Babykamer
+13
Fearie
Happydobby
Lejow
Pompoen
Clapperdie
Tania
xxjojootjexx
Arwyn
Urban Naked
Star007
Muppetje
M@niek
Caroow
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Babykamer
Alweeeer een topic van mij, waar was ik geweest zonder het forum
Wij zoeken een babykamer, en we hebben best specifieke eisen. Ik kom alleen maar kamers rond de 1000 euro tegen, terwijl iedereen in onze omgeving kamers onder de 500 euro heeft.
Waar moet ik zoeken om die te vinden?
En als iemand zin heeft om mee te zoeken, we willen een witte kamer, geen glans. De commode moet drie laden hebben en zo'n opzetblad zodat het aankleedkussen in de lengte ipv de breedte ligt. De kast moet minimaal twee-deurs zijn en zo groot mogelijk.
Wij zoeken een babykamer, en we hebben best specifieke eisen. Ik kom alleen maar kamers rond de 1000 euro tegen, terwijl iedereen in onze omgeving kamers onder de 500 euro heeft.
Waar moet ik zoeken om die te vinden?
En als iemand zin heeft om mee te zoeken, we willen een witte kamer, geen glans. De commode moet drie laden hebben en zo'n opzetblad zodat het aankleedkussen in de lengte ipv de breedte ligt. De kast moet minimaal twee-deurs zijn en zo groot mogelijk.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Babykamer
M@niek schreef:Ikea?
Dat vond ik allemaal zo gammel en klein
Caroow- Lady Post-a-lot
Bij Babydump hebben ze ook wel kamers die niet zo duur zijn
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Babydump heeft kamers voor rond de 500. Daar ging ik ook voor, maar we hebben toen uiteindelijk een kamer van bijna 1100 gekocht. Want ik vond die veel degelijker. De goedkopere zijn vaak wel wat gammel daar.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Op marktplaats staan soms ook mooie!
Star007- Kletskop
Nou dat wilde ik ook zeggen. Wij hebben een heel mooi ledikant van marktplaats. Hij is tweedehands, de nieuwprijs was ooit 1100 euro.. en hij ziet er nog prachtig uit, je ziet er niets tweedehands aan af. Nieuw matrasje er op, goed schoongemaakt en klaar.Star007 schreef:Op marktplaats staan soms ook mooie!
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Ik hou marktplaats idd ook in de gaten! Helaas zijn hier in de buurt niet zo veel, of ik vind het toch weer net te klassiek of het zijn verouderde modellen (Niet bouwjaar 2001 maar echt jaren '80 stijl).
Caroow- Lady Post-a-lot
Likje verf erover doet dan ook al veel hè
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Likje verf erover doet dan ook al veel hè
Ik ben echt een zeikerd, maar daar heb ik geen zin in
Caroow- Lady Post-a-lot
Birgit schreef:Je hebt toch ook een vent? Probleem opgelost zou ik zeggen
Ik vroeg mijn vriend laatst om een kruiskopschroevendraaier te pakken en hij kwam aan met een priem. Nee, hem laat ik dat maar helemaal niet doen
Caroow- Lady Post-a-lot
Whaha
Ik heb laatst die hele kast gedaan, dus een (deel van een) babykamer moet ook wel lukken denk ik.
Caroows-babykamer-klus-meet!!
Ik heb laatst die hele kast gedaan, dus een (deel van een) babykamer moet ook wel lukken denk ik.
Caroows-babykamer-klus-meet!!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Babymax
Zoiets dus, maar dan goedkoper..
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Star007 schreef:Babydump heeft kamers voor rond de 500. Daar ging ik ook voor, maar we hebben toen uiteindelijk een kamer van bijna 1100 gekocht. Want ik vond die veel degelijker. De goedkopere zijn vaak wel wat gammel daar.
Dat is echt niet waar. Ik heb twee verschillende babykamers van de babydump van ongeveer 700 euro en die zijn van prima kwaliteit. Degelijk en helemaal niet gammel. Wij hebben niet echt op de prijs gelet en gewoon gekocht wat we mooi vonden en deze kamertjes zijn echt prima. In de winkel lijken ze misschien wat gammel omdat ze gewoon niet goed in mekaar gezet zijn maar dat doe je thuis natuurlijk wel.
(Alleen de service van de babydump waar wij ze gekocht hebben is niet om over naar huis te schrijven)
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
xxjojootjexx schreef:Babymax
Ja, inderdaad
Caroow- Lady Post-a-lot
Dan is hij bij de babymax wel redelijk goedkoop denk ik, want voor dat bedrag heb je ook de plank en een matras erbij. Bij andere zaken rekenen ze dezelfde prijs, maar zonder plank en matras.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Tania schreef:Star007 schreef:Babydump heeft kamers voor rond de 500. Daar ging ik ook voor, maar we hebben toen uiteindelijk een kamer van bijna 1100 gekocht. Want ik vond die veel degelijker. De goedkopere zijn vaak wel wat gammel daar.
Dat is echt niet waar. Ik heb twee verschillende babykamers van de babydump van ongeveer 700 euro en die zijn van prima kwaliteit. Degelijk en helemaal niet gammel. Wij hebben niet echt op de prijs gelet en gewoon gekocht wat we mooi vonden en deze kamertjes zijn echt prima. In de winkel lijken ze misschien wat gammel omdat ze gewoon niet goed in mekaar gezet zijn maar dat doe je thuis natuurlijk wel.
(Alleen de service van de babydump waar wij ze gekocht hebben is niet om over naar huis te schrijven)
Ik heb een kamertje van de babydump op het oog (
deze), met welke vestiging heb jij die slechte ervaring?
Caroow- Lady Post-a-lot
Wij hebben onze kamer bij Van Asten superstore gehaald in Tilburg. Wij zelf wonen in A.lmere. Niet om de hoek maar ze hebben het kamertje gewoon netjes bezorgd. Het blad was beschadigd en deze hebben ze een paar weken later vervangen. Ze hebben hier echt heel veel.
Hier een link waar je de kamertjes kan bekijken
Hier een link waar je de kamertjes kan bekijken
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Caroow schreef:Tania schreef:Star007 schreef:Babydump heeft kamers voor rond de 500. Daar ging ik ook voor, maar we hebben toen uiteindelijk een kamer van bijna 1100 gekocht. Want ik vond die veel degelijker. De goedkopere zijn vaak wel wat gammel daar.
Ik heb trouwens mijn kinderwagen in Veenendaal gekocht bij de babydump en daar ben ik wel tevreden over tot nu toe.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Caroow schreef:Tania schreef:Star007 schreef:Babydump heeft kamers voor rond de 500. Daar ging ik ook voor, maar we hebben toen uiteindelijk een kamer van bijna 1100 gekocht. Want ik vond die veel degelijker. De goedkopere zijn vaak wel wat gammel daar.
Het kamertje van mijn dochter is van hetzelfde merk, zij heeft deze.
Wij hebben ze gekocht in Roelofardendsveen. De service van het hoofdkantoor was overigens prima, die losten alles heel netjes en snel op.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Binnekort wordt in r.oosendaal een nieuw filiaal van babypark geopend, wellicht hebben ze leuke openingsaanbiedingen!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Maar ik heb het over de kamertjes van 399 en 499. Die vind ik persoonlijk minder degelijk dan de duurdere.Tania schreef:Star007 schreef:Babydump heeft kamers voor rond de 500. Daar ging ik ook voor, maar we hebben toen uiteindelijk een kamer van bijna 1100 gekocht. Want ik vond die veel degelijker. De goedkopere zijn vaak wel wat gammel daar.
Star007- Kletskop
M@niek schreef:Binnekort wordt in r.oosendaal een nieuw filiaal van babypark geopend, wellicht hebben ze leuke openingsaanbiedingen!
Goed om te weten, als ik het nodig heb is dat een stuk dichterbij .
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: