Lelijke dingen die je krijgt
+11
TNMN
Sarah1985
Serena
Silver
Lies
loura
CareBear
Sugarfall
sharmy
tayce
Dolphinne
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Lelijke dingen die je krijgt
Wat doe jij met dingen die je gekregen hebt, maar dus absoluut niet mooi vind?
Gast- Gast
Re: Lelijke dingen die je krijgt
Is me nog nooit overkomen.. Ja ik heb laatst een krans gekregen voor aan de deur, maar die spuit ik denk ik over en dan hang ik er leuke kerstballetjes in ofzo..
Gast- Gast
Dan komt het in de kast te liggen en gebruik ik het niet. (of heel af en toe toch eens een keertje)
Of als ik het durf te zeggen (ligt eraan wie het is) en het nog te ruilen is, dan doe ik dat.
Of als ik het durf te zeggen (ligt eraan wie het is) en het nog te ruilen is, dan doe ik dat.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
mijn moeder heeft wat vrienden in het buitenland en als ze naar nederland komen nemen ze altijd een kado voor haar mee. Iedere keer is het iets kitsch. Ze bedankt wel vriendelijk maar zet het niet in de woonkamer. Behalve als de desbetreffende op bezoek is. Dan worden de spullen gauw in de woonkamer gezet. Ze vind het anders zo lullig voor de mensen. Mja ik denk er zelf anders over.
tayce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 63
Punten : 68
Registratiedatum : 19-11-10
Ik geef het altijd weg aan mensen uit m'n vriendenkring.
sharmy- Zwijger
- Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb eigenlijk nog nooit iets gekregen dat ik echt heel erg lelijk vond. Wel een keer een tafeltje wat ik niet zo heel leuk vond, maar dat heb ik toen wit geverfd en nu vind ik het wel leuk!
Ik zou het anders toch zelf houden, ik zou het niet weggeven, zou het ook heel lullig vinden als anderen dat zouden doen met iets wat ik ze geef.
Ik zou het anders toch zelf houden, ik zou het niet weggeven, zou het ook heel lullig vinden als anderen dat zouden doen met iets wat ik ze geef.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Dan komt het waarschijnlijk in de kast, als ik er echt niks mee kan, ook niet aanpassen ofzo. En op een gegeven moment zal het wel op zolder belanden
CareBear- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 60
Twee jaar terug met kerst hadden we (me zussen, vriendjes en ik) allemaal prut spulletjes gekregen van de vrouw van mijn vader. Echt van die dingetjes van wat moet je ermee?? Ook leuke dingen hoor maar het gaat even om die prutdingetjes. Vorig jaar gingen we bij mijn moeder een spel doen met cadeautjes. Je moest twee cadeautjes uit je eigen huis meenemen. Iets waar je niks mee doet of wat je niet mooi vind of iets waar je een ander blij mee maakt. Het maakte niet uit als je het maar uit je eigen huis haalde. Dus je raad het al... Er kwamen allemaal dingen voorbij die we het jaar daarvoor met kerst van de vrouw van mijn vader hadden gekregen haha. We vonden het grappig maar aan de andere kant ook wel lullig voor haar. Maarja nu heeft het misschien wel een bestemming gekregen waar er iets mee word gedaan.
Meestal beland het wel in de kast. Ik gooi iig nooit iets weg
Meestal beland het wel in de kast. Ik gooi iig nooit iets weg
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Heb nog nooit iets gekregen wat ik echt niet leuk vond, maar bij mij verdwijnt het waarschijnlijk ook ergens achterin een kast of op zolder....
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Als het echt iets is, waar ik totaal niets mee kan, dan geef ik het weer weg aan iemand die er wel wat mee kan. Ik ga niet dingen houden tegen mijn zin in..
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik heb ook wel wat dingen die ik niet zo leuk vind. Ik heb voor kerst een luchtje gekregen wat echt vreselijk stinkt! Staat nu al 4 jaar in de kast.. Ook zo zonde eigenlijk.
Dit is wel een leuk ideeTwee jaar terug met kerst hadden we (me zussen, vriendjes en ik) allemaal prut spulletjes gekregen van de vrouw van mijn vader. Echt van die dingetjes van wat moet je ermee?? Ook leuke dingen hoor maar het gaat even om die prutdingetjes. Vorig jaar gingen we bij mijn moeder een spel doen met cadeautjes. Je moest twee cadeautjes uit je eigen huis meenemen. Iets waar je niks mee doet of wat je niet mooi vind of iets waar je een ander blij mee maakt. Het maakte niet uit als je het maar uit je eigen huis haalde. Dus je raad het al... Er kwamen allemaal dingen voorbij die we het jaar daarvoor met kerst van de vrouw van mijn vader hadden gekregen haha. We vonden het grappig maar aan de andere kant ook wel lullig voor haar. Maarja nu heeft het misschien wel een bestemming gekregen waar er iets mee word gedaan
Gast- Gast
Ik hou het meestal gewoon, ik ben alleen zo'n flapuit dat ik zeg: ''ow dat heb ik al!" of dat ik niet enthausiast reageer, zodat die mensen wel weten dat ik het niet leuk vind
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
ik geef het vaak weer weg, had met mijn verjaardag hele vieze parfum gekregen zn pakketje 2 dezelden ook nog, een virendin van mij vond die geur heerlijk dus gaf ik het haar.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Als iets een tijdje in de kast heeft gelegen gaat het toch weg, via Marktplaats of in de container
Gast- Gast
Ik heb het nog nooit meegemaakt. Maar ik denk dat ik zou proberen om er iets leuks van te maken. En anders kan ik er misschien iemand anders blij mee maken. Dat doe ik dan liever dan dat het ergens verdwijnt en er niks meer mee gedaan wordt.
Gast- Gast
Auxo schreef:Ik heb het nog nooit meegemaakt. Maar ik denk dat ik zou proberen om er iets leuks van te maken. En anders kan ik er misschien iemand anders blij mee maken. Dat doe ik dan liever dan dat het ergens verdwijnt en er niks meer mee gedaan wordt.
Mee eens, ik zou ook proberen of ik er iets leuks van kan maken, bijvoorbeeld overschilderen bij een tafeltje.
Gast- Gast
Ik heb nog nooit iets gehad wat ik niet leuk vond. Mocht ik iets krijgen, dan zou ik het weggeven aan iemand die het wel leuk vind, denk ik.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Waardoor die mensen dan weer denken dat ze er echt blij mee is en de volgende keer weer iets in de zelfde style meenemen. Ze kan ook een keer zeggen dat ze het gewoon niet zo mooi vindt maar het wel waardeert. Dan krijgt ze daarna misschien wat ze wel leuk vindt en waar ze wel wat aan heeft, dat ik voor de geven ook veel leuker.tayce schreef:mijn moeder heeft wat vrienden in het buitenland en als ze naar nederland komen nemen ze altijd een kado voor haar mee. Iedere keer is het iets kitsch. Ze bedankt wel vriendelijk maar zet het niet in de woonkamer. Behalve als de desbetreffende op bezoek is. Dan worden de spullen gauw in de woonkamer gezet. Ze vind het anders zo lullig voor de mensen. Mja ik denk er zelf anders over.
Gast- Gast
weggeven aan iemand die het wel mooit vindt of anders in de vuilnisbak. Ik ga niet iets bewaren wat ik niet mooi vind.
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Ik geef het meestal ook weer door of ik ruil het om wanneer dat mogelijk is (en een wat groter cadeau is). Ik ga er vanuit dat de bedoeling van de geven is dat ik er blij mee ben en wat aan heb. Als ik het ruil voor iets waar ik wél wat aan heb is dat voor de geven toch niet vervelend?
Ik kan me alleen geen recente situtatie bedenken waarin ik iets kreeg wat ik echt niet mooi vond. Wel iets wat ik al had.
Ik kan me alleen geen recente situtatie bedenken waarin ik iets kreeg wat ik echt niet mooi vond. Wel iets wat ik al had.
Gast- Gast
Ik vind het zonde om het weg te gooien en kan dat ook niet over mijn hard verkrijgen. Meestal gaat het de kast in en kijk ik of ik iemand anders er nog plezier mee kan doen of probeer het later te verkopen via MP.
Gast- Gast
Als het iets kleins is zet ik het vaak wel gewoon ergens neer.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Het is alleen best raar als de gever er achter komt dat je iets weg doet.
Zo heb ik 2 jaar geleden een dvd voor mijn verjaardag gehad, ik had er ook om gevraagd, hij leek me wel leuk.
Ik heb hem een paar weken terug gekeken en daarna op Marktplaats gezet omdat ik het geen leuke film vond, erg saai.
Zeg ik tegen de persoon van wie ik hem gekregen had dat hij eigenlijk best tegen viel omdat hij er al een paar keer naar had gevraagd of ik hem al gekeken had. Zegt mijn vriend doodleuk: ja, en nu staat hij op Marktplaats.
Zo heb ik 2 jaar geleden een dvd voor mijn verjaardag gehad, ik had er ook om gevraagd, hij leek me wel leuk.
Ik heb hem een paar weken terug gekeken en daarna op Marktplaats gezet omdat ik het geen leuke film vond, erg saai.
Zeg ik tegen de persoon van wie ik hem gekregen had dat hij eigenlijk best tegen viel omdat hij er al een paar keer naar had gevraagd of ik hem al gekeken had. Zegt mijn vriend doodleuk: ja, en nu staat hij op Marktplaats.
Gast- Gast
Birgit schreef:Het is alleen best raar als de gever er achter komt dat je iets weg doet.
*Oops*
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Lelijke kleding
» Lelijke huid..
» Lelijke stoel...
» Getsie, wat een lelijke dieren!
» Barbie krijgt een baby