Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen donderdag!

+6
slaatje
Jade
Lejow
Ibbeltje
silly-one
Snoes
10 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen donderdag! Empty Goedemorgen donderdag!

Bericht  Snoes wo 14 maa 2012 - 18:35

Goedemorgen dames!

Lekker geslapen? Wat zijn de plannen voor vandaag?

Ik ga zo dadelijk werken van 8u tot 18u, daarna wat eten met een collega en daarna hebben we nog een cursus van het werk van 19u tot 22u. Lange dag voor de boeg! Als ik thuiskom, kruip ik gelijk mijn bed in denk ik smile

Fijne dag allemaal!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen donderdag! Empty Re: Goedemorgen donderdag!

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 18:48

Volgens mij kan ik een week achter elkaar slapen als het zou kunnen Very Happy. Maar goedemorgen! We gaan gewoon door Very Happy. Vandaag mag ik lekker in mijn eigen stad blijven (zat gister en eergister aan de andere kant van NL). Vanavond salsales, ook wel zin in.

Succes met je cursus, heb het 2 dagen achter de rug dus en is inderdaad erg vermoeiend.

Fijne dag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen donderdag! Empty Re: Goedemorgen donderdag!

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 18:50

Goedemorgen Snoes!
Lange dag heb je zeg. Wat voor cursus heb je?

Goedemorgen Zusje , veel plezier met je sal sales haha! Lijkt me erg leuk om te doen. Wanneer heb je vakantie of doe je daar buiten je reizen om, niet aan? Dan kan je even lekker uitslapen voor zover dat nog lukt.

Ik heb mezelf vanmorgen voor het eerst uit bed gesleept om een dagritme aan te leren Goedemorgen donderdag! 394967 Vroeg uit bed, ontbijten met koffie, en dan wc schoon maken met wat huishouden erbij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen donderdag! Empty Re: Goedemorgen donderdag!

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 18:57

Echt, lijkt me heerlijk om weer eens een weekje voor mezelf te hebben en dan idd vroeg op te staan en echt iets aan je dag te hebben! Maar ik weet dat de werkelijkheid anders is (te laat opstaan, in je pyjama achter de pc kruipen en mijn dag verkloten met niks doen :P). Maar nee, ik neem zelden vakantie zonder plannen eigenlijk. Hooguit wat uurtjes of een dag na een examen waarvan ik gewoon compleet uitgeput ben. Maar ik heb het druk omdat ik een paar dagen mis, dan is het gewoon voor mijn gevoel ook niet handig om vrij te nemen. Ik heb nog 1 week en dan begint mijn 'ronde' weer opnieuw dus het liefst wil ik alles af natuurlijk. Zal wel dik doorwerken zijn volgende week! En salsa is ook erg leuk om te doen Very Happy. Je bent in ieder geval al opgestaan dus je scoort beter dan ik, als ik vrij zou zijn! Haha! Veel plezier vandaag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen donderdag! Empty Re: Goedemorgen donderdag!

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 19:03

Jeeej, eerste pluspunten al binnen voor vandaag.
Je zit ook wel helemaal in je werk ritme natuurlijk. Hoe lang duur zo'n 'ronde'? We kunnen trouwens ook al plannen wanneer ik bij je kom. Ik heb mijn rooster tot mei. Ik heb erg veel tijd over. Gelukkig ben ik van mijn 3 uurs diensten af bounce cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen donderdag! Empty Re: Goedemorgen donderdag!

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 19:07

Ah leuk! Ik geef je alleen weinig kans dat het op zeer korte termijn is. Ik zit al met wat dingen geloof ik maar zal van het weekend kijken. Ik heb verschillende 'rondes' door elkaar lopen. De meeste duren 6 weken, die eindigt volgende week. Ik heb ook rondes van een maand en zelfs 1 ronde van 2 weken en naar sommige ga ik ook 1 keer per 2 weken ivm de omstandigheden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen donderdag! Empty Re: Goedemorgen donderdag!

Bericht  Snoes wo 14 maa 2012 - 19:37

Dolcis, wij hebben een curus over hoe we moeten omgaan met ontevreden/agressieve klanten/patiënten. Ik ben benieuwd.. smile

Zusje, dat je het volhoudt! Veel plezier met de salsales iig!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen donderdag! Empty Re: Goedemorgen donderdag!

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 19:42

Goedemorgen!

Ik zie dat het zonnetje ook alweer aanwezig is, heel fijn!
Gister was het hier onwijs druk, want ipv 1 meisje was er nog een zwaar autistische jongen meegekomen met mijn vriendin. Ze hebben het allebei heel erg naar hun zin gehad en willen graag nog een keer terug komen. Voelt ook wel heel goed om ze aandacht te geven die ze nodig hebben, ze hebben allebei ook geen goede thuissituatie en is het bij hun ouders ook niet zoals het thuis hoort te zijn. Dus was gisteravond helemaal bekaf.

Vandaag niet heel veel plannen, Mas moet vanmiddag weer naar school toe.

Fijne dag all!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen donderdag! Empty Re: Goedemorgen donderdag!

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 19:44

Goedemorgen!

Vandaag heb ik mijn eigenvaardigheidtoets. Vrij zeker dat ik niet alles ga halen, vooral het touwzwaaien vind ik een onmogelijke opgave. Verder komt het wel goed denk ik smile

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen donderdag! Empty Re: Goedemorgen donderdag!

Bericht  silly-one wo 14 maa 2012 - 19:51

Goedemorgen allemaal,

Vandaag gewoon werken, dan even snel boodschappen doen en avond tennissen en daarna bankhangen. Gewoon helemaal niks doen vanavond kan er nu al naar uit kijken.
Eigenlijk een hele saaie dag, maar daar was ik wel aan toe na een paar weken rennen en vliegen.

Fijne dag allemaal.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen donderdag! Empty Re: Goedemorgen donderdag!

Bericht  Ibbeltje wo 14 maa 2012 - 20:03

Goedemorgen,


Vanmorgen ga ik even wat in huis doen en vanmiddag moet ik werken. Verder geen plannen.

Fijne dag!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen donderdag! Empty Re: Goedemorgen donderdag!

Bericht  Lejow wo 14 maa 2012 - 20:07

Succes Chipp!

Ik ga zo lekker douchen en straks weer richting het ziekenhuis. Daarna boodschappen doen en eten en dan is er alweer een dag om....
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen donderdag! Empty Re: Goedemorgen donderdag!

Bericht  Jade wo 14 maa 2012 - 20:20

Goedemorgen allemaal!

Ik lig nog lekker in bed en ga zo nog even verder slapen. Ik voel me helemaal niet lekker vandaag.
Ik ben vandaag ook nog jarig, maar vier het niet. Ik ga wel even een cake bakken vandaag!

Fijne dag allemaal!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen donderdag! Empty Re: Goedemorgen donderdag!

Bericht  slaatje wo 14 maa 2012 - 20:36

Goedemorgen,

Ook hier, gefeliciteerd Jade. Hoop dat je toch een beetje van je dag en het zonnetje zult kunnen genieten vandaag!

Ik ben inmiddels op mijn werk beland. Werk vandaag tot half 2 en dan is het weekend voor mij. Vanmiddag geen plannen, even van het mooie weer genieten denk ik. Morgen uitslapen en tas inpakken en zodra lief thuis is, auto inladen en voor een weekendje richting Antwerpen. Heb er zin in.

Wens iedereen een fijne dag en alsvast een fijn weekend!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen donderdag! Empty Re: Goedemorgen donderdag!

Bericht  Esperanza wo 14 maa 2012 - 20:50

Goedemorgen,

Antwerpen is leuk slaatje! Veel plezier alvast!

Ik heb voor de zoveelste keer weer erg onrustig geslapen (zelfs over het forum gedroomd haha). Vanochtend ben ik vrij, dus dat is wel lekker. Ben nu nog in m'n pyjama aan het ontbijten. Vanmiddag moet ik werken en vanavond heb ik nog geen plannen. Lekker een avondje bankhangen.

Iedereen een fijne dag!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen donderdag! Empty Re: Goedemorgen donderdag!

Bericht  Rovine wo 14 maa 2012 - 20:57

Goedemorgen! Ben weer aan het werk en tussendoor ga ik zoveel mogelijk wegsneaken om andere werkgevers te bellen. Dat is niet echt gemakkelijk omdat ik nergens echt privacy heb. Heb iig al 1 vacature toegemaild gekregen die ik best zie zitten, de rest zie ik als optie of moet ik nog nader onderzoeken. Ondertussen zit ik ook stiekem toegemailde bedrijfspresentaties te kijken.

Vanavond heb ik een hotstone-massage en dat vind ik best eng. Heb nog nooit zoiets gehad, dus weet niet zo goed wat ik kan verwachten. Maar onder het mom van nieuwe ervaringen opdoen moet ik het zeker proberen.

Daarna waarschijnlijk nog wat mails beantwoorden, gisteravond heb ik ook tot 10 uur zitten mailen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen donderdag! Empty Re: Goedemorgen donderdag!

Bericht  Ibbeltje wo 14 maa 2012 - 20:58

Rovine geniet van de massage! Heb nog nooit gehad maar toch lijkt het mij wel lekker smile En succes met de bedrijven!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen donderdag! Empty Re: Goedemorgen donderdag!

Bericht  redd wo 14 maa 2012 - 22:44

Morge!ik duik zo ook nog ff met bed in&vanaaf lekker werken

redd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen donderdag! Empty Re: Goedemorgen donderdag!

Bericht  slaatje wo 14 maa 2012 - 23:03

Esperanza schreef:Goedemorgen,

Antwerpen is leuk slaatje! Veel plezier alvast!

Ik heb voor de zoveelste keer weer erg onrustig geslapen (zelfs over het forum gedroomd haha). Vanochtend ben ik vrij, dus dat is wel lekker. Ben nu nog in m'n pyjama aan het ontbijten. Vanmiddag moet ik werken en vanavond heb ik nog geen plannen. Lekker een avondje bankhangen.

Iedereen een fijne dag!

Dank je, ben er jaren geleden eens een paar uur geweest. En vorig jaar eens om in een Portugees restaurant te eten (met Portugese vrienden) maar heb nu wel erg veel zin de stad te gaan verkennen :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen donderdag! Empty Re: Goedemorgen donderdag!

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 23:06

Goedemorgen allemaal! Very Happy

Ik ben vanaf half zeven uit bed en nog steeds in pyama aan het hangen en rommelen haha. Ik ga zo lekker douchen, mijn sollicitatiegesprek voorbereiden en genieten van het zonnetje! sunny

Have a nice day all!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen donderdag! Empty Re: Goedemorgen donderdag!

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 23:13

Hoi!
Ik ben net lekker naar het bos geweest en moet zo naa Nijmegen voor 2,5 uurtjes les No in een kelder Suspect
Balen, maarja!

Fijne dag, all!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen donderdag! Empty Re: Goedemorgen donderdag!

Bericht  Ibbeltje wo 14 maa 2012 - 23:29

PB in een kelder???
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen donderdag! Empty Re: Goedemorgen donderdag!

Bericht  CarpeDiem wo 14 maa 2012 - 23:30

Goedemorgen, vandaag lekker een dagje vrij dus van het lekkere weertje genieten! Very Happy
CarpeDiem
CarpeDiem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen donderdag! Empty Re: Goedemorgen donderdag!

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 23:30

Ik wil verdorie dat mn vakantie album binnen komt!

Dat kan helemaal niet want ik heb hem gister pas besteld, dus op zn vroegst is hij zaterdag binnen, maar toch...

Ik wil hem nu :veil:

edit:

Oja en ook mijn jurken die ik heb besteld!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Die komen überhaupt pas ergens in week 14 op z'n vroegst, maar toch...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen donderdag! Empty Re: Goedemorgen donderdag!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum