Lelijke stoel...
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lelijke stoel...
... Maar hij zit zo ongelofelijk lekker en dat is de reden waarom ik hem eigenlijk niet weg wil doen....
Dus het plan was om hem op te knappen. Maar ik weet niet waar ik moet beginnen en al helemaal niet wat het moet worden. Omdat hier een paar creatieve dames zitten, zou ik jullie graag om advies vragen. En vooral ook, naast de styling, hoe ik het moet aanpakken.
Dit is mijn lelijke stoel;
Iemand leuke ideeen?
Dus het plan was om hem op te knappen. Maar ik weet niet waar ik moet beginnen en al helemaal niet wat het moet worden. Omdat hier een paar creatieve dames zitten, zou ik jullie graag om advies vragen. En vooral ook, naast de styling, hoe ik het moet aanpakken.
Dit is mijn lelijke stoel;
Iemand leuke ideeen?
Gast- Gast
Re: Lelijke stoel...
Razz_ schreef:Een leuk plaid overheen gooien?
Wauw, das nou echt creatief haha
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik vind hem eigenlijk niet zo lelijk, zou er gewoon een leuk kussen inleggen en klaar.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Antibes schreef:Razz_ schreef:Een leuk plaid overheen gooien?
Ja goed he haha Kost ook niet zoveel energie
Gast- Gast
Antibes schreef:Razz_ schreef:Een leuk plaid overheen gooien?
Whahahahaha .
Gast- Gast
Vind je de vorm lelijk? Ik vind hem niet lelijk ofzo. Ik vind hem onopvallend en ik zou het zo laten.
Maar daar vraag je niet om. Met een bus metaallak (Hema, Action) en wat sjabloontjes en goed afplakken kan je het metalen stelsel een leuk kleurtje/patroontje geven.
Maar daar vraag je niet om. Met een bus metaallak (Hema, Action) en wat sjabloontjes en goed afplakken kan je het metalen stelsel een leuk kleurtje/patroontje geven.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
De stoel op zichzelf, de vorm, de stof, de kleur, is niet lelijk. Maar hij is aan de zijkanten, bij de poten etc, alles wat ijzer is, zwaar beschadigd. En vandaar lelijke stoel.
Gast- Gast
Kijken of er misschien een vervanging voor is te vinden in de winkel of op marktplaats. Of laat hem opnieuw bekleden.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik zou dan het frame laten polijsten/schuren ofzo, zodat het ijzer mat wordt. Volgens mij zie je dan nieuwe beschadigingen ook niet zo.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Kan ik deze stoel wit verven? (Rotan stoel)
» autostoel: te lang voor stoel 1, te licht voor stoel 2
» Lelijke huid..
» Lelijke kleding
» Stoel balkon
» autostoel: te lang voor stoel 1, te licht voor stoel 2
» Lelijke huid..
» Lelijke kleding
» Stoel balkon
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: