Iemand ervaring met deze kolf?
+7
tweeling
TukTuk
Filoria
Happydobby
Aimee
Linda
Muppetje
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand ervaring met deze kolf?
Zag deze aanbieding net bij de rentepuntenwinkel van de ING. Ik ga nog niets kopen, maar is het, voor deze prijs, er een om te onthouden?
http://www.ing.nl/particulier/sparen/rentepunten/welkom-in-de-rentepuntenwinkel.aspx
Hmm, de link doet t niet, het gaat om deze Philips/Avent ISIS IQ Uno Elektrische Borstkolf (PP) incl. Tas - SCF312/13 voor 79 euro
http://www.ing.nl/particulier/sparen/rentepunten/welkom-in-de-rentepuntenwinkel.aspx
Hmm, de link doet t niet, het gaat om deze Philips/Avent ISIS IQ Uno Elektrische Borstkolf (PP) incl. Tas - SCF312/13 voor 79 euro
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Iemand ervaring met deze kolf?
Ik kom op de begin pagina. Bedoel je deze?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Bij mijn link pakt tie ook de beginpagina.. Vreemd
Linda- Ratel
Haha, had het al gezien.. Met jouw link kom ik ook op de beginpagina
Muppetje- Ratel
Ja, ik zag het. Raar!
Maar ik kan je verder niet helpen. Heb geen ervaring met die. Ik heb de freestyle, super tevreden over, maar wel een stuk duurder.
Maar ik kan je verder niet helpen. Heb geen ervaring met die. Ik heb de freestyle, super tevreden over, maar wel een stuk duurder.
Linda- Ratel
Ik kan hem niet zien, maar ik weet dat het nadeel is van avent, dat daar ook echt alleen avent flessen op passen. Op andere kolven, passen vaak meerdere soorten flessen. Zo kan ik aan mijn medela kolf ook dr brown flessen koppelen, en andere flessen met smalle hals.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Zijn die flesjes niet goed dan?
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Zijn die flesjes niet goed dan?
Nou, ze zijn wel goed, maar vragen een heel andere techniek van drinken dan uit de borst. Je kindje moet ze maar net accepteren.
Luuk drinkt bijvoorbeeld alleen uit de dr Brown (en dan ook maar een klein beetje)
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Het is ook een enkelzijdige kolf, ik heb een dubbele en enkele gehad maar met de enkele ben je 2 keer zolang bezig. Als je veel werkt of weg bent is een dubbele gewoon sneller.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik zou nooit een kolf kopen vóór de bevalling. Straks komt de borstvoeding niet op gang en zit je met zo'n ding. Of je blijkt fulltime te moeten kolven om de een of andere reden, en dan wil je zeker een goede hebben. Dan is huren waarschijnlijk handiger.
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik vooraf een Medela Mini Electric gekocht. Als ik toen wist hoeveel gebruik ik er van zou maken, was ik zeker voor een wat duurdere dubbelzijdige kolf gegaan.
Edit: lees nu dat je 'm sowieso nog niet gaat kopen. Hmm dan heb je eigenlijk niks aan mijn reactie, want ik heb geen ervaring met die kolf. Sorry!
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik vooraf een Medela Mini Electric gekocht. Als ik toen wist hoeveel gebruik ik er van zou maken, was ik zeker voor een wat duurdere dubbelzijdige kolf gegaan.
Edit: lees nu dat je 'm sowieso nog niet gaat kopen. Hmm dan heb je eigenlijk niks aan mijn reactie, want ik heb geen ervaring met die kolf. Sorry!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:
Haha, wel lezen hè
Muppetje- Ratel
https://rentepunten.ing.nl/detailProduct/detailPage.jsp?channelid=41455
Dit is als het goed is wel de juiste link Is misschien makkelijker voor de anderen
Dit is als het goed is wel de juiste link Is misschien makkelijker voor de anderen
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Aimee schreef:Ik kan hem niet zien, maar ik weet dat het nadeel is van avent, dat daar ook echt alleen avent flessen op passen. Op andere kolven, passen vaak meerdere soorten flessen. Zo kan ik aan mijn medela kolf ook dr brown flessen koppelen, en andere flessen met smalle hals.
je kunt toch ook de melk overgieten in een ander flesje?
Gast- Gast
AngelNyn schreef:https://rentepunten.ing.nl/detailProduct/detailPage.jsp?channelid=41455
He, waarom lukt dat jou wel en mij niet?
Thanks!
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:AngelNyn schreef:https://rentepunten.ing.nl/detailProduct/detailPage.jsp?channelid=41455
He, waarom lukt dat jou wel en mij niet?
Thanks!
Als je op de pagina zit met het overzicht van de producten, waar je op "bestellen" kan klikken, rechtermuisknop op bestellen, en dan "koppelingslocatie kopiëren"
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik heb deze kolf geleend van mijn vriendin, ben benieuwd hoe ie bevalt
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Ik heb hem gekocht om te kolven op het werk en ben er tevreden over, heb alles bij elkaar 6 maanden ermee gekolft. Toch ga ik bij een 2e voor een dubbele kolf, met name omdat ik denk dat mijn kolfproductie beter zou zijn als ik 2 borsten tegelijk kolf ipv 1 per keer.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik heb geen ervaring met deze kolf, maar wat de flessen betreft, kun je de melk gewoon overgieten in een andere fles of bewaarbeker. Ik heb de kolf van medela met drie flesjes, maar ik gebruik de Philips-avent bewaarbekers voor de melkopslag ( klinkt als: koe) en gebruik de flessen van Tommee tippee, alhans dat is de bedoeling, want ik heb nog steeds een hardnekkige flesweigeraar hierzo en moet morgen weer werken .
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
ow meid nog steeds weigeren.. Heb je al andere manieren gevonden? hopelijk zie je nu niet extra tegen het werken op!Sanne schreef:Ik heb geen ervaring met deze kolf, maar wat de flessen betreft, kun je de melk gewoon overgieten in een andere fles of bewaarbeker. Ik heb de kolf van medela met drie flesjes, maar ik gebruik de Philips-avent bewaarbekers voor de melkopslag ( klinkt als: koe) en gebruik de flessen van Tommee tippee, alhans dat is de bedoeling, want ik heb nog steeds een hardnekkige flesweigeraar hierzo en moet morgen weer werken .
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Jazzlyn schreef:ow meid nog steeds weigeren.. Heb je al andere manieren gevonden? hopelijk zie je nu niet extra tegen het werken op!Sanne schreef:Ik heb geen ervaring met deze kolf, maar wat de flessen betreft, kun je de melk gewoon overgieten in een andere fles of bewaarbeker. Ik heb de kolf van medela met drie flesjes, maar ik gebruik de Philips-avent bewaarbekers voor de melkopslag ( klinkt als: koe) en gebruik de flessen van Tommee tippee, alhans dat is de bedoeling, want ik heb nog steeds een hardnekkige flesweigeraar hierzo en moet morgen weer werken .
Nee, nog geen andere manieren. De tommee tippie fles lijkt iets beter te gaan. Daar heeft ze een keer 30 cc mee binnen gekregen, maar dat is niet voldoende. Ze zuigt gewoon niet. Met een tuitbeker krijgt ze ook wel iets binnen, maar ook met veel moeite. Heb er dus niet heel veel zin in morgen.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik giette de melk ook over na het kolven.
Ik heb een andere kolf gehad dus daar kan ik je niet mee helpen, maar mijn zoontje heeft wel uit aventflessen gedronken terwijl hij bv kreeg. Dat is bij iedereen anders.
Ik heb een andere kolf gehad dus daar kan ik je niet mee helpen, maar mijn zoontje heeft wel uit aventflessen gedronken terwijl hij bv kreeg. Dat is bij iedereen anders.
Gast- Gast
Ik heb de handkolf van de avent en ik kolf gelijk in die bakjes, net zo makkelijk.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand ervaring met een van deze auto's?
» Iemand ervaring met één van deze reisorganisaties?
» Iemand ervaring met deze autostoel?
» Iemand ervaring met deze beker?
» Iemand ervaring met deze babyfoon?
» Iemand ervaring met één van deze reisorganisaties?
» Iemand ervaring met deze autostoel?
» Iemand ervaring met deze beker?
» Iemand ervaring met deze babyfoon?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: