Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vantevoren bloed afstaan ivm eventueel nodig bevalling?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vantevoren bloed afstaan ivm eventueel nodig bevalling? Empty Vantevoren bloed afstaan ivm eventueel nodig bevalling?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 5:21

Wie heeft dat gedaan, kan dat?

Ik zou graag vantevoren in het ziekenhuis mijn eigen bloed willen laten aftappen, zodat ik in het geval van veel bloedverlies tijdens de bevalling mijn eigen bloed kan krijgen.

Vraag me af of zoiets eigenlijk wel kan en bestaat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vantevoren bloed afstaan ivm eventueel nodig bevalling? Empty Re: Vantevoren bloed afstaan ivm eventueel nodig bevalling?

Bericht  studiebol wo 7 maa 2012 - 5:22

Goh ik heb daar van te voren eigenlijk nooit over na gedacht. Misschien kan je het is na vragen als je weer een afspraak hebt in het ziekenhuis?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vantevoren bloed afstaan ivm eventueel nodig bevalling? Empty Re: Vantevoren bloed afstaan ivm eventueel nodig bevalling?

Bericht  Muppetje wo 7 maa 2012 - 5:22

Ik denk niet dat ze dat zomaar doen. Je mag ook geen bloed geven als je zwanger bent. Je lichaam maakt niet voor niets meer bloed aan, je hebt het hard nodig...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vantevoren bloed afstaan ivm eventueel nodig bevalling? Empty Re: Vantevoren bloed afstaan ivm eventueel nodig bevalling?

Bericht  koNijntje wo 7 maa 2012 - 5:23

ik weet het niet, maar denk het niet..
volgens mij mag je sowieso geen bloed doneren tijdens je zwangerschap
en daarbij is bloed ook beperkt houdbaar..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vantevoren bloed afstaan ivm eventueel nodig bevalling? Empty Re: Vantevoren bloed afstaan ivm eventueel nodig bevalling?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 5:24

Ga ik idd vragen bij de volgende afspraak, weet niet of dat een hele rare vraag is ach ja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vantevoren bloed afstaan ivm eventueel nodig bevalling? Empty Re: Vantevoren bloed afstaan ivm eventueel nodig bevalling?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 6:11

Hangt ook af van je hb denk ik. Als je al een laag hb hebt zal het geen optie zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vantevoren bloed afstaan ivm eventueel nodig bevalling? Empty Re: Vantevoren bloed afstaan ivm eventueel nodig bevalling?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum