Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

geboortekaartjes laten ontwerpen en drukken bij een drukker

4 plaatsers

Ga naar beneden

geboortekaartjes laten ontwerpen en drukken bij een drukker Empty geboortekaartjes laten ontwerpen en drukken bij een drukker

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 3:14

Wij hebben een heel leuk idee voor geboortekaartjes, iets wat we niet kunnen vinden op internet. Om de kaartjes te drukken, komen we dus al snel bij een drukker uit. We moeten een klein beetje geholpen worden met het ontwerp. Het idee ligt er, het moet alleen nog even professioneel uitgewerkt worden.

Heeft iemand dit ook gedaan met de kaartjes en dan ben ik met name benieuwd naar hoe duur dit dan was.



Mijn man wil namelijk nog niet naar de drukker, die vindt het daar nog veel te vroeg voor, maar ik wil dan wel heel graag weten wat dit dan ongeveer gaat kosten. Als de ontwerp- en drukkosten te gek worden, dan gaan we voor een kant-en-klaar internetkaartje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geboortekaartjes laten ontwerpen en drukken bij een drukker Empty Re: geboortekaartjes laten ontwerpen en drukken bij een drukker

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 3:23

Jammer, ik kan de bonnen zo niet weer vinden, maar wij waren goedkoper uit met een eigen ontwerp uiteindelijk, dan met een standaard kaartje. Wij hebben een fotokaart laten maken.

Misschien een idee om bij deze drukker info op te vragen? Ik kan je de site pm-en evt.?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geboortekaartjes laten ontwerpen en drukken bij een drukker Empty Re: geboortekaartjes laten ontwerpen en drukken bij een drukker

Bericht  Blue flower do 15 maa 2012 - 3:35

Ik heb een eigen bedrijf in het maken van geboortekaartjes, dus ik zou als je interesse hebt het voor je kunnen uitwerken en vooraf een prijs voor je kunnen maken.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geboortekaartjes laten ontwerpen en drukken bij een drukker Empty Re: geboortekaartjes laten ontwerpen en drukken bij een drukker

Bericht  Dora do 15 maa 2012 - 3:49

Wij waren iets goedkoper uit met een eigen ontwerp.
We zijn met een schets naar de drukker gegaan en verteld wat we wilde en die heeft het afgemaakt/uitgewerkt.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

geboortekaartjes laten ontwerpen en drukken bij een drukker Empty Re: geboortekaartjes laten ontwerpen en drukken bij een drukker

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 5:40

Dank voor de reacties. Valt me erg mee, ik dacht dat je voor het ontwerp ook flink zou moeten betalen! Ik zal je vanavond even een PM sturen BF

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geboortekaartjes laten ontwerpen en drukken bij een drukker Empty Re: geboortekaartjes laten ontwerpen en drukken bij een drukker

Bericht  yes1984 do 15 maa 2012 - 6:49

Wij hebben € 1,10 voor een kaartje van 13x13 betaald.
Dit was ook meteen gevouwen.

Het ontwerp heb ik zelf gemaakt en op pdf aangeleverd. De proefdruk e.d. was gratis.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

geboortekaartjes laten ontwerpen en drukken bij een drukker Empty Re: geboortekaartjes laten ontwerpen en drukken bij een drukker

Bericht  kwak do 15 maa 2012 - 7:59

wij hadden een drukker via een kameraad van ons, koste ons 1 euro voor de kaart met envelop.
onze trouwkaart komt daar ook weg, deze was bijna een keer zo groot en koste ook 1 euro.
wil je het nummer wel doen anders Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

geboortekaartjes laten ontwerpen en drukken bij een drukker Empty Re: geboortekaartjes laten ontwerpen en drukken bij een drukker

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 8:03

is dat een professionele drukker kwak? Hebben ze eventueel ook een website, dan kan ik eerst even neuzen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geboortekaartjes laten ontwerpen en drukken bij een drukker Empty Re: geboortekaartjes laten ontwerpen en drukken bij een drukker

Bericht  kwak do 15 maa 2012 - 8:06

ik mail je!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

geboortekaartjes laten ontwerpen en drukken bij een drukker Empty Re: geboortekaartjes laten ontwerpen en drukken bij een drukker

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum