Iemand ervaring met deze telefoons?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand ervaring met deze telefoons?
Mijn geliefde iPhone is zojuist overleden en aangezien ik over een paar maanden pas een nieuwe mag bestellen wil ik nu voor niet al te veel geld een los toestel kopen.
Ik zie vooral de Samsung Galaxy Y voorbij komen, weet iemand of dit een beetje fijne toestellen zijn? Of weet iemand een ander fijn toestel van los rond de 100 euro?
Morgenochtend wil ik me meteen laten informeren bij de telefoonzaak in het dorp, maar het is natuurlijk altijd handig om gebruikerservaringen te weten
Ik zie vooral de Samsung Galaxy Y voorbij komen, weet iemand of dit een beetje fijne toestellen zijn? Of weet iemand een ander fijn toestel van los rond de 100 euro?
Morgenochtend wil ik me meteen laten informeren bij de telefoonzaak in het dorp, maar het is natuurlijk altijd handig om gebruikerservaringen te weten
Gast- Gast
Re: Iemand ervaring met deze telefoons?
Ik wilde zeggen iPhone dus aan mijn reactie heb je helemaal niks
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Ik denk dat die vrijwel het hetzelfde is als de galaxy gio. Ik wilde hem gisteren ook kopen omdat ik de gio nog nergens in het wit ben tegen gekomen, maar omdat de galaxy y toch wat goedkoper is dan de galaxy gio ben ik bang dat die tegenvalt. Ik heb nu dus de galaxy gio maar die is wel een beetje dood nu, maar verder vind ik het echt een fijn toestel en hij maakt heel wat mooiere foto's dan mijn blackberry deed. Ik denk dat ik dus toch de gio maar weer koop. Die is het afgelopen jaar toch wel 1 tot 10 keer per dag op de grond beland (grijpgrage kids) en dat steeds overleefd terwijl mijn blackberry scherm na een paar keer compleet gescheurd is.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik wil inderdaad gewoon weer een iPhone over een paar maandjes, maar om die nu los te gaan kopen gaat me een beetje te ver
De Galaxy Gio ziet er ook goed uit inderdaad maar een heel stukje duurder. Al is hij nu bij de Kijkshop te koop voor 115 euro, maar dan is hij van Vodafone en dus met simlock. En aangezien ik T-Mobile heb en geen tijd om hem snel simlockvrij te gaan laten maken gaat die dus aan mij voorbij.
De Galaxy Gio ziet er ook goed uit inderdaad maar een heel stukje duurder. Al is hij nu bij de Kijkshop te koop voor 115 euro, maar dan is hij van Vodafone en dus met simlock. En aangezien ik T-Mobile heb en geen tijd om hem snel simlockvrij te gaan laten maken gaat die dus aan mij voorbij.
Gast- Gast
Ik heb sinds een ruime maand de samsung galaxy Y, en hij bevalt me goed. Ik heb al jaren sim only, en wilde graag een nieuwe, maar niet al te dure telefoon. En deze voldeed daar dus aan.
Fijne telefoon!
Fijne telefoon!
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Ik heb sinds een ruime maand de samsung galaxy Y, en hij bevalt me goed. Ik heb al jaren sim only, en wilde graag een nieuwe, maar niet al te dure telefoon. En deze voldeed daar dus aan.
Fijne telefoon!
Goed te horen! Ik ben vandaag even in de telefoonwinkel wezen kijken en hij ziet er ook goed uit. Morgen gaat mijn vriend even langs de telefoonturk om te kijken of mijn iPhone misschien te maken is, en anders haal ik
Gast- Gast
_Jackie schreef:_MamaRosa_ schreef:Ik heb sinds een ruime maand de samsung galaxy Y, en hij bevalt me goed. Ik heb al jaren sim only, en wilde graag een nieuwe, maar niet al te dure telefoon. En deze voldeed daar dus aan.
Fijne telefoon!
Goed te horen! Ik ben vandaag even in de telefoonwinkel wezen kijken en hij ziet er ook goed uit. Morgen gaat mijn vriend even langs de telefoonturk om te kijken of mijn iPhone misschien te maken is, en anders haal ikmaandagdinsdag de Galaxy Y op
Hij zal vast niet te vergelijken zijn met een iPhone, maar dat is wel duidelijk denk ik. Ik voel me al heel modern met deze, haha! Ik heb een witte, vond ik wel mooier.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand ervaring met een van deze auto's?
» Iemand ervaring met deze buggy?
» Iemand ervaring met deze auto?
» Iemand ervaring met één van deze reisorganisaties?
» iemand ervaring met deze kinderkoffer?
» Iemand ervaring met deze buggy?
» Iemand ervaring met deze auto?
» Iemand ervaring met één van deze reisorganisaties?
» iemand ervaring met deze kinderkoffer?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: