DagCafé
+14
TwistedAngel
Jade
Toet
Snoopy
Suus
Rush
Lejow
Burn
Ibbeltje
Stuiterbal
VeryCherry
Alex
Sjaantje
Erin
18 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
in gesprek met jezelf?Reva schreef:Reva schreef:Ik heb mini rozijnenpuntjes. Te lekker.
Idem.
Gast- Gast
Whaha, nee kon niet. Oud vrouwtje van in de negentig. Ze heeft tussen haar erfstukken een tekening in een lijst van mijn huis een paar eeuwen terug, of ik die wilde hebben. DUH!!!Erin schreef:Reva schreef:Pfff, langdradig telefoongesprek.
he jee.. lt we.. ik hoo niet.. Tuut tuuut!
Gast- Gast
Reva schreef:Whaha, nee kon niet. Oud vrouwtje van in de negentig. Ze heeft tussen haar erfstukken een tekening in een lijst van mijn huis een paar eeuwen terug, of ik die wilde hebben. DUH!!!Erin schreef:Reva schreef:Pfff, langdradig telefoongesprek.
he jee.. lt we.. ik hoo niet.. Tuut tuuut!
Nee dat is cru als je ophangt hé. Praaaaaaat zeeee ooookk zoooooo, of valt het mee?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik heb de ultime oplossing gevonden om legaal mijn schoonmaakwerkzaamheden te staken: ik heb mijn sop emmertje in de vaatwasser gezet en die doet er minstens 1,5 uur over...
Gast- Gast
Ik heb nu een andere maat. Even kijken of deze beter zit.. Misschien had ik in de winkel moeten passenErin schreef:Smikkell schreef:Ik ga ze wel even omruilen...
Gast- Gast
Nee, zei alleen heel vaak hallo. Vrij bizar gesprek daardoor. 'Ja want ik heb wel even mijn dochter gebeld...hallo?' 'Ja...hallo' 'heb mijn dochter even gebeld of die het niet wilde hebben, want je weet natuurlijk nooit of iemand....hallo?' 'Ja...hallo' 'Ja, eraan gehecht is'.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb nu een andere maat. Even kijken of deze beter zit.. Misschien had ik in de winkel moeten passenErin schreef:Smikkell schreef:Ik ga ze wel even omruilen...
OMG!
Ik vind ze echt heel cute!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Wereldprobleem: Ik was vergeten een schone beha mee te nemen naar het sporten en nu zit ik hier al anderhalf uur zonder beha. Ik wil de deur uit en voel me naakt, maar het lijkt zó'n stap om mijn kleren uit te trekken en een beha aan te doen.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik heb de ultime oplossing gevonden om legaal mijn schoonmaakwerkzaamheden te staken: ik heb mijn sop emmertje in de vaatwasser gezet en die doet er minstens 1,5 uur over...
Gast- Gast
Bel je moeder....June schreef:Wereldprobleem: Ik was vergeten een schone beha mee te nemen naar het sporten en nu zit ik hier al anderhalf uur zonder beha. Ik wil de deur uit en voel me naakt, maar het lijkt zó'n stap om mijn kleren uit te trekken en een beha aan te doen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Stofzuiger schreef:Ik heb de ultime oplossing gevonden om legaal mijn schoonmaakwerkzaamheden te staken: ik heb mijn sop emmertje in de vaatwasser gezet en die doet er minstens 1,5 uur over...
hahaha
Gast- Gast
Om te vragen of ze me daarbij wil helpen?Smikkell schreef:Bel je moeder....June schreef:Wereldprobleem: Ik was vergeten een schone beha mee te nemen naar het sporten en nu zit ik hier al anderhalf uur zonder beha. Ik wil de deur uit en voel me naakt, maar het lijkt zó'n stap om mijn kleren uit te trekken en een beha aan te doen.
Gast- Gast
Ze passenErin schreef:Smikkell schreef:Ik heb nu een andere maat. Even kijken of deze beter zit.. Misschien had ik in de winkel moeten passenErin schreef:Smikkell schreef:Ik ga ze wel even omruilen...
OMG!
Ik vind ze echt heel cute!
Gelukkig maar, want ik heb ook meteen maar nog een andere kleur meegenomen. Zat ik bijna met twee paar schoenen die niet passen!
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:Stofzuiger schreef:Ik heb de ultime oplossing gevonden om legaal mijn schoonmaakwerkzaamheden te staken: ik heb mijn sop emmertje in de vaatwasser gezet en die doet er minstens 1,5 uur over...
hahaha
Idem.
Gast- Gast
Voor advies! Daar zijn moeders voor. Zeker als het gaat om zaken rond bh's.June schreef:Om te vragen of ze me daarbij wil helpen?Smikkell schreef:Bel je moeder....June schreef:Wereldprobleem: Ik was vergeten een schone beha mee te nemen naar het sporten en nu zit ik hier al anderhalf uur zonder beha. Ik wil de deur uit en voel me naakt, maar het lijkt zó'n stap om mijn kleren uit te trekken en een beha aan te doen.
Gast- Gast
Jammer dat het advies waarschijnlijk tien tellen duurt en de rest van het gezeur een half uur. Maar bedankt voor de tip!
Gast- Gast
June schreef:Wereldprobleem: Ik was vergeten een schone beha mee te nemen naar het sporten en nu zit ik hier al anderhalf uur zonder beha. Ik wil de deur uit en voel me naakt, maar het lijkt zó'n stap om mijn kleren uit te trekken en een beha aan te doen.
Lotgenoot
Gast- Gast
Ga terug!Reva schreef:Ik heb spijt dat ik een theepot van de kringloop niet heb meegenomen
Ik heb nog steeds spijt dat die die stoel en de tafeltjes voor VC niet meteen heb meegenomen.
Gast- Gast
Dan is het geen wereldprobleem. Pas als je je moeder ervoor zou willen bellen, dan ga ik me zorgen maken over je problemen.June schreef: Jammer dat het advies waarschijnlijk tien tellen duurt en de rest van het gezeur een half uur. Maar bedankt voor de tip!
Gast- Gast
Hij was maar 1,50, maar ik wilde eigenlijk een grotere.
Er stonden wel dat soort tafeltjes, setje van drie.
Gast- Gast
:affraid:Reva schreef:Hij was maar 1,50, maar ik wilde eigenlijk een grotere.
Gast- Gast
Oeh, je schoenen zijn leuk!
Reva, misschien moeten we synchroon onze bh aantrekken?
Reva, misschien moeten we synchroon onze bh aantrekken?
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: