Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaring met deze camera?

Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze camera? Empty Iemand ervaring met deze camera?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 5:39

Voor mijn verjaardag wil ik graag een digitale camera hebben. Ik heb er eentje op het oog, maar kan op kieskeurig etc. nog geen reviews vinden. De camera is pas één maand 'uit' dus dat is misschien ook niet heel vreemd. Heeft een van jullie toevallig deze camera?

Wat verwacht ik van een camera
- Hij is voor huis, tuin -en keukenkiekjes, maar vind het wel leuk als de foto's soms wat professioneler lijken (bijvoorbeeld dat alleen het gezicht scherp is en de achtergrond wazig
- Makkelijk in gebruik
- Stevig model

Het is de Nikon Coolpix s3300
Iemand ervaring met deze camera? Nikon-coolpix-s3300-blauw

Specificaties:
http://www.cameranu.nl/nl/digitale-cameras/nikon/compact-camera/nikon-coolpix-s3300-blauw/h257_119_240964/#tab-tbSP

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze camera? Empty Re: Iemand ervaring met deze camera?

Bericht  Marin ma 12 maa 2012 - 5:43

Yoyo schreef:
- Hij is voor huis, tuin -en keukenkiekjes, maar vind het wel leuk als de foto's soms wat professioneler lijken (bijvoorbeeld dat alleen het gezicht scherp is en de achtergrond wazig

Hier heb je op je compact in principe een Portret functie voor, of Macro als je dichtbij fotografeert. Die werken daar het beste voor, uit de automatische functies die je kunt kiezen. Dus daar zou je naar moeten kijken, of die er op zit.

Verder ben ik niet zo'n fan van de Coolpix series. Ik raad natuurlijk altijd de Canon ixus serie aan. Waar Nikon en Canon eigenlijk niet heel veel verschil maken op spiegelreflex niveau, merk ik dat bij de compact camera's Canon toch wel een streepje voor heeft.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze camera? Empty Re: Iemand ervaring met deze camera?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 5:45

In wat voor zin hebben die Canons een streepje voor? Ik ben echt een leek op dit gebied dus overspoel me maar met informatie :p

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze camera? Empty Re: Iemand ervaring met deze camera?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 5:45

Ixus Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze camera? Empty Re: Iemand ervaring met deze camera?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 5:54

De meeste Ixus'sen liggen boven het bedrag wat ik uit wil geven aan een camera. Behalve de Canon Ixus 115 HS. Ervaringen met deze?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze camera? Empty Re: Iemand ervaring met deze camera?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum