Uitnodigingskaarten ontwerpen, waar?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Uitnodigingskaarten ontwerpen, waar?
Ik ben voor de verjaardag van mijn vader aan het kijken naar een goede site waar we uitnodigingen kunnen maken.
Mijn vader wordt 50 en we willen een eigen foto op een kaart plaatsen (liefst vierkant) met in de binnenzijde op beide pagina's een tekst. De achtergrond moet in een gewenste kleur verkregen kunnen worden. Verder wil ik alle kaarten op 1 adres binnen laten komen, zodat we ze zelf kunnen versturen. We willen er namelijk nog een inlegvelletje tussen stoppen.
Via kaartje2go heb ik even zitten kijken, maar daar kosten de kaartjes 43,95 voor 30 kaartjes. Dan moeten we de postzegels zelf nog betalen. Ik vind zelf kaartje2go erg fijn werken, heb mijn eigen verhuiskaarten daar ook laten drukken. Dus ik weet dat ze goed werk leveren (vind ik) en netjes en snel zijn. Alleen vraag ik me af of dit ook nog goedkoper kan. Iemand misschien een tips die aan mijn eisen voldoen?
Mijn vader wordt 50 en we willen een eigen foto op een kaart plaatsen (liefst vierkant) met in de binnenzijde op beide pagina's een tekst. De achtergrond moet in een gewenste kleur verkregen kunnen worden. Verder wil ik alle kaarten op 1 adres binnen laten komen, zodat we ze zelf kunnen versturen. We willen er namelijk nog een inlegvelletje tussen stoppen.
Via kaartje2go heb ik even zitten kijken, maar daar kosten de kaartjes 43,95 voor 30 kaartjes. Dan moeten we de postzegels zelf nog betalen. Ik vind zelf kaartje2go erg fijn werken, heb mijn eigen verhuiskaarten daar ook laten drukken. Dus ik weet dat ze goed werk leveren (vind ik) en netjes en snel zijn. Alleen vraag ik me af of dit ook nog goedkoper kan. Iemand misschien een tips die aan mijn eisen voldoen?
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Re: Uitnodigingskaarten ontwerpen, waar?
Ik weet niet hoe duur Vistaprint is? Je kan het ook bij Hema en Kruidvat en dat soort winkels laten doen maar ik geloof dat je dan rond dezelfde prijs uitkomt.. Ik denk dus dat dat een redelijk normale prijs is!
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
wat wil je uitgeven voor het ontwerp?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik lees even mee
mijn vader wordt in juni 50 en wil ook een leuke uitnodiging maken!
mijn vader wordt in juni 50 en wil ook een leuke uitnodiging maken!
Gast- Gast
www.hipdesign.nl kun je hele leuke kaarten maken!!
wat ik verder wel eens gedaan heb is een foto dusdanig bewerken en hem dan gewoon af laten drukken als foto. dan heb je wel een enkele kaart maar het is een stuk voordeliger als via bijv hipdesign!!
wat ik verder wel eens gedaan heb is een foto dusdanig bewerken en hem dan gewoon af laten drukken als foto. dan heb je wel een enkele kaart maar het is een stuk voordeliger als via bijv hipdesign!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» waar kaart ontwerpen
» Flyer ontwerpen
» Wie kan hier goed ontwerpen?
» geboortekaartjes laten ontwerpen en drukken bij een drukker
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Flyer ontwerpen
» Wie kan hier goed ontwerpen?
» geboortekaartjes laten ontwerpen en drukken bij een drukker
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: