Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

iemand ervaring met deze kinderkoffer?

4 plaatsers

Ga naar beneden

iemand ervaring met deze kinderkoffer? Empty iemand ervaring met deze kinderkoffer?

Bericht  Aagje! za 7 jul 2012 - 1:23

Wij willen voor D in het vliegtuig een trolley oid kopen, voor haar dingentjes in te doen, nu heb ik pas de trunki koffer gezien, hier kunnen ze ook op zitten hij is leuk voor kinderen, en stevig.

heeft iemand hier toevallig ervaringen mee?

Hoe hebben jullie alle spulletjes meegenomen in het vliegtuig?
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand ervaring met deze kinderkoffer? Empty Re: iemand ervaring met deze kinderkoffer?

Bericht  Liadan za 7 jul 2012 - 1:25

Geen ervaring mee, maar ik vind 'm wel erg leuk. Je hebt bij bart smit trouwens een 'nep' trunki, ik heb 'm daar gisteren gezien voor 30 euro.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

iemand ervaring met deze kinderkoffer? Empty Re: iemand ervaring met deze kinderkoffer?

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 1:28

Ik zag die vandaag nog bij het Kruidvat. Het lijkt me best een leuke ding om mee te nemen in het vliegtuig. Niet voor kleding en toiletspullen enz (dus voor echt een koffer) Maar idd meer als handbagage voor speelgoed, luiers ed voor in het vliegtuig

Gast
Gast

Bericht  Floor za 7 jul 2012 - 1:46

Mijn buurjongetje heeft een trunki, hij is er blij mee. Stevige koffer en hij ziet er leuk uit. Hij is overigens nooit mee in het vliegtuig geweest, ze hadden de koffer gekocht omdat hij niet graag uit logeren wou en zo wilden ze hem helpen door het wat leuker te maken.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 2:10

Jaaaa de Trunki is echt heeeel leuk!!

Heb er op mijn vorige werk een weggeefactie mee gedaan, superveel reacties op gehad.

Gast
Gast

Bericht  Aagje! di 10 jul 2012 - 18:39

we gaan hem bestellen! ik zelf kon niet zo goed kiezen welke ik wilde bestellen, dus ik heb ze allemaal aan mijn dochter laten zien, en ze zei gelijk: Blauw!! Mooi!!

dus het word de blauwe hahaha Very Happy
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 19:07

Ik vind ze leuk maar onhandig.
Nu heb je nog maar 1 kindje en zal het wel te doen zijn.
Ik had er niet aan moeten denken om er 1 gehad te hebben de laatste keer op vakantie.

We hadden al 2 koffers, een weekendtas en 1 rugzak (handbagage) en een luiertas (handbagage), 2 buggy's en 2 kinderen en een klein tasje voor H.

Gast
Gast

Bericht  Barbabella di 10 jul 2012 - 20:09

Ik zit er ook naar te kijken. Bij bart smit hebben ze ook zoiets maar dan een olifantje, super leuk. Maar ik zoek een koffer die echt ingecheckt word en waar zijn kleren in kunnen maar ik vrees dat ie daarvoor te klein is Sad
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: