DagCafé
+14
TwistedAngel
Jade
Toet
Snoopy
Suus
Rush
Lejow
Burn
Ibbeltje
Stuiterbal
VeryCherry
Alex
Sjaantje
Erin
18 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Dan is het geen wereldprobleem. Pas als je je moeder ervoor zou willen bellen, dan ga ik me zorgen maken over je problemen.June schreef: Jammer dat het advies waarschijnlijk tien tellen duurt en de rest van het gezeur een half uur. Maar bedankt voor de tip!
Nou, dan bel ik juist mijn moeder niet.
Gast- Gast
Smikkell schreef::affraid:Reva schreef:Hij was maar 1,50, maar ik wilde eigenlijk een grotere.
Er stonden wel dat soort tafeltjes, setje van drie.
Oh God nee, je gaat me toch geen tafeltjes laten halen en opsturen hé
Gast- Gast
In het verpleeghuis haal je ze er zo uit, die types die alles maar gewoon laten hangen wanneer het kan.Reva schreef:Ik hoef niet naar buiten, dus ze mogen vrij hangen.
Dat zijn de vrouwen die klagen dat hun rok niet lekker zit en als je dan voor ze gaat kijken na een halve dag klagen, zie je dat hun borst in de onderbroek zit i.p.v er overheen..
Gast- Gast
NeeReva schreef:Smikkell schreef::affraid:Reva schreef:Hij was maar 1,50, maar ik wilde eigenlijk een grotere.
Er stonden wel dat soort tafeltjes, setje van drie.
Oh God nee, je gaat me toch geen tafeltjes laten halen en opsturen hé
Gast- Gast
Reva schreef:Nee, zei alleen heel vaak hallo. Vrij bizar gesprek daardoor. 'Ja want ik heb wel even mijn dochter gebeld...hallo?' 'Ja...hallo' 'heb mijn dochter even gebeld of die het niet wilde hebben, want je weet natuurlijk nooit of iemand....hallo?' 'Ja...hallo' 'Ja, eraan gehecht is'.
Oh vermoeiend!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:In het verpleeghuis haal je ze er zo uit, die types die alles maar gewoon laten hangen wanneer het kan.Reva schreef:Ik hoef niet naar buiten, dus ze mogen vrij hangen.
Dat zijn de vrouwen die klagen dat hun rok niet lekker zit en als je dan voor ze gaat kijken na een halve dag klagen, zie je dat hun borst in de onderbroek zit i.p.v er overheen..
haha thanks, heb hier even goed om gelachen:D
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Zo, pakket weggebracht.
Er wilde een meneer heel graag de ruimte van de kerk binnen waar je kaarsjes kan opsteken, maar blijkbaar was het dicht Arme meneer, hij duwde een paar keer en toen ging hij tegen de muur staan
Er wilde een meneer heel graag de ruimte van de kerk binnen waar je kaarsjes kan opsteken, maar blijkbaar was het dicht Arme meneer, hij duwde een paar keer en toen ging hij tegen de muur staan
Gast- Gast
Wat vervelend.Reva schreef:Zo, pakket weggebracht.
Gast- Gast
Ja, echt zielig gezicht! Hij stond daar bij de perrysport/jamin. Wist ook eigenlijk niet dat ze openingstijden hebben
Gast- Gast
Dat ze openingstijden hebben lijkt me logisch. Is niet 24/7 open. Maar dat hij nu niet open was, dat snap ik niet. Misschien was het iemands verjaardag of sterfdag en dan baal je toch wel.Reva schreef:Ja, echt zielig gezicht! Hij stond daar bij de perrysport/jamin. Wist ook eigenlijk niet dat ze openingstijden hebben
Ik ben er vorig jaar nog geweest en heb er toen ook een kaarsje aangestoken.
Gast- Gast
Ik ga zo denk eens opruimen, zodat mijn huis enigszins gaat lijken op de huizen uit het 'show je huis -vol troep' topic.
Gast- Gast
Ik vind dat ze elke dag open horen te zijn Mijn huis heeft geen opruimen nodig, woehoe, alleen de was is droog en kan opgeruimd worden.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ga zo denk eens opruimen, zodat mijn huis enigszins gaat lijken op de huizen uit het 'show je huis -vol troep' topic.
Is je pannenkoekenrestaurant morgen open?
Gast- Gast
Zusje schreef:Hallooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een binnenkomst!
Erin- Ratel
Whaha... na het bakken van pannenkoeken ben ik er altijd weer klaar mee voor een tijd. Het erge is dat kinderen onthouden dat het leuk en/of lekker is en er dan om blijven vragenZusje schreef:Smikkell schreef:Ik ga zo denk eens opruimen, zodat mijn huis enigszins gaat lijken op de huizen uit het 'show je huis -vol troep' topic.
Maar mijn huis is morgen wel open en er wordt eventueel ook wel een maaltijd geserveerd.
Gast- Gast
Ik ga een poging doen tot afwassen, wish me luck! I'll need it...
Erin- Ratel
Ik wish je luck.Erin schreef:Ik ga een poging doen tot afwassen, wish me luck! I'll need it...
Gast- Gast
Zet hem op, Erin!
Ik zie er altijd bizar overdreven tegenop, maar als ik dan eenmaal bezig ben vind ik het stiekem niet eens heel erg
Ik zie er altijd bizar overdreven tegenop, maar als ik dan eenmaal bezig ben vind ik het stiekem niet eens heel erg
Gast- Gast
Reva schreef:Zet hem op, Erin!
Er wordt nu muziek voor me geregeld! Dan vind ik het niet zo erg!
Dank jullie wel ladies!
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Whaha... na het bakken van pannenkoeken ben ik er altijd weer klaar mee voor een tijd. Het erge is dat kinderen onthouden dat het leuk en/of lekker is en er dan om blijven vragenZusje schreef:Smikkell schreef:Ik ga zo denk eens opruimen, zodat mijn huis enigszins gaat lijken op de huizen uit het 'show je huis -vol troep' topic.
Maar mijn huis is morgen wel open en er wordt eventueel ook wel een maaltijd geserveerd.
En je bed?
Geen pannenkoeken hmmm ach, het zijn maar kale dingen ook .
Gast- Gast
Hey Zusje, ik breek even in: zou je mij je rekeningnummer willen PM-en zodat ik het geld voor de kleding over kan maken?
Gast- Gast
Ja, de rechter kant van mijn bed is nog beschikbaar.Zusje schreef:Smikkell schreef:Whaha... na het bakken van pannenkoeken ben ik er altijd weer klaar mee voor een tijd. Het erge is dat kinderen onthouden dat het leuk en/of lekker is en er dan om blijven vragenZusje schreef:Smikkell schreef:Ik ga zo denk eens opruimen, zodat mijn huis enigszins gaat lijken op de huizen uit het 'show je huis -vol troep' topic.
En je bed?
Geen pannenkoeken hmmm ach, het zijn maar kale dingen ook .
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: