Goedemorgen Donderdag!
+7
Muppetje
Chocolate Cookie
studiebol
Mida4you
Lejow
Snoes
Caresses
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen Donderdag!
Ik ben helaas nog steeds wakker en moet er zo al uit om te gaan werken
Jullie allemaal een heel fijne dag vandaag! Sterkte, succes, beterschap voor de mensen die het nodig hebben en verder: geniet
Jullie allemaal een heel fijne dag vandaag! Sterkte, succes, beterschap voor de mensen die het nodig hebben en verder: geniet
Gast- Gast
Re: Goedemorgen Donderdag!
Goedemorgen .
Hier nog een lotgenoot die moet werken (alleen ben jij inmiddels vast al aan het werk, en ik over een uurtje).
Hier nog een lotgenoot die moet werken (alleen ben jij inmiddels vast al aan het werk, en ik over een uurtje).
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen!
Ik ben ook al een halfuur wakker, kan niet meer slapen.
Vandaag ga ik het huis stofzuigen en verder inpakken voor de verhuis. Vanavond zumba.
Fijne dag allemaal!
Ik ben ook al een halfuur wakker, kan niet meer slapen.
Vandaag ga ik het huis stofzuigen en verder inpakken voor de verhuis. Vanavond zumba.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Goede morgen!
Ik ben ook weer wakker! Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik ben zo raar aan het dromen de laatste dagen, wordt vaak ook helemaal verbaasd en verward wakker..
Zo weer aan het werk! Donderdag is nooit zo'n fijne dag, dus ik hoop dat t meevalt vandaag!
Ik ben ook weer wakker! Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik ben zo raar aan het dromen de laatste dagen, wordt vaak ook helemaal verbaasd en verward wakker..
Zo weer aan het werk! Donderdag is nooit zo'n fijne dag, dus ik hoop dat t meevalt vandaag!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Goedemorgen allemaal!
Pff ik heb ook geen goede nacht gehad. Mijn dochtertje was veel wakker en om 06.00 uur was ze helemaal wakker en heb ik haar er maar uitgehaald. Straks Zumba van 09.00-10.00 uur. Daarna boodschapjes doen want mijn oma blijft vanavond eten ( gezellie ) Huisje opruimen en vanmiddag ff een kopje thee halen bij een vriendin.
Vanavond komt mijn schoonmoeder ook nog ff langs.
Fijne dag iedereen!
Pff ik heb ook geen goede nacht gehad. Mijn dochtertje was veel wakker en om 06.00 uur was ze helemaal wakker en heb ik haar er maar uitgehaald. Straks Zumba van 09.00-10.00 uur. Daarna boodschapjes doen want mijn oma blijft vanavond eten ( gezellie ) Huisje opruimen en vanmiddag ff een kopje thee halen bij een vriendin.
Vanavond komt mijn schoonmoeder ook nog ff langs.
Fijne dag iedereen!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Goedemorgen,
Pfff ik heb slecht geslapen.. en normaal gesproken kan ik zeggen dat ik vanavond weekend heb maar ik moet morgen ook nog werken! Dus dat gaat echt wel ff tegen vallen denk ik
Fijne dag allemaal!!
Pfff ik heb slecht geslapen.. en normaal gesproken kan ik zeggen dat ik vanavond weekend heb maar ik moet morgen ook nog werken! Dus dat gaat echt wel ff tegen vallen denk ik
Fijne dag allemaal!!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
goeiemorgen!
wat heb ik een keelpijn! maar goed, zometeen weer naar school. voor na school hebk nog geen plannen. vanavond wil ik mss nog ff bij mn volleybalteam kijken.
wat heb ik een keelpijn! maar goed, zometeen weer naar school. voor na school hebk nog geen plannen. vanavond wil ik mss nog ff bij mn volleybalteam kijken.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Goedemorgen allemaal!
Hier ook niet al te best geslapen. Nu alweer in de trein, onderweg naar werk.
Vanavond ga ik met twee vriendinnen van werk uit eten, dus das dan wel weer leuk.
Fijne dag allemaal!
Hier ook niet al te best geslapen. Nu alweer in de trein, onderweg naar werk.
Vanavond ga ik met twee vriendinnen van werk uit eten, dus das dan wel weer leuk.
Fijne dag allemaal!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Goedemorgen,
Ik heb een beetje onrustig geslapen, maar wel lekker lang. Straks ga ik een uurtje sporten. Vanmiddag heb ik eerst DGT en daarna een gesprek met mijn spv'er. Het is dus een vrij drukke dag, maar dat is wel even goed, denk ik.
Fijne dag allemaal!
Ik heb een beetje onrustig geslapen, maar wel lekker lang. Straks ga ik een uurtje sporten. Vanmiddag heb ik eerst DGT en daarna een gesprek met mijn spv'er. Het is dus een vrij drukke dag, maar dat is wel even goed, denk ik.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen!
Hier nog iemand met keelpijn. En waarschijnlijk een ontstoken holte = auw. Toch maar gewoon werken vandaag, want van thuisblijven wordt ik meestal ook niet echt vrolijk.
Vanavond even kijken voor tegels in het toilet:
Hier nog iemand met keelpijn. En waarschijnlijk een ontstoken holte = auw. Toch maar gewoon werken vandaag, want van thuisblijven wordt ik meestal ook niet echt vrolijk.
Vanavond even kijken voor tegels in het toilet:
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Uuugghhhhhhhhhhh ik voel me beroerd!
Heb super slecht geslapen (sliep pas rond 5 uur ofzo), heb wel lekker gedroomd, maar nu ging de wekker al weer omdat de verwarmingsmonteur tussen 8 en 9 komt. Maar ik heb hoofdpijn, misselijk en keelpijn. Kruip denk ik daarna gewoon weer m'n bed in, maar zal je zien dat ik dan niet meer kan slapen.
Goedemorgen dus
Heb super slecht geslapen (sliep pas rond 5 uur ofzo), heb wel lekker gedroomd, maar nu ging de wekker al weer omdat de verwarmingsmonteur tussen 8 en 9 komt. Maar ik heb hoofdpijn, misselijk en keelpijn. Kruip denk ik daarna gewoon weer m'n bed in, maar zal je zien dat ik dan niet meer kan slapen.
Goedemorgen dus
Gast- Gast
Goedemorgen,
@Marin: Beterschap!
Ik heb goed geslapen, ben er ook vroeger ingegaan dan anders.
En weer heerlijk wakker geworden met het zonnetje!
Vandaag is weer dezelfde planning van toepassing als de rest van deze week: huiswerk (leren voor tentamens ook) en het huishouden afmaken. Vanavond eet ik helaas alleen, dus dat wordt waarschijnlijk een maaltijd nuttigen achter de pc haha .
Fijne dag allemaal!
@Marin: Beterschap!
Ik heb goed geslapen, ben er ook vroeger ingegaan dan anders.
En weer heerlijk wakker geworden met het zonnetje!
Vandaag is weer dezelfde planning van toepassing als de rest van deze week: huiswerk (leren voor tentamens ook) en het huishouden afmaken. Vanavond eet ik helaas alleen, dus dat wordt waarschijnlijk een maaltijd nuttigen achter de pc haha .
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen
Wat een lekker weertje is het!
Ik ga vandaag met mijn moeder meelopen met postbezorgen.
Vanavond langs een vriend die even naar mijn laptop gaat kijken want die doet een beetje raar.
Daarna lekker naar mijn eigen vriend en niets doen.
Fijne dag allemaal
Wat een lekker weertje is het!
Ik ga vandaag met mijn moeder meelopen met postbezorgen.
Vanavond langs een vriend die even naar mijn laptop gaat kijken want die doet een beetje raar.
Daarna lekker naar mijn eigen vriend en niets doen.
Fijne dag allemaal
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Goedemorgen!
Ik ben er net pas uit, kon weer een keer lekker uitslapen. Wel heerlijk wakker worden zo met de zon in mijn kamer
Ik zit nu even te eten, zometeen even de afwas doen en douchen/aankleden en dan mijn moeder ophalen van haar werk. Moet even met haar ergens heen. Verder aan de studie vandaag en wil weer acrylnagels laten zetten dus daar misschien even een afspraak voor maken.
Fijne dag allemaal!
Ik ben er net pas uit, kon weer een keer lekker uitslapen. Wel heerlijk wakker worden zo met de zon in mijn kamer
Ik zit nu even te eten, zometeen even de afwas doen en douchen/aankleden en dan mijn moeder ophalen van haar werk. Moet even met haar ergens heen. Verder aan de studie vandaag en wil weer acrylnagels laten zetten dus daar misschien even een afspraak voor maken.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen donderdag!!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag
» Goedemorgen donderdag!