Lelijke dingen die je krijgt
+11
TNMN
Sarah1985
Serena
Silver
Lies
loura
CareBear
Sugarfall
sharmy
tayce
Dolphinne
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Lelijke dingen die je krijgt
Of ik nu nog iets voor mijn verjaardag krijg is maar de vraag
Gast- Gast
Whahaahah en wat was de reactie van die persoon?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een keer op surprise een luchtje gekregen wat ik echt niks vond, die heb ik weer doorgegeven. Van mijn schoonzusje hebben we een keer een souvenir gekregen toen ze op vakantie in Curaçao was geweest. Het leek op een schoenlepel van gips waar dolfijnen op geschilderd waren, ik vond het echt heel lelijk en ze wist zelf ook niet eens wat het was. Die staat geloof ik nog ergens achter in de kast maar ga het binnenkort toch maar eens weggooien.
Zo gaat dat wel vaker als ik iets kleins krijg wat ik niet zo leuk vind dan zet ik het ergens weg, dat verdwijnt naar de achtergrond en vervolgens gooi ik het weg of geef ik het weg aan iemand die er misschien wel iets mee kan. Als ik iets dubbel heb dan zeg ik het wel, misschien dat het dan nog geruild kan worden.
Zo gaat dat wel vaker als ik iets kleins krijg wat ik niet zo leuk vind dan zet ik het ergens weg, dat verdwijnt naar de achtergrond en vervolgens gooi ik het weg of geef ik het weg aan iemand die er misschien wel iets mee kan. Als ik iets dubbel heb dan zeg ik het wel, misschien dat het dan nog geruild kan worden.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
CherrieLola schreef:Whahaahah en wat was de reactie van die persoon?
Hij zei helemaal niks, dat was misschien nog wel het ergste
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waardoor die mensen dan weer denken dat ze er echt blij mee is en de volgende keer weer iets in de zelfde style meenemen. Ze kan ook een keer zeggen dat ze het gewoon niet zo mooi vindt maar het wel waardeert. Dan krijgt ze daarna misschien wat ze wel leuk vindt en waar ze wel wat aan heeft, dat ik voor de geven ook veel leuker.tayce schreef:mijn moeder heeft wat vrienden in het buitenland en als ze naar nederland komen nemen ze altijd een kado voor haar mee. Iedere keer is het iets kitsch. Ze bedankt wel vriendelijk maar zet het niet in de woonkamer. Behalve als de desbetreffende op bezoek is. Dan worden de spullen gauw in de woonkamer gezet. Ze vind het anders zo lullig voor de mensen. Mja ik denk er zelf anders over.
Daar ben ik het ook helemaal mee eens en heb dit ook vaker tegen mijn moeder gezegd. Maar ja, ze is eigenwijs dus ze moet het zelf maar weten.
tayce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 63
Punten : 68
Registratiedatum : 19-11-10
Birgit schreef:CherrieLola schreef:Whahaahah en wat was de reactie van die persoon?
Hij zei helemaal niks, dat was misschien nog wel het ergste
Oeh, das nog pijnlijker...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Lelijke kleding
» Lelijke huid..
» Lelijke stoel...
» Getsie, wat een lelijke dieren!