zora schreef:
Ibbeltje schreef:SMIKKELL> maar degene die het kaartje wilde zat toch in dezelfde organisatie? Of heb ik dat niet goed gelezen?

Nee toch? Anders had ze zelf toch wel een eigen kaartje gehad? Of snap ik het nou ook niet meer?
Als het personeel was, had ze zelf wel een kaartje gehad. Het gaat om een klasgenoot.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje do 15 maa 2012 - 9:50

Zora schreef:

Je moest je opgeven dus misschien had zij het niet gedaan? haha nou ja maakt niet uit want ik zou het kaartje sowieso dan toch niet geven hahaha.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Truttebol do 15 maa 2012 - 9:52

Nee dat is mijn andere klasgenoot die ook een kaartje heeft, zodat ze iemand mee kan nemen (even voor de duidelijkheid haha :P)

Maar ik heb dus net even contact gehad met beide en we hebben het er maandag even over.
Ze had het er nu al over dat ze apart naar binnen zullen gaan en eerst zullen kijken of er idcontrole is, maar ik heb er geen fijn gevoel bij. Mijn andere klasgenoot trouwens ook niet, dus daar wordt het iets makkelijker van.
Helaas voor mijn klasgenoot zullen we waarschijnlijk beide toch afhaken
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 9:52

Ik mis alleen nog een knipoog Personeelsfeest kaartje afstaan? - Pagina 2 394967

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje do 15 maa 2012 - 9:55

Truttebol schreef:

Nee dat is mijn andere klasgenoot die ook een kaartje heeft, zodat ze iemand mee kan nemen (even voor de duidelijkheid haha :P)

Maar ik heb dus net even contact gehad met beide en we hebben het er maandag even over.
Ze had het er nu al over dat ze apart naar binnen zullen gaan en eerst zullen kijken of er idcontrole is, maar ik heb er geen fijn gevoel bij. Mijn andere klasgenoot trouwens ook niet, dus daar wordt het iets makkelijker van.
Helaas voor mijn klasgenoot zullen we waarschijnlijk beide toch afhaken

Oow dat was het met die klasgenoot foutje. Dan moet je het niet doen als het je geen goed gevoel geeft.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 10:03

Haha wat een verwarring Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Roza do 15 maa 2012 - 10:06

Ik zou voor een personeelsfeest uberhaupt mijn kaartje niet aan een ander geven. Bij ons zou dat trouwens ook niet gaan. Het feest wordt voor het personeel georganiseerd, niet voor vreemden. Ik zou het niet in mijn hoofd halen om daar iemand, die niet binnen het bedrijf werkt, er met mijn kaartje heen te laten gaan.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Siem do 15 maa 2012 - 12:09

Het zal ook te maken hebben met het gage dat voor de artiest betaald dient te worden. Een personeelsfeest is een besloten feest en daardoor is het goedkoper om een artiest te boeken, op het moment dat er mensen van buiten het bedrijf komen is het besloten karakter verdwenen en moet je contractueel het volle pond voor een artiest betalen en dat loopt bij bekende artiesten letterlijk in de duizenden euro's.

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 12:27

Ik had het wel gedaan. Ik kan me dus niet voorstellen dat daar consequenties aan verbonden zitten. Man, daar heb je als werkgever toch ook helemaal geen zin in. Zeker niet voor een feest waar verschillende bedrijven voor uit zijn genodigd. Oeh, wat erg dat dan iemand zijn kaartje aan een ander geeft. Kantje boord hoor, living on the edge laughcry

Gast
Gast

Bericht  Toet do 15 maa 2012 - 12:30

Ik snap sowieso al niet hoe je op het idee komt je kaartje voor een personeelsfeest weg te geven aan iemand die niet binnen het bedrijf werkt maar dat terzijde. Ik zou het niet doen. Je wéét dat het niet mag, je krijgt een brief waarin nadrukkelijk wordt uitgelegd dat het niet de bedoeling is, waarom zou je het dan alsnog doen?

Zo'n brief sturen ze natuurlijk niet voor niets, er zal in het verleden waarschijnlijk al misbruik van zijn gemaakt. Echter denk ik niet dat als je besluit het wel te doen, ze er dan achter komen. Maar waarom zou je het doen? Een gewaarschuwd mens telt voor twee, je vriendin/klasgenoot heeft gewoon pech.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 12:42

Hoezo snap je het niet? Zo'n raar idee is het toch niet? Het is geen feest van alleen je team ofzo, er komen 1300 mensen. Dat is geen persoonlijk feest meer.

Gast
Gast

Bericht  Toet do 15 maa 2012 - 13:00

Jolicious schreef:Hoezo snap je het niet? Zo'n raar idee is het toch niet? Het is geen feest van alleen je team ofzo, er komen 1300 mensen. Dat is geen persoonlijk feest meer.

Dan nog, het is een personeelsfeest, geen openbaar evenement. Een bedrijf betaald dat voor het personeel, niet voor wildvreemde. Of het nou om een bedrijf met 10 personeelsleden gaat of 1300, dat vind ik er niet toe doen.

Ik bedoel dus te zeggen; het gaat mij om het principe. Zoiets hoor je gewoon niet te doen. Zeker niet als je zo'n duidelijke brief hebt gekregen. Dan wil ik helemaal niet zeggen dat ik zelf nooit iets tegen de regels in doe. Maar waarom zou je het risico nemen als je gewaarschuwd bent?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 19:45

Ik vind het er wel toedoen. En het bedrijf betaalt inderdaad. Nou ja, het bedrijft heeft waarschijnlijk al betaald. Als je niet gaat, is het eigenlijk net zo goed verspilling van geld.

Ik geloof niet dat ik er echt een drama van maken kan.

Gast
Gast

Bericht  Esperanza zo 18 maa 2012 - 23:57

Als het zo duidelijk in de brief zou staan, zou ik het niet doen denk ik. Zelf geef je al aan dat je het niet zo'n prettig idee vindt. Dan zou ik het niet laten afhangen van wat die ander klasgenoot doet of dat je niemand wilt teleurstellen. Ik zou het dan gewoon niet doen!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Truttebol ma 19 maa 2012 - 0:28

Zojuist gesprek gehad met klasgenoot (die het kaartje zou krijgen) en ze snapte het helemaal dat ik er niet zo enthousiast meer over was. Ze vond het uiteindelijk gelukkig helemaal niet zo erg Personeelsfeest kaartje afstaan? - Pagina 2 561177 Het is dus opgelost. Ben blij dat ze zo begripvol was Personeelsfeest kaartje afstaan? - Pagina 2 561177
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 1:56

Truttebol schreef:Zojuist gesprek gehad met klasgenoot (die het kaartje zou krijgen) en ze snapte het helemaal dat ik er niet zo enthousiast meer over was. Ze vond het uiteindelijk gelukkig helemaal niet zo erg Personeelsfeest kaartje afstaan? - Pagina 2 561177 Het is dus opgelost. Ben blij dat ze zo begripvol was Personeelsfeest kaartje afstaan? - Pagina 2 561177
Fijn!

Ik zou mijn kaartje ook niet afgestaan hebben.

Gast
Gast

Bericht  Ella ma 19 maa 2012 - 2:25

Truttebol schreef:Zojuist gesprek gehad met klasgenoot (die het kaartje zou krijgen) en ze snapte het helemaal dat ik er niet zo enthousiast meer over was. Ze vond het uiteindelijk gelukkig helemaal niet zo erg Personeelsfeest kaartje afstaan? - Pagina 2 561177 Het is dus opgelost. Ben blij dat ze zo begripvol was Personeelsfeest kaartje afstaan? - Pagina 2 561177

Fijn! Ik had ook niet mijn kaartje afgestaan. Zeker niet als het nog eens extra vermeld staat in een brief. Zou daar geen risico mee gaan lopen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 9:52

Ik heb ze altijd weggegeven. Er kwamen best grote artiesten en ze gaan echt geen controle doen. Zo'n brief is om af te schrikken.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: