Babykamer
+23
Happydobby
Verona
Snack a Jack
Parisienne
Flip Fluitketel
Tiara
Sophiee
liesje
mickey
Lejow
Bruintje Beer
SarahKey
Lindsya
kwak
Dora
duckie
Novalee
koNijntje
Roodkapje
Susan
Puggle
PiP
tweeling
27 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Babykamer
tweeling schreef:Waar hebben jullie de babykamer gekocht? Ik vind het behoorlijk prijzig allemaal, maar marktplaats vind ik ook niet echt wat eigenlijk. Nou ja, misschien hebben jullie nog tips?
weet niet wat voor kamer jullie willen/zoeken maar ik heb er 1tje in goede staat. voor 1 kindje gebruikt. hij heet marilette ecru en gekocht bij baby & tienerstore sliedrecht.
groetjes liesje
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Chipp schreef:Lejow schreef:Bij Baby en Tiener!
En ik heb hem vast gereserveerd
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wij hebben oude meubeltjes die onze ouders nog van ons hadden opgeknapt. Verder aangevuld met een ledikantje van MP, kostte 15 euro.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Wij hebben het kamertje bij babypark vandaan.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Wiij hebben het kamertje bij Babymaxx gekocht.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Wij hebben het ledikantje bij Ikea vandaan. Als commode hebben we een ladekast. Vind het prima kwaliteit en betaalbaar. Een kledingkast hebben we niet gekocht, deze hebben we ingebouwd in een nis in de babykamer.
Hier onze babykamer met Ikea meubeltjes:
Hier onze babykamer met Ikea meubeltjes:
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wij hebben een kamertje bij de baby-dump gekocht.
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Wij hebben dezelfde meubeltjes als pariesienne De commode vind ik echt fijn. Omdat wij een erg klein kamertje hebben wou ik een grote commode en hier past alles in. Ook de lakentjes etc heb ik in de commode.
We hebben wel een smalle kast op de babykamer staan met wat hangkleding en speelgoed.
We hebben wel een smalle kast op de babykamer staan met wat hangkleding en speelgoed.
Roodkapje schreef:Susan schreef:Ezra heeft ook een bed van Jorg Steigerhout, is echt een geweldig bed. Hij heeft dan een eenpersoonsbed, eentje waar zijn naam op staat met rode houten letters, past helemaal bij hem, want hij is helemaal wezenloos van letters tegenwoordig.
Hoe zit het met bestellen en leveren? Ik las op Radar dat Jorg niet echt positief aangeschreven staat.. ( anders had ik 'm allang besteld!)
Wij hebben er een ons bed en ons badkamer meubel vandaan en alles is perfect geleverd. Dat was wel op een moment dat ze nog wat minder groot waren als dat ze nu zijn. Wij konden onze spullen toen namelijk al vrij snel ophalen. Wij hebben nu een eetkamerbankje besteld en er word nu 4 weken levertijd aangehouden. Het is inmiddels 2 weken geleden dat we het besteld hebben, dus kan daar helaas nog niks over zeggen...
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
wij hebben ook een kamertje van de babydump en we kregen er een gratis box bij + een cheque t.w.v. 50 euro voor te besteden aan textiel voor op de kamer. Het scheelt wel dat m`n schoonouders een X bedrag hebben toegezegd om mee te betalen aan de kamer anders waren wij waarschijnlijk ook op marktplaats rond gaan kijken.
Gast- Gast
Wij wilde graag een nieuw kamertje maar niet te duur, deze was 500 euro.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Aan mijn antwoord heb je niet veel denk ik. De kamer die wij eerst hadden besteld was 850, deze bleek niet leverbaar. Nu heb ik er een op het oog bij Baby dump, deze is 1200. Je krijgt dat alleen momenteel wel een box bij en 270 euro vrij te besteden
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ja, ik vind die commode ook erg fijn! Je kan er ontzettend veel in kwijt. Wij hebben nu links tegen de muur nog een Billy-kast van Ikea staan met daarin nog wat beddengoed van N., schoenen en wat speelgoed e.d. En zo ziet de andere kant van haar kamertje eruit (de 'ingebouwde' kast voor hangkleding dus). Deze foto was van voor N. geboren was, dus alles nog heel leeg. Inmiddels puilt 'ie uit!SarahKey schreef:Wij hebben dezelfde meubeltjes als pariesienne De commode vind ik echt fijn. Omdat wij een erg klein kamertje hebben wou ik een grote commode en hier past alles in. Ook de lakentjes etc heb ik in de commode.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Happydobby schreef:Wij wilde graag een nieuw kamertje maar niet te duur, deze was 500 euro.
Het kamertje van Ezra lijkt erg op dit kamertje, alleen is het bedje helemaal wit (dus ook de spijltjes) en zijn de knopjes van de kasten ook wit.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Parisienne schreef:Ja, ik vind die commode ook erg fijn! Je kan er ontzettend veel in kwijt. Wij hebben nu links tegen de muur nog een Billy-kast van Ikea staan met daarin nog wat beddengoed van N., schoenen en wat speelgoed e.d. En zo ziet de andere kant van haar kamertje eruit (de 'ingebouwde' kast voor hangkleding dus). Deze foto was van voor N. geboren was, dus alles nog heel leeg. Inmiddels puilt 'ie uit!SarahKey schreef:Wij hebben dezelfde meubeltjes als pariesienne De commode vind ik echt fijn. Omdat wij een erg klein kamertje hebben wou ik een grote commode en hier past alles in. Ook de lakentjes etc heb ik in de commode.
Wij hebben ook die commode. Vind m heel fijn inderdaad. Ook handig dat ie wat hoger is.
Gast- Gast
mickey schreef:Wij hebben de kamer bij Babydump gekocht. Voor een juniorbedje (is nu een ledikant, maar wordt over een jaar of twee een peuterbedje, formaat is ook groter), kledingkast, commode en plankje waren we €780. En dat was dan één van de goedkoopste kamertjes daar... We wilden graag een kamertje van een comlete serie hebben. Ik vind het niet zo mooi als het allemaal anders is.
Deze is het:
Wij hebben dezelfde alleen dan in de donkere variant. Op het moment van onze babykamer vonden we op mp niets naar onze smaak, helaas. Maar zijn heel blij met deze kamer. En we hebben deze gedaan, omdat daar straks ook een eenpersoonsbed van te krijgen is.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Ons kamertje komt bij de Babydump vandaan. We kregen er een gratis box bij en een textielbon t.w.v. €50,-.
Dit is ons kamertje:
Dit is ons kamertje:
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Bedankt voor alle reacties! We hebben er 1 besteld bij Babydump, Interbaby Miami. Het kamertje is nu behoorlijk afgeprijst en we krijgen er een box bij. Helemaal blij !!
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Wij hebben 2 van deze bedjes:
We hebben een inbouwkast, mijn man heeft precies dezelfde deuren gemaakt als het bedje. De commode zit uitschuifbaar in het hang gedeelte van kast, scheelt heel veel ruimte.
We hebben een inbouwkast, mijn man heeft precies dezelfde deuren gemaakt als het bedje. De commode zit uitschuifbaar in het hang gedeelte van kast, scheelt heel veel ruimte.
Gast- Gast
Uiteindelijk hebben wij ee kamer besteld bij Babydump, 699 was ie. nu maar hopen dat deze wel goed leverbaar is...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Uiteindelijk hebben wij ee kamer besteld bij Babydump, 699 was ie. nu maar hopen dat deze wel goed leverbaar is...
Heb je problemen gehad met Babydump??
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
tweeling schreef:Muppetje schreef:Uiteindelijk hebben wij ee kamer besteld bij Babydump, 699 was ie. nu maar hopen dat deze wel goed leverbaar is...
Heb je problemen gehad met Babydump??
Nee hoor, helemaal niet. Hadden eerst in een andere winkel een kamer besteld, die was niet leverbaar
Muppetje- Ratel
Gardo in Amersfoort, hebben een showroommodel gekocht voor 450 euro incl. matras gekocht.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Fearie schreef:Gardo in Amersfoort, hebben een showroommodel gekocht voor 450 euro incl. matras gekocht.
Daar was onze kamer niet leverbaar. Niet zo netjes om m dan toch te verkopen, maar goed
Muppetje- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: