DagCafé
+14
TwistedAngel
Jade
Toet
Snoopy
Suus
Rush
Lejow
Burn
Ibbeltje
Stuiterbal
VeryCherry
Alex
Sjaantje
Erin
18 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Ze had het over haar huwelijk?Reva schreef:Het ging over kwallenbeten, zegt hij dat je het beste met zeewater kan spoelen, niet met leidingwater. Toen presteerde iemand het om te zeggen hoe je dat moest doen als je geen zeewater in de buurt had
Gast- Gast
ze kan de kaart van June vast gebruiken..Smikkell schreef:Ze had het over haar huwelijk?Reva schreef:Het ging over kwallenbeten, zegt hij dat je het beste met zeewater kan spoelen, niet met leidingwater. Toen presteerde iemand het om te zeggen hoe je dat moest doen als je geen zeewater in de buurt had
Gast- Gast
Iedereen kan een kaart van June gebruiken!Reva schreef:ze kan de kaart van June vast gebruiken..Smikkell schreef:Ze had het over haar huwelijk?Reva schreef:Het ging over kwallenbeten, zegt hij dat je het beste met zeewater kan spoelen, niet met leidingwater. Toen presteerde iemand het om te zeggen hoe je dat moest doen als je geen zeewater in de buurt had
Gast- Gast
Hey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Oh my, ik heb vanmiddag de lekkerste chocoladecake ever op
VeryCherry schreef:Oh my, ik heb vanmiddag de lekkerste chocoladecake ever op
Waar was je?
Gast- Gast
Mijn mams had getrakteerd op haar werk omdat haar favo baas er vandaag was. En er was niemand die chocoladecake wilde, dus die had ze mee naar huis genomen.
Zelfgemaakt?VeryCherry schreef:Mijn mams had getrakteerd op haar werk omdat haar favo baas er vandaag was. En er was niemand die chocoladecake wilde, dus die had ze mee naar huis genomen.
Gast- Gast
Nee, bij de lekkerste banketbakker van de stad gehaald
't Was een soort Schwarzwälder taart, maar dan ik cakevorm, zonder slagroom en al die troep.
't Was een soort Schwarzwälder taart, maar dan ik cakevorm, zonder slagroom en al die troep.
Ik stond na examen vijf minuten in dubio of ik linksaf richting MC.D zou rijden of rechtsaf naar huis
Gast- Gast
Reva schreef:Ik stond na examen vijf minuten in dubio of ik linksaf richting MC.D zou rijden of rechtsaf naar huis
En wat is het geworden?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Na examens heb je toch wel Mac verdiend?
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=23391
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=23391
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: