Iemand ervaring met deze camera?
Pagina 1 van 1
Iemand ervaring met deze camera?
Voor mijn verjaardag wil ik graag een digitale camera hebben. Ik heb er eentje op het oog, maar kan op kieskeurig etc. nog geen reviews vinden. De camera is pas één maand 'uit' dus dat is misschien ook niet heel vreemd. Heeft een van jullie toevallig deze camera?
Wat verwacht ik van een camera
- Hij is voor huis, tuin -en keukenkiekjes, maar vind het wel leuk als de foto's soms wat professioneler lijken (bijvoorbeeld dat alleen het gezicht scherp is en de achtergrond wazig
- Makkelijk in gebruik
- Stevig model
Het is de Nikon Coolpix s3300
Specificaties:
http://www.cameranu.nl/nl/digitale-cameras/nikon/compact-camera/nikon-coolpix-s3300-blauw/h257_119_240964/#tab-tbSP
Wat verwacht ik van een camera
- Hij is voor huis, tuin -en keukenkiekjes, maar vind het wel leuk als de foto's soms wat professioneler lijken (bijvoorbeeld dat alleen het gezicht scherp is en de achtergrond wazig
- Makkelijk in gebruik
- Stevig model
Het is de Nikon Coolpix s3300
Specificaties:
http://www.cameranu.nl/nl/digitale-cameras/nikon/compact-camera/nikon-coolpix-s3300-blauw/h257_119_240964/#tab-tbSP
Gast- Gast
Re: Iemand ervaring met deze camera?
Yoyo schreef:
Hier heb je op je compact in principe een Portret functie voor, of Macro als je dichtbij fotografeert. Die werken daar het beste voor, uit de automatische functies die je kunt kiezen. Dus daar zou je naar moeten kijken, of die er op zit.
Verder ben ik niet zo'n fan van de Coolpix series. Ik raad natuurlijk altijd de Canon ixus serie aan. Waar Nikon en Canon eigenlijk niet heel veel verschil maken op spiegelreflex niveau, merk ik dat bij de compact camera's Canon toch wel een streepje voor heeft.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
In wat voor zin hebben die Canons een streepje voor? Ik ben echt een leek op dit gebied dus overspoel me maar met informatie :p
Gast- Gast
De meeste Ixus'sen liggen boven het bedrag wat ik uit wil geven aan een camera. Behalve de Canon Ixus 115 HS. Ervaringen met deze?
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» iemand ervaring met deze kinderkoffer?
» Iemand ervaring met deze telefoons?
» Iemand ervaring met deze kolf?
» Iemand ervaring met deze auto?
» Iemand ervaring met deze autostoel?
» Iemand ervaring met deze telefoons?
» Iemand ervaring met deze kolf?
» Iemand ervaring met deze auto?
» Iemand ervaring met deze autostoel?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: