behang babykamer...kan dit?
+10
Marin
Snoes
Annemie
PiP
PapillonRose
Jezzie
Mida4you
Lejow
Dille
Flower_L
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
behang babykamer...kan dit?
verveling op de dinsdagavond, dus ik ben maar eens gaan zoeken op behang. Het gaat om slechts 1 lange wand van de babykamer. Andere lange wand en 2 korte wandjes hebben heel neutraal gebroken wit glasvliesbehang.
Nu wil ik heel graag iets als onderstaand, of misschien iets met heel lichte bakstenen, maar is dit volgens jullie wel geschikt voor een babykamer?
uiteraard wordt het een BABYkamer, dus aankleding is echt wel 'babyachtig' om het zo maar even te omschrijven
Nu wil ik heel graag iets als onderstaand, of misschien iets met heel lichte bakstenen, maar is dit volgens jullie wel geschikt voor een babykamer?
uiteraard wordt het een BABYkamer, dus aankleding is echt wel 'babyachtig' om het zo maar even te omschrijven
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Dille- Fluisteraar
- Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12
Re: behang babykamer...kan dit?
ik zoek nog voorbeeldjes van dit behang in een babykamer, maar dat is best lastig te vinden. Om beetje te kijken hoe het aangekleed staat.
Flower_L- Ratel
Waarom zou het niet kunnen?
Ik vind het leuk!
Ik vind het leuk!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij heeft roodkapje ook zoiets.
Ik vind zoiets juist veel mooier als het standaard babybehang met beertjes ofzo. Daar houd ik helemaal niet van. Wij hebben de muren enzo neutraal en met accesoires aangekleed.
Ik vind zoiets juist veel mooier als het standaard babybehang met beertjes ofzo. Daar houd ik helemaal niet van. Wij hebben de muren enzo neutraal en met accesoires aangekleed.
Gast- Gast
Ik vind het ook leuk!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
ik houd ook niet van dat drukke behang met poppetjes en figuren, meer van een rustige neutrale kamer. Maar wel iets opvallends erin verwerkt...iets wat eruit knalt.
Ben wel heel benieuwd hoe zoiets 'in het echt' eruit ziet...dus mocht iemand een afbeelding kunnen vinden ik kan nog niets vinden helaas...
Ben wel heel benieuwd hoe zoiets 'in het echt' eruit ziet...dus mocht iemand een afbeelding kunnen vinden ik kan nog niets vinden helaas...
Flower_L- Ratel
Ik zou het dan combineren met rode en blauwe accessoires.
Of ik zou er een 'natuur' kamer van maken. Vogelhuisjeslamp, op een andere muur misschien een wandsticker of behangboom ofzo.
Of ik zou er een 'natuur' kamer van maken. Vogelhuisjeslamp, op een andere muur misschien een wandsticker of behangboom ofzo.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik weet niet of je roodkapje op fb hebt, maar zij heeft een foto van de babykamer erop staan met zulk behang.
Gast- Gast
Ik vind het ook leuk!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik vind het leuk! Zeker met de juiste aankleding lijkt me het erg mooi, en het is weer eens wat anders dan behang dat je veel ziet in kinderkamers!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
ja heb ik, ik ga even zoeken! Bedankt.
L. heeft nog een witte kapstok boom, die gaat naar de babykamer denk ik. En ik wil witte vlinders bestellen, die je zo in de muur kunt 'tikken'. Stuk of 18, en dan vanuit een hoek laten vliegen ofzo. Die komen dan wel op de neutrale muur overigens.
Ben nu wel op dreef haha. En de lamp had ik eigenlijk bij L. al gevonden, maar toen niet gekozen. Nu is het toch weer favoriet, al weet ik nog niet zo goed of het te druk is wanneer we dit soort behang kiezen.
L. heeft nog een witte kapstok boom, die gaat naar de babykamer denk ik. En ik wil witte vlinders bestellen, die je zo in de muur kunt 'tikken'. Stuk of 18, en dan vanuit een hoek laten vliegen ofzo. Die komen dan wel op de neutrale muur overigens.
Ben nu wel op dreef haha. En de lamp had ik eigenlijk bij L. al gevonden, maar toen niet gekozen. Nu is het toch weer favoriet, al weet ik nog niet zo goed of het te druk is wanneer we dit soort behang kiezen.
Flower_L- Ratel
Die lamp is echt gaaf! En die vlinders ook!
Past erg leuk bij elkaar denk ik!
Past erg leuk bij elkaar denk ik!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als het straks af is. Volgens mij wordt het erg leuk.
Gast- Gast
+1Lotje schreef:Volgens mij heeft roodkapje ook zoiets.
Dit keer wou ik ook graag een neutrale babykamer, heb niet zo'n behang, maar dat behang zou prima op ons kamertje kunnen. Mij heb je ook op Facebook
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
ik heb roodkapjes behang gezien, ziet er erg leuk uit! voor ons qua kleur iets teveel 'houtkleur'. Moet iets lichter omdat er juist op die kamer al goed laminaat ligt, en dan heb je twee houtkleuren die niet matchen.
Was overigens nog nooit verder dan de behangafdeling van de karwei gekomen, er gaat echt een (behang)wereld voor mij open deze avond ! Wat een keuze zeg.
Bedankt voor jullie reacties allemaal. Binnenkort eens een moodboard maken met wat leuke plaatjes.
Was overigens nog nooit verder dan de behangafdeling van de karwei gekomen, er gaat echt een (behang)wereld voor mij open deze avond ! Wat een keuze zeg.
Bedankt voor jullie reacties allemaal. Binnenkort eens een moodboard maken met wat leuke plaatjes.
Laatst aangepast door Flower_L op di 10 jul 2012 - 9:25; in totaal 1 keer bewerkt
Flower_L- Ratel
Leuk behang zeg!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Vindt het ook goed kunnen voor een babykamer! Ziet er leuk uit.
Gast- Gast
Eens! Wij gaan onze muren ook neutraal houden en het kamertje gewoon leuk aankleden met accessoires.Lotje schreef:Volgens mij heeft roodkapje ook zoiets.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
jaaah supergaaf, zulk behang wilden wij ook tot we de prijzen zagen nu een ander hip behangetje gevonden. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Gast- Gast
Dit wordt m'n favoriete forum babykamertje!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wait till you see mine..Marin schreef:Dit wordt m'n favoriete forum babykamertje!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Wait till you see mine..Marin schreef:Dit wordt m'n favoriete forum babykamertje!
Haha Ik ben ook echt benieuwd hoe die van jullie beeb eruit komt te zien! Heb je al ideeen?
Gast- Gast
Ik vind het heel erg leuk! Vooral met die vlinders en die lamp
Het is dat dit behang me niet is opgevallen toen wij met de babykamer bezig waren, anders had ik onderstaand behang van VT wonen op de babykamer gewild (links op het plaatje)
Het is dat dit behang me niet is opgevallen toen wij met de babykamer bezig waren, anders had ik onderstaand behang van VT wonen op de babykamer gewild (links op het plaatje)
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Behang babykamer.
» Welke kleur behang in combi met dit behang
» Behang
» Behang gezocht!
» Show je peuterkamer! (of ideeën)
» Welke kleur behang in combi met dit behang