Barbie krijgt een baby
+16
Zwerver
Toet
Jeanette
Rush
Blond
Muppetje
SarahKey
PapillonRose
Printje
Annie24
meisje
Viva
CCC
Flower_L
Susan
Darius
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Barbie krijgt een baby
http://www.nu.nl/achterklap/2699515/barbie-in-verwachting-van-eerste-kindje.html
En wat vinden jullie hiervan?
En wat vinden jullie hiervan?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Barbie krijgt een baby
Oh, die Barbie. Ik dacht serieus de pop Barbie, dat het een of andere reclamestunt van Mattel was of zo.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ze heeft nog geen test gedaan :-)
http://www.telegraaf.nl/prive/11168232/__Oh_Oh_Cherso_s_Barbie_zwanger___.html
Gast- Gast
Dus ze heeft geen test gedaan maar wel een afspraak bij de dokter? En dan zegt die dokter niet: 'Zou je niet eens een test doen?'?
Susan- Lady Post-a-lot
Ik dacht ook aan de Barbiepop uit de speelgoedwinkel
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Birgit schreef:Ze heeft nog geen test gedaan :-)
Als dat klopt is het wel een raar verhaal.
Gast- Gast
Birgit schreef:Ze heeft nog geen test gedaan :-)
Whahaha wat een tuttebel ook...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ze schijnt inderdaad nog geen test gedaan te hebben...
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ach, iemand heeft het waarschijnlijk gewoon aan de grote klepel gehangen en hebben ze haar reactie gevraagd en dat was dat ze nog geen test had gedaan. Denk ik? Waarom zou je eigenlijk zo lang wachten met een test doen? Verder heb ik er geen mening over, ik ken haar niet en heb dat programma gelukkig ook nooit gezien.
Gast- Gast
Geen test maar wel het nieuws verspreiden... Alsof je alleen overtijd kan zijn als je zwanger bent
Gast- Gast
Susan schreef:Oh, die Barbie. Ik dacht serieus de pop Barbie, dat het een of andere reclamestunt van Mattel was of zo.
Haha dat dacht ik eerst ook bij het lezen van de titel.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Zou wel maf zijn, dat je het bekend maakt en het dus overal staat en dat er dus helemaal geen baby is... Snap niet dat ze niet even een test doet dan... Maar goed, miss. zijn het speculaties om haar belachelijk te maken... Maar ach... wat vind ik ervan... Heb er niet zoveel van te vinden vrees ik
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Blijkt ze net gestopt te zijn met de pil en is haar cyclus gewoon nog niet op gang...
Gast- Gast
meisje schreef:Susan schreef:Oh, die Barbie. Ik dacht serieus de pop Barbie, dat het een of andere reclamestunt van Mattel was of zo.
+1
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Annie24 schreef:meisje schreef:Susan schreef:Oh, die Barbie. Ik dacht serieus de pop Barbie, dat het een of andere reclamestunt van Mattel was of zo.
+1
+ nog 1
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Susan schreef:Oh, die Barbie. Ik dacht serieus de pop Barbie, dat het een of andere reclamestunt van Mattel was of zo.
Ik had vroeger al een zwangere Barbie hoor! Met zo'n 'omkeer'buik, zó issie dik, en zó issie weer plat. Als ik ooit zwanger mag raken dan wil ik het ook zo.
Gast- Gast
Maple schreef:Susan schreef:Oh, die Barbie. Ik dacht serieus de pop Barbie, dat het een of andere reclamestunt van Mattel was of zo.
Ik had vroeger al een zwangere Barbie hoor! Met zo'n 'omkeer'buik, zó issie dik, en zó issie weer plat. Als ik ooit zwanger mag raken dan wil ik het ook zo.
Maar was die echt van Barbie of was het een Sindy/Fleur/andere Barbie-wannabe?
Susan- Lady Post-a-lot
Volgens mij was dat een wannabe, de échte barbies heb ik nooit gehad. Maar volgens mij bestond de echte zwangere Barbiepop van Mattel toen ookSusan schreef:Maple schreef:Susan schreef:Oh, die Barbie. Ik dacht serieus de pop Barbie, dat het een of andere reclamestunt van Mattel was of zo.
Maar was die echt van Barbie of was het een Sindy/Fleur/andere Barbie-wannabe?
Gast- Gast
Ja, die zwangere Barbie had ik ook! Zo grappig! Ik kreeg 'm met Sinterklaas, en die keer hadden mijn ouders een Sint laten komen. Pakte ik precies die barbie uit waar die man bij was. Ik uitleggen hoe het werkte, vroeg die man:"dat is makkelijk, ging dat bij je moeder ook zo?" Dit verhaal hoorde ik jaren later van mijn moeder.
Ontopic, ik vind het erg raar als het klopt dat ze nog geen test heeft gedaan. Als ik naar mijn cyclus kijk nu ik weer van de pil af ben, dan zou ik elke maand wel kunnen testen (al hoeft dat dan niet omdat er geen manspersoon in mijn leven is). Verder hoop ik stiekem dat het kindje (als ze echt zwanger is) niet op zijn/haar mama gaat lijken wat betreft de keuze voor de vormgeving van de uiterlijke verzorging
Ontopic, ik vind het erg raar als het klopt dat ze nog geen test heeft gedaan. Als ik naar mijn cyclus kijk nu ik weer van de pil af ben, dan zou ik elke maand wel kunnen testen (al hoeft dat dan niet omdat er geen manspersoon in mijn leven is). Verder hoop ik stiekem dat het kindje (als ze echt zwanger is) niet op zijn/haar mama gaat lijken wat betreft de keuze voor de vormgeving van de uiterlijke verzorging
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Als het echt zo is, zou ik het leuk vinden. Volgens mij word zij een hele lieve moeder.
Maar het is dus niet eens zeker. We wachten af.
Ik had vroeger ook een zwangere barbie, maar dan een nepperd denk ik want ik had twee baby's
Maar het is dus niet eens zeker. We wachten af.
Ik had vroeger ook een zwangere barbie, maar dan een nepperd denk ik want ik had twee baby's
Ik heb vorig jaar ook wel eens gedacht dat ik een maand overtijd was hoor, maar ik was toch echt niet zwanger...
Best bijzonder dat ze dit zo bekend maakt aan de buitenwereld zonder zekerheid te hebben. En al wist ze het wel zeker, dan nog zou ik het heel vroeg vinden om te vertellen.
Best bijzonder dat ze dit zo bekend maakt aan de buitenwereld zonder zekerheid te hebben. En al wist ze het wel zeker, dan nog zou ik het heel vroeg vinden om te vertellen.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Barbie is getrouwd :)
» Barbie's baby, vanaf augustus op tv
» Barbie gaat trouwen.
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» oh oh cherso barbie bevallen
» Barbie's baby, vanaf augustus op tv