Goedemorgen donderdag
+7
Jezzie
Tania
Chocolate Cookie
Lejow
M@niek
Caramba
Lotus_
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen donderdag
Goedemorgen,
Iedereen lekker geslapen? Ikzelf ben al sinds half 4 wakker. Heb slaapdienst op het werk en moest er uit. Was daarna helaas klaarwakker en nu dus nog steeds. Als ik thuis ben kruip ik nog lekker even mijn bed in.
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Iedereen lekker geslapen? Ikzelf ben al sinds half 4 wakker. Heb slaapdienst op het werk en moest er uit. Was daarna helaas klaarwakker en nu dus nog steeds. Als ik thuis ben kruip ik nog lekker even mijn bed in.
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen donderdag
Goedemorgen,
Heb net mijn urenbriefje van gister ingevuld en heb al even op de planning voor vandaag gekeken. Moet zo naar mijn werk. Zijn gelukkig geen bijzonderheden.
Vanmiddag nog even naar de kindjes en voor de rest van de dag van het mooie weer genieten.
Fijne dag iedereen.
Heb net mijn urenbriefje van gister ingevuld en heb al even op de planning voor vandaag gekeken. Moet zo naar mijn werk. Zijn gelukkig geen bijzonderheden.
Vanmiddag nog even naar de kindjes en voor de rest van de dag van het mooie weer genieten.
Fijne dag iedereen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Goedemorgen, ik ga ff de kleine en flesje melk geven en dan kruip ik er nog even in! Vanmiddag lekker genieten van het goede weer!
Iedereen fijne dag.
Iedereen fijne dag.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Ik ga zo douchen en dan vertrek ik richting mijn werk. Nog niet zo'n zin, maar ik heb genoeg te doen dus de dag zal voorbij vliegen! Vanavond gelukkig niets op de planning, denk dat ik even wat voor mijn studie ga doen.
Fijne dag allemaal!
Ik ga zo douchen en dan vertrek ik richting mijn werk. Nog niet zo'n zin, maar ik heb genoeg te doen dus de dag zal voorbij vliegen! Vanavond gelukkig niets op de planning, denk dat ik even wat voor mijn studie ga doen.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goede morgen allemaal!
Ook hier niet zoveel zin in de dag van vandaag, heb 3 drukke dagen achter de rug, dus ben behoorlijk moe. Ben dan ook van plan heerlijk vroeg naar huis te gaan vandaag!
En dan vanavond helemaal niets, heeeeerlijk op de bank hangen!
Werkze allemaal!
Ook hier niet zoveel zin in de dag van vandaag, heb 3 drukke dagen achter de rug, dus ben behoorlijk moe. Ben dan ook van plan heerlijk vroeg naar huis te gaan vandaag!
En dan vanavond helemaal niets, heeeeerlijk op de bank hangen!
Werkze allemaal!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Goedemorgen!
Ik heb echt heerlijk geslapen. Vandaag moet ik werken, maar ik heb er wel zin in. Vanavond even langs m'n ouders om iets op te halen en voor de rest heb ik nog geen plannen.
Een fijne dag allemaal!
Ik heb echt heerlijk geslapen. Vandaag moet ik werken, maar ik heb er wel zin in. Vanavond even langs m'n ouders om iets op te halen en voor de rest heb ik nog geen plannen.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goeiemorgen,
Ik heb redelijk geslapen. Gelukkig is mijn verkoudheid niet meer zo erg als gisteren! Zometeen rijd ik naar school voor mijn 1 na laatste examen, spannenddddd! Dus wie wilt duimen, graag
Verder geen plannen vandaag, denk wel even bijslapen.
Fijne dag allemaal
Ik heb redelijk geslapen. Gelukkig is mijn verkoudheid niet meer zo erg als gisteren! Zometeen rijd ik naar school voor mijn 1 na laatste examen, spannenddddd! Dus wie wilt duimen, graag
Verder geen plannen vandaag, denk wel even bijslapen.
Fijne dag allemaal
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Goedemorgen. Ik heb een lange werkdag voor de boeg. Pfff en ik heb er nu al geen zin in !
Verder heb ik hoofdpijn !
Vanavond maar eens optijd gaan slapen
Verder heb ik hoofdpijn !
Vanavond maar eens optijd gaan slapen
Gast- Gast
Goedemorgen!
Jammer dat ik vandaag niet echt van de zon kan genieten.
Ik heb afgesproken om met een vriendin te gaan lunchen, maar misschien kunnen we wel op het terras gaan zitten
Daarna gaan we naar de bios, film wordt Bende van Oss of Friends with Benefits.
Voordat we gaan lunchen ga ik zelf even Breda in om te shoppen.
Voor vanavond heb ik geen plannen.
Fijne dag allemaal!
Jammer dat ik vandaag niet echt van de zon kan genieten.
Ik heb afgesproken om met een vriendin te gaan lunchen, maar misschien kunnen we wel op het terras gaan zitten
Daarna gaan we naar de bios, film wordt Bende van Oss of Friends with Benefits.
Voordat we gaan lunchen ga ik zelf even Breda in om te shoppen.
Voor vanavond heb ik geen plannen.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal!
Ik wilde vandaag een deur gaan schilderen, maar ik kom er net achter dat ik de verkeerde verfrolletjes heb gekocht. Dus ik ga maar iets anders bedenken om te doen. Mijn zoontje is de hele dag bij de gastouder dus tijd genoeg vandaag.
Ik wilde vandaag een deur gaan schilderen, maar ik kom er net achter dat ik de verkeerde verfrolletjes heb gekocht. Dus ik ga maar iets anders bedenken om te doen. Mijn zoontje is de hele dag bij de gastouder dus tijd genoeg vandaag.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Goedemorgen,
Ik ben aan het werk tot 17 uur, daarna even snel boodschappen doen en vanavond gelukkig geen plannen. Ik ben de afgelopen tijd hartstikke druk en dat begint zijn tol te eisen. De hele week ben ik al niet lekker, constant last van hoofdpijn. Vanavond expeditie robinson kijken en dan op tijd naar bed.
Fijne dag allemaal!
Ik ben aan het werk tot 17 uur, daarna even snel boodschappen doen en vanavond gelukkig geen plannen. Ik ben de afgelopen tijd hartstikke druk en dat begint zijn tol te eisen. De hele week ben ik al niet lekker, constant last van hoofdpijn. Vanavond expeditie robinson kijken en dan op tijd naar bed.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben vandaag vrij, ga weer verder met dozen inpakken!
Mijn dagen zien er allemaal een beetje het zelfde uit deze week.
Elke dag inpakken! Maar dan kan ik van het weekend alles weer uitpakken in het huisje!
Fijne dag allemaal!
Ik ben vandaag vrij, ga weer verder met dozen inpakken!
Mijn dagen zien er allemaal een beetje het zelfde uit deze week.
Elke dag inpakken! Maar dan kan ik van het weekend alles weer uitpakken in het huisje!
Fijne dag allemaal!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen!
Ik ben weer aan het werk vandaag. Daarna boodschappen doen, eten en naar de bios met mijn vriend
Fijne dag!
Ik ben weer aan het werk vandaag. Daarna boodschappen doen, eten en naar de bios met mijn vriend
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik ben een dagje vrij vandaag..
heb lekker een beetje uit geslapen ga zo ff in huis bezig en denk ff een afspraak maken bij de kapper..
heb lekker een beetje uit geslapen ga zo ff in huis bezig en denk ff een afspraak maken bij de kapper..
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Iedereen een fijne dag vandaag!
Ik heb heerlijk tot half 10 uitgeslapen, ga zo om 11 uur werken tot een uurtje of 19.
Daarna is het voor mij weekend, heerlijk! Vanavond moet ik nog even brood halen en smeren voor mijn vriend voor morgen, en dan kap ik ermee voor vandaag. Vanavond helemaal niks, denk dat ik met de laptop in bed ga liggen en idd Expeditie Robinson maar kijk!
Ik heb heerlijk tot half 10 uitgeslapen, ga zo om 11 uur werken tot een uurtje of 19.
Daarna is het voor mij weekend, heerlijk! Vanavond moet ik nog even brood halen en smeren voor mijn vriend voor morgen, en dan kap ik ermee voor vandaag. Vanavond helemaal niks, denk dat ik met de laptop in bed ga liggen en idd Expeditie Robinson maar kijk!
Gast- Gast
Ik ga de hele dag in de zon studeren. Zo eerst even heel snel boodschappen doen.
Gast- Gast
Ik zit tot half 4 op school, dan snel met de trein naar huis, katten eten geven, thuis bij mn ouders eten en dabpn vanavond naar het theater, naar slagerij van Kampen!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemiddag!
Ik ben alweer sinds 6u30 aan het werk. Moet nog een kleine 2 uurtjes en dan kan ik al naar huis
Vanavond koken en ik heb nog een afspraak staan, verder niet veel plannen. Vroeg ons bed in denk ik.
Fijne dag nog allemaal!
Ik ben alweer sinds 6u30 aan het werk. Moet nog een kleine 2 uurtjes en dan kan ik al naar huis
Vanavond koken en ik heb nog een afspraak staan, verder niet veel plannen. Vroeg ons bed in denk ik.
Fijne dag nog allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen donderdag!!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag!