Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Foto's in je huis

+16
Caresses
xxDila
Bazinga
Blond
Zeester
Cheesegirl
Tsjip
Benthe
Mizz_S
Error
Caroow
Pien
Zininzon
Sarah1985
Coco
Marin
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Foto's in je huis - Pagina 2 Empty Re: Foto's in je huis

Bericht  MissD ma 12 maa 2012 - 22:03

Heb jij veel foto's in je huis? Best veel ja
Wat voor onderwerpen staan er op die foto's? Personen? Dingen? Reizen? Personen (zowel die nog leven als die overleden zijn, eigenlijk iedereen die veel voor ons betekent, dus vrienden, familie etc.)
Op wat voor manier hangen of staan ze in je huis? Lijstjes/groot/klein/canvas/hele foto muren? Ze hangen allemaal in lijstjes. Wel willen we nog een fotoshoot gaan doen met T. en daar een mooie foto van op canvas af laten drukken.
Verander je wel eens van foto's of laat je deze eigenlijk altijd hangen? Veel foto's blijven gewoon hangen, heel af en toe word er wat veranderd. Wel wil ik beneden in de gang als die helemaal klaar is een mooie fotowand maken dus dan zullen we veel veranderen.
Wil je nog meer foto's in je huis of is het goed zo? Ja ik wil er nog wel wat meer.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Dennenappel ma 12 maa 2012 - 23:44

Mooi topic, wij komen er maar niet uit hoe wij het willen hebben en eigenlijk wil ik binnenkort toch wel een besluit nemen.

Heb jij veel foto's in je huis?
Nee, momenteel maar een. Veel te weinig dus, gezien wij beide graag fotograferen.
Wat voor onderwerpen staan er op die foto's? Personen? Dingen? Reizen?
Mijn overleden paard staat erop.
Op wat voor manier hangen of staan ze in je huis? Lijstjes/groot/klein/canvas/hele foto muren?
Een groot canvasdoek in de gang.
Verander je wel eens van foto's of laat je deze eigenlijk altijd hangen?
Deze hangt er nu net twee maanden en blijft voorlopig denk ik ook echt hangen, tot we gaan verhuizen o.i.d. (wat nog een aantal jaar zal duren)
Wil je nog meer foto's in je huis of is het goed zo?
Ik wil er meer.
We willen sowieso boven de bank een groot canvasdoek hebben. Welke zijn wij alleen niet uit. Gok een van de natuur of gebouwen, daar maken wij beiden veel foto's van. Daarnaast wordt het ook een eigen gemaakte foto van een van ons. Maar van wie?!?! (volgens mij heeft mijn vriend al besloten van hem en ook al welke en dat staat mij niet zo aan en dat vind ik een vreemd gevoel wat ik niet echt kan bij mijzelf).
Daarnaast zouden we foto's in de studeerkamer hangen, een drieluik o.i.d. Gister kwam mijn vriend alleen vertellen dat hij 'zijn muur' (we hebben ieder een muur naast ons bureau) helemaal vol gaat hangen met foto's. Klein, groot, etc. Helemaal onder. Dit lijkt mij vrij druk en chaotisch. Ik vind een studeerkamer prettiger als het rustig oogt.

Helaas weten wij daardoor dus niet waar we onze foto's kwijt kunnen. Op de wc is ook een goede, hoewel het dan ook zo vol wordt. Plus bepaalde foto's beter uitkomen alleen of in een bepaalde grote. Lastig dus!
Keuken is vol, slaapkamer zou wel kunnen, hebben wij alleen amper rechte muren. Gang is nu ook vol. Woon en studeerkamer kan nog wel. Boven de eettafel is ook nog plek voor wat leuks. Wellicht toch goed om een boven de bank en een boven de eettafel te doen. Een van ieder en de studeerkamer, tja, dat kan anders wel even wachten Wink Doeken zijn toch best prijzig om in een keer allemaal te kopen.
Tips zijn dus erg welkom!

Marian; hebben je vriend en jij al een idee hoe jullie het een beetje gaan doen straks als jullie samenwonen?

Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Floor di 13 maa 2012 - 0:05

Marin schreef:
Heb jij veel foto's in je huis? Geen, owjawel 1 echolijstje met echofoto. We hebben een digitaalfotolijstje daar staan verschillende foto's op. Verder hebben we geen foto's (we hebben überhaupt niks aan de muren, geen klok/schilderij/oid
Wat voor onderwerpen staan er op die foto's? Personen? Dingen? Reizen?
Op wat voor manier hangen of staan ze in je huis? Lijstjes/groot/klein/canvas/hele foto muren?
Verander je wel eens van foto's of laat je deze eigenlijk altijd hangen?
Wil je nog meer foto's in je huis of is het goed zo?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud