Goedemorgen donderdag!
+13
Middleme
Kowalski
Marin
ExpressoB
Rumble
Krullebol
Poubelle
Roxi3
Lady4
Ibbeltje
GeKKiE
slaatje
Snoes
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen donderdag!
Goedemorgen!
Lekker geslapen? Wat zijn de plannen voor vandaag?
Ik heb redelijk goed geslapen. Vandaag werken van 6u30 tot 15u en daarna naar huis. Vanavond komt mijn schoonbroer langs om ons wat te helpen met de renovatiewerken, zodat we hopelijk zondag kunnen beginnen met schilderen.
Fijne dag allemaal!
Lekker geslapen? Wat zijn de plannen voor vandaag?
Ik heb redelijk goed geslapen. Vandaag werken van 6u30 tot 15u en daarna naar huis. Vanavond komt mijn schoonbroer langs om ons wat te helpen met de renovatiewerken, zodat we hopelijk zondag kunnen beginnen met schilderen.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen donderdag!
Goedemorgen,
Succes vandaag Snoes, gaan jullie de planning halen?
Hier prima geslapen, schrok alleen wakker van de wekker. Nu aangekleed, zo ff brood smeren en dan op naar mijn werk. Verder geen plannen. Fijne dag allemaal.
Hier prima geslapen, schrok alleen wakker van de wekker. Nu aangekleed, zo ff brood smeren en dan op naar mijn werk. Verder geen plannen. Fijne dag allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goeiemorgen!
Ik ben al de hele week zoooo moe!
Gisteravond weer te laat naar bed gegaan.
Ik wil nog slapen, maar ik moet werken. De kinderen wachten....
Gelukkig is het bijna weekend!
Fijne dag allemaal!
Ik ben al de hele week zoooo moe!
Gisteravond weer te laat naar bed gegaan.
Ik wil nog slapen, maar ik moet werken. De kinderen wachten....
Gelukkig is het bijna weekend!
Fijne dag allemaal!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Als we zo hard (ofja, voor mijn vriend haha) blijven doorwerken als nu, normaal wel. De planning is iig dat het 6 juli klaar is, zodat we 7 juli alles weer terug kunnen verhuizen van de garage naar ons huis .slaatje schreef:
Snoes- Lady Post-a-lot
Goedemorgen,
Heb goed geslapen, alleen nog altijd erg verkouden. Vandaag dag werken en verder niet veel doen.
Fijne dag!
Heb goed geslapen, alleen nog altijd erg verkouden. Vandaag dag werken en verder niet veel doen.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen. Ga zo werken van half acht tot vier en daarna even snel de stad in. Vanavond komt een vriendin eten, lekker bijkletsen. Daarna ga ik weer richting mijn vriend.
Fijne dag all!
Ik heb heerlijk geslapen. Ga zo werken van half acht tot vier en daarna even snel de stad in. Vanavond komt een vriendin eten, lekker bijkletsen. Daarna ga ik weer richting mijn vriend.
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Goedemorgen!
Ik ga zo werken. Vanmiddag heb ik een vergadering en vanavond moet ik tennissen. Ik ben vandaag een beetje sloom.
Een fijne dag!
Ik ga zo werken. Vanmiddag heb ik een vergadering en vanavond moet ik tennissen. Ik ben vandaag een beetje sloom.
Een fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb vandaag een uitstapje met de kids uit mijn stageklas, van 8:00 tot 14:00. Daarna ga ik snel naar huis want mijn vriend is ziek en eigenlijk ben ik er niet gerust op om hem alleen te laten.
Fijne dag!
Ik heb vandaag een uitstapje met de kids uit mijn stageklas, van 8:00 tot 14:00. Daarna ga ik snel naar huis want mijn vriend is ziek en eigenlijk ben ik er niet gerust op om hem alleen te laten.
Fijne dag!
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Goedemorgen!
Ik ga zo op schoolreisje naar de Efteling!
Fijne dag allemaal!
Ik ga zo op schoolreisje naar de Efteling!
Fijne dag allemaal!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Goedemorgen!
Veel plezier op de schoolreisjes/uitjes meiden! Het is heerlijk weer ( hier tenminste!)
Ik heb eindelijk is uitgeslapen, heerlijk. Vandaag hoop kleine klusjes, schoonmaken e.d. Het is gewoon heerlijk om niets meer voro school te hoeven doen
Vanmiddag naar vriendin en vanavond studentenvereniging.
Zonnetje schijnt, laat de dag maar beginnen
Fijne dag!
Veel plezier op de schoolreisjes/uitjes meiden! Het is heerlijk weer ( hier tenminste!)
Ik heb eindelijk is uitgeslapen, heerlijk. Vandaag hoop kleine klusjes, schoonmaken e.d. Het is gewoon heerlijk om niets meer voro school te hoeven doen
Vanmiddag naar vriendin en vanavond studentenvereniging.
Zonnetje schijnt, laat de dag maar beginnen
Fijne dag!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Goedemorgen!
Succes Snoes! Hoe gaat het eigenlijk met je zwangerschap? Voel je je een beetje goed?
En veel plezier bij de Efteling, Pixie!
Vandaag heb ik een lekker rustig dagje op het werk, 1 afspraak vanmiddag met iemand die reintegratietrajecten begeleid en die zijn personeel misschien bij mij kwijt wil.
Ik denk dat ik lekker vroeg naar huis ga vandaag.
Fijne dag allemaal!
Succes Snoes! Hoe gaat het eigenlijk met je zwangerschap? Voel je je een beetje goed?
En veel plezier bij de Efteling, Pixie!
Vandaag heb ik een lekker rustig dagje op het werk, 1 afspraak vanmiddag met iemand die reintegratietrajecten begeleid en die zijn personeel misschien bij mij kwijt wil.
Ik denk dat ik lekker vroeg naar huis ga vandaag.
Fijne dag allemaal!
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Roxi3 schreef:Goedemorgen,
Ik heb vandaag een uitstapje met de kids uit mijn stageklas, van 8:00 tot 14:00. Daarna ga ik snel naar huis want mijn vriend is ziek en eigenlijk ben ik er niet gerust op om hem alleen te laten. Fijne dag!
Wat mankeert hij dan?! Klinkt niet goed, als je een volwassen vent niet alleen thuis wilt laten.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen! Ik heb eindelijk een normale nacht geslapen. Straks ga ik naar huis, verder inpakken. Ik ga met m'n oma naar de stad, om te lunchen en we krijgen en mooie lamp cadeau van haar als samenwooncadeau. En ik ga voor haar een compact camera uitzoeken, omdat ze toch nog best veel reist en dan toch wel foto's wil maken, op haar 87e. War een topwijf!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Goeiemorgen allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen en ik heb niet eens een kater! Eindelijk even een dagje vrij voor deze pinguin, dus lekker sporten, beetje shoppen, lekker forummen, chillen, gewoon even niks moeten!
Fijne dag!
Ik heb heerlijk geslapen en ik heb niet eens een kater! Eindelijk even een dagje vrij voor deze pinguin, dus lekker sporten, beetje shoppen, lekker forummen, chillen, gewoon even niks moeten!
Fijne dag!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Wat lief dat er naar vraagt. Het gaat goed met mijn zwangerschap hoor, ik voel me (buiten extreme vermoeidheid) prima. Eénmaal de verbouwingen klaar zijn, kunnen we samen écht gaan genieten. Niet dat we dat nu niet doen, maar het is toch anders omdat we altijd zo druk zijn.Rumble schreef:
Snoes- Lady Post-a-lot
Goedemorgen!
Ik ben vanochtend afgestudeerd!nu onderweg naar huis, vanmiddag afscheid op mn stage en vanavond taart eten met ouders, vriend, schoonouders, zus en zwager!
Ik ben vanochtend afgestudeerd!nu onderweg naar huis, vanmiddag afscheid op mn stage en vanavond taart eten met ouders, vriend, schoonouders, zus en zwager!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Gefeliciteerd Middleme!
Ik heb er al een halve ochtend nutteloos zappen voor de tv en nutteloos internetten op zitten.
Vanmiddag wil ik nog wat opdrachten voor school afmaken en wat muziek mixen voor dansles.
Vanavond moet ik 2 uur les geven bij de dansvereniging!
Verder lekker genieten van het zonnetje dat buiten schijnt
Ik heb er al een halve ochtend nutteloos zappen voor de tv en nutteloos internetten op zitten.
Vanmiddag wil ik nog wat opdrachten voor school afmaken en wat muziek mixen voor dansles.
Vanavond moet ik 2 uur les geven bij de dansvereniging!
Verder lekker genieten van het zonnetje dat buiten schijnt
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Gefeliciteerd Middleme!!
Ik ga lekker leren vandaag (nouja lekker). Dan kan ik misschien ook binnenkort afstuderen.
Ojee. Nu heb ik zin in taart
Ik ga lekker leren vandaag (nouja lekker). Dan kan ik misschien ook binnenkort afstuderen.
Ojee. Nu heb ik zin in taart
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Ik ben vandaag een jaar getrouwd en mijn man is om 2 uur thuis. Dan gaan we even potten kopen voor de voortuin en ik moet om 4 uur bij de gynaecoloog zijn. Vanavond gaan we even zwemmen
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik heb me kapot gelachen ik was net op de radio en ik heb gewoon een oproep gedaan voor een leuke man die met me mee wil naar Muse.
Wat een king ben ik
Gast- Gast
Ben jij dat Zero 3Fm toch haha. Hoop dat jullie date iets wordt haha.
Hier ben ik aan het werk tot 18u, nouwja er is gewoon niks te doen dus ben aanwezig. Daarna club draaien en vanuit daar weer door naar de bloemencorso. Kijken of ik daar al iets kan doen.
Hier ben ik aan het werk tot 18u, nouwja er is gewoon niks te doen dus ben aanwezig. Daarna club draaien en vanuit daar weer door naar de bloemencorso. Kijken of ik daar al iets kan doen.
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal !
Ik heb lekker uit mogen slapen tot 11 uur en nu ligt mijn vriend alweer een uurtje op bed haha. We waren gisteren allebij al mega moe dus vandaag hebben we een off day. Wel gaan we straks nog een lekker stuk wandelen met z'n drietjes en even naar de speeltuin met onze kleine man
Fijne dag allemaaal !
Ik heb lekker uit mogen slapen tot 11 uur en nu ligt mijn vriend alweer een uurtje op bed haha. We waren gisteren allebij al mega moe dus vandaag hebben we een off day. Wel gaan we straks nog een lekker stuk wandelen met z'n drietjes en even naar de speeltuin met onze kleine man
Fijne dag allemaaal !
Gast- Gast
Hahaha jep dat was ik Ik ben ook erg benieuwd, zo date je nooit en zo zit je gewoon op de radio met een oproep.
Gast- Gast
Zero schreef:
Ik heb me kapot gelachen ik was net op de radio en ik heb gewoon een oproep gedaan voor een leuke man die met me mee wil naar Muse.
Wat een king ben ik
Hahaha stoerrrr!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen donderdag!!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag