Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Foto's in je huis

+16
Caresses
xxDila
Bazinga
Blond
Zeester
Cheesegirl
Tsjip
Benthe
Mizz_S
Error
Caroow
Pien
Zininzon
Sarah1985
Coco
Marin
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Foto's in je huis Empty Foto's in je huis

Bericht  Marin zo 11 maa 2012 - 23:06

Heb jij veel foto's in je huis?
Wat voor onderwerpen staan er op die foto's? Personen? Dingen? Reizen?
Op wat voor manier hangen of staan ze in je huis? Lijstjes/groot/klein/canvas/hele foto muren?
Verander je wel eens van foto's of laat je deze eigenlijk altijd hangen?
Wil je nog meer foto's in je huis of is het goed zo?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's in je huis Empty Re: Foto's in je huis

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 23:26

In allemaal kleine lijstjes heb ik een trouwfoto, een buikfoto, de kinderen en nog meer van de kinderen.

We willen nog een canvas laten maken van de fotoshoot die we pas van de kinderen hebben laten maken. Waar ze alle 4 opstaan.

Verder vind ik het wel prima, af en toe wissel ik wat foto's.

Gast
Gast

Bericht  Coco ma 12 maa 2012 - 0:14

Wij hebben geen foto's hangen. Maar die komen er nog wel. Op de muur langs de trap, maar wel pas als de muur en de trap geverfd zijn. Dan komen er zwart-wit collectie foto's en canvas van de kinderen.

Verder wil ik nog een foto op canvas laten drukken van het uitzicht vanaf ons dakterras in Marokko. Maar ik heb nog geen enkel idee waar, maar dat geeft niet, eerst de foto's maar maken komende vakantie.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 0:18

We hebben hier één foto in de woonkamer staan in a4 formaat, van onze dochter. In ons nieuwe huis willen we sowieso een trouwfoto aan de muur en een foto van de kinderen. Misschien ook een buikfoto met onze dochter. Dat zijn toch wel de meest bijzondere dingen in ons leven: trouwen, zwangerschap en de kinderen.

Op onze slaapkamer hebben we een heel grote canvas van een meter bij 1.5 meter waarbij mijn man en ik op onze rug gefotografeerd zijn terwijl we uitkijken over de zee. Deze foto is alleen in sepia en past daarom niet in onze woonkamer.

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 ma 12 maa 2012 - 1:27

ik heb in de hal van die fotoplankjes daar heb ik vakantie 2011 foto's op
In de wc heb ik een groot canvas met grappige foto's
en in de woonkamer bij de eettafel allemaal zwart/wit foto's van ons de katten en gewoon mooie foto's zitten z'n 75 op
heb een canvas van de kat in de kamer en daarnaast van ons trouwen
nog een kleine van een vakantie
boven de bank grote van een vakantie
in trapgat mooie foto van onze vorige auto.
3 lijstjes op de kast
in de slaapkamer een mooie grote
boven de kachel 3 van bloemen die ik gemaakt heb

Kortom wij zijn gek op foto's
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Zininzon ma 12 maa 2012 - 1:48

3 in de hal, 8 in de woonkamer
In de hal: vlinder (vakantie Canada), woestijn (vakantie Marokko), ikzelf.
In de woonkamer: ik, ik, ik, ik met broertje, ik met opa en oma, mijn ouders, ik met vriendin, er is er nog 1 leeg Embarassed
Op wat voor manier hangen of staan ze in je huis? Lijstjes/groot/klein/canvas/hele foto muren?
In de hal: Foto's in je huis Fotolijst_hart_wit_3-delig
In de woonkamer: zoiets, passen 6 foto's in
Foto's in je huis 36356
en nog 2 losse lijstjes
Dit hangt er nu een jaar
Wil nog een foto van mijn vriend in die 'kamerscherm-lijst', maar niet méér foto's in huis
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pien ma 12 maa 2012 - 1:58

Wij hebben maar 3 foto´s staan... 1 grote van E van een fotoshoot toen ze 9 weken oud was en 2 kleintjes in een lijstje die we regelmatig wisselen. Verder heb ik nog 2 lijstjes maar die liggen tijdelijk in een lade. Daar wil ik eerst andere foto´s voor hebben!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Caroow ma 12 maa 2012 - 2:02

We hebben een lijstje met 4 foto's en de tekst 'love', een lijstje met 1 foto van ons tweeën, een standaard met steeds wisselende foto's en een foto met collega's in een lijstje van ons werk.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 2:24

Wij hebben onder in de gang deze door mij gemaakte foto hangen:

Foto's in je huis 421095_3427476975511_1527916547_3022392_69302945_n

En op het toilet hangt een grote kinderfoto van mij en eentje van mijn man. Verder eigenlijk geen foto's.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 2:44

Ja, ik heb redelijk wat foto's in mijn huis.

In de gang hangt een plastic mat waar je allemaal foto's in kan schuiven en die hangt ook in de slaapkamer, boven mijn bed hangt de muur vol met lijstjes, ook in de gang hangt een muur vol met lijstjes (die zijn er nu alleen even af). In de keuken hangt een ijzerdraad met kleine magneetjes die helemaal vol zit met foto's. In de woonkamer staan en hangen wat lijstjes met foto's en zo af en toe staan er ook wat foto's los of geklemd in de lijst van een schilderijtje. Op het magneetbord in de keuken hangen nog wat foto's. In de badkamer stond een foto, maar die heb ik inmiddels weggehaald.

Het zijn vooral foto's van vakanties, festivals, meetings, foto's van (mij met) oppaskinderen, heeeeel veel foto's van mij en mijn zusje, stedentripjes, uitgaansfoto's, een paar jeugdfoto's (daar heb ik er niet veel van) en wat foto's van vrienden.

Als ik mijn tanden poets loop ik altijd een rondje langs de foto's..

Edit: veranderen doe ik niet heel vaak. Wel van plek, maar niet de foto's zelf. Er komen wel steeds weer nieuwe bij. Hoe meer foto's, hoe beter!

Laatst aangepast door Smikkell op ma 12 maa 2012 - 4:18; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 3:01

Heb jij veel foto's in je huis? Ik vind zelf van niet.
Wat voor onderwerpen staan er op die foto's? Personen? Dingen? Reizen? Personen. Een familiefoto van de trouwerij, mijn vader en stiefmoeder op een foto achter de maisplanten, een zonsondergang waar ik en een vriendin naar de zee lopen, mijn broer en schoonzusje, mijn oma, moeder en ik in een dierenpark, mijn oma op een hunebed, ik en mijn eerste vriendje, ik op mijn 16e, ik op mijn 17e, ik op mijn, ehmz, 4e? Verder heb ik twee zwart wit foto's van New York, nooit geweest, maar ze staan wel mooi en wat strandfoto's, die ik niet zelf heb gemaakt. Owja, en drie foto's van roze bloemen, die ik uitgeprint heb van het internet.
Op wat voor manier hangen of staan ze in je huis? Lijstjes/groot/klein/canvas/hele foto muren? Twee kleine schilderijtjes en veel fotolijstjes. De één hangt, de ander staat. En de foto die het belangrijkste voor mij is, die van mij, mijn moeder en haar moeder, staat voor me in het tvmeubel, met mijn erfenis van mijn oma en vroeg verkregen van mijn moeder (een goudenring met diamantjes), ligt, om een roos voor het schilderij.
Verander je wel eens van foto's of laat je deze eigenlijk altijd hangen? Nu het staat/hangt is het ook wel goed zo.
Wil je nog meer foto's in je huis of is het goed zo? Ik vind dat ik al aardig wat foto's heb, meer dan genoeg. Ik hecht meestal meer waarde aan de herinnering in mijn hoofd, dan aan een foto.

Gast
Gast

Bericht  Error ma 12 maa 2012 - 3:02

In mijn woonkamer heb ik 1 foto van mijn overleden opa in de kast staan. (open kast) in mijn keuken aan mijn memoboard wel een aantal.. Verder hangen er in de hal wel een aantal lijstjes met foto's van mijn hond en op het toilet een verjaardagskalender met foto's.

Op slaapkamer een lijst met een stuk of 20 foto's erin. Met name van vakanties, feestjes, etc.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Mizz_S ma 12 maa 2012 - 3:20

Op dit moment hebben wij 4 foto's in de woonkamer, in 4 rode lijstjes die aan de muur hangen (in groepjes van 2). Het zijn 2 vakantiefoto's van mij en mijn man, en op die andere twee staan we allebei alleen in de sneeuw hier bij ons in de omgeving. Toevallig hebben we net vorige week een hele mooie trouwfoto op canvas besteld en die komt hier dus binnenkort ook te hangen.
Ik heb laatst ook een hele leuke fotolijst met meerdere vakjes in verschillende formaten gekocht, die willen we nog ergens ophangen (niet in de woonkamer, waarschijnlijk in de wc of de gang bij de trap) maar dan moeten we eerst nog bedenken welke foto's erin komen.
In de slaapkamer hangt een lijstje aan de muur met een vakantiefoto van mij en mijn man. En ik heb daar nog een soort kubus met fotootjes staan van mij met mn zus en met vriendinnen enzo. In de studeerkamer staan op de ladekast allerlei lijstjes met allerlei foto's (ik weet zo niet eens precies wat allemaal), die ik of mijn man ooit toen we nog thuis woonden of in ons vorige huis ergens hadden staan, en nu hebben we ze maar allemaal bij elkaar gezet.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Benthe ma 12 maa 2012 - 3:42

Ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel foto's in huis. Ik heb in de kast (met glazen deurtjes) in de woonkamer wel een aantal fotolijstjes staan, van ons zelf, de kinderen, ouders e.d en ook wel oude foto's. Ik vind het wel leuk, maar wisselen doe ik vrijwel nooit. Komt ook omdat ik nooit foto's af laat drukken. Foto's in je huis 394967 Canvas-dingen hou ik helemaal niet van en zeker niet van ons zelf.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Tsjip ma 12 maa 2012 - 6:24

Ik heb nu maar 2 foto's in ons huis. Een foto van de hond van mijn ouders en de hond van mijn schoonouders. Ik vind het veel te weinig dus in ons nieuwe huis wil ik in het trappengat een groot hart van fotolijstjes maken met allerlei mooie foto's.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Cheesegirl ma 12 maa 2012 - 6:29

In de gang zijn wij bezig met een fotowand. Op dit moment hangt er nog niet heel veel. Nu hangen er foto's van mijn nichtje en neefje er van de schoolfotograaf, een hart met daarin diverse foto's van mijn vriend en mij, de kapstok waar verschillende foto's in zitten en 2 baby foto's van mij.

In de woonkamer hebben wij zo'n fotolijstplank met daarin een kleine canvas met een foto van ons op vakantie. Ook staat daarop een lijst met diverse lijstjes met foto's van ons.

Tot nu toe hangen er nog niet genoeg foto's vinden wij, maar we moeten nog nieuwe lijstjes kopen en leuke foto's uitzoeken.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Zeester ma 12 maa 2012 - 6:42

Niet heel veel foto's. Er komen nog wel meer. We wonen hier nog niet zo lang.

Verschilt ernorm! Op dit moment van familie, onze oude auto, baby van vrienden, babyfoto van ons.

We hebben een grote lijst bij de eettafel waarin we allerlei verschillende foto's doen. Deze wisselen we vaak. Er zitten ook leuke kaarten en briefjes tussen.

Zie boven

Voor nu vind ik het goed.
Zeester
Zeester
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 105
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 6:55

Ik heb vier foto's in de huiskamer staan, die van mij en mijn zusje als kind, die van mijn nichtje (2x) en van mijn neefje (1x). In de gang heb ik foto's hangen van mij met mijn zusje, met mijn beste vriendin, met mijn nichtjes en van mijn ouders. Alleen mensen dus en allemaal gewoon normaal foto formaat in lijstjes. Ik verander ze eigenlijk nooit, dit zijn voor mij de belangrijkste mensen en dat heb ik graag om me heen. Verder heb ik nog een schilderij hangen van mijn ex en hang ik er binnenkort nog eentje op van hem. Voor mij is dit ook een soort herinnering naar hem al is het geen foto. Ik hou wel van foto's om me heen maar het moet ook niet te veel worden, zo is het goed. Foto's van reizen zou ook wel mooi zijn maar daar is mijn huis niet groot genoeg voor Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 12 maa 2012 - 7:01

Nee. Twee Canvas doeken van mijn stage naar Curaçao, van mijn voeten met de zee erachter en van de Handelskade. Verder een lijstje van de Ikea waar je er 10 in kan schuiven, en dan kan omslaan. Dan wissel ik leuke foto's af.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Bazinga ma 12 maa 2012 - 7:28

Ik heb één wand die hangt vol met foto's van de afgelopen 10 jaar ongeveer, gewoon met punaises aan de wand geprikt! Zitten foto's tussen van meiden met wie ik allang niet meer om ga, familieleden met wie ik geen contact meer heb, babyfoto's van m'n broertje, foto's van m'n oma etc etc, 't is gewoon m'n verleden. Verder hangt er een grote poster-foto van Frits als kittentje en staan er her en der lijstjes met foto's van m'n 2 beste vriendinnen, moeder en broertje; de belangrijkste mensen uit m'n leven en Fritsie natuurlijk smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 7:29

Momenteel heb ik 1 foto in de woonkamer staan, met mijn zusjes, en aanhang. In de slaapkamer staat 1 kleine canvas met vriendinnen & 1 met een vriendin. Verder staat er helemaal niks. Ik wil uiteindelijk graag een wand in de gang gebruiken met lijstjes met foto's van vroeger, van beide families. Dus allemaal in dezelfde leeftijd, lijkt me leuk smile

Gast
Gast

Bericht  xxDila ma 12 maa 2012 - 7:51

In de woonkamer:
1x in de vensterbank voorkamer, oude foto van broer, zus en mij.
2x lijst van xenos voor 9 foto's bij eetkamer tafel, met foto's van mijn ouders & van vriend en mij.
3 x 10 x 15 lijstjes in de vensterbank achterkamer, 1 met zus, 1 met vriend & 1 van schoonouders.
1 x bij de tv 10x15 van mijn overleden kat

Slaapkamer:
2x lijstje op allebei de nachtkastjes 1, foto's van ons samen.

Gang:
1 x 20x30 foto van ons samen
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Caresses ma 12 maa 2012 - 21:04

Nee.

Op alle foto's staan mensen (met name op festivals en vakantie gemaakt).

In de keuken heb ik een langwerpig stuk plastic waarin je zo'n 15 foto's onder elkaar kan schuiven. Die hangt er bij gebrek aan beter, maar echt mooi vind ik het niet. In de keuken hebben we ook een ander ding waar je foto's aan kan doen (eens cadeau gekregen) maar die gaat binnenkort vervangen worden door iets wat er minder rommelig uitziet.
In de woonkamer hebben we 4 standaard formaat foto's in lijstjes.

Verander ze eigenlijk nooit. Soms verhuist een lijstje eens naar een ander plekje wanneer ik de kamer weer eens anders inricht.

Ik zou ook nog wel foto's van mijn broers en zussen willen, maar ik vind het zo rommelig lijken.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lenster ma 12 maa 2012 - 21:49

In de wc hebben we ongeveer 100 zwart wit fotos hangen. Van vrienden, reizen, mooie momentjes. Altijd leuk dat mensen langer op de wc blijven zitten dan nodig... en komen dan terug met vragen of opmerkingen over de fotos.

In de kamer staan 4 foto's. Van ons onder water en 2 leuke die een vriendin gemaakt heeft.
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 21:51

Marin schreef:
Heb jij veel foto's in je huis? een stuk of 10
Wat voor onderwerpen staan er op die foto's? Personen? Dingen? Reizen? personen (ouders, nichtje enz)
Op wat voor manier hangen of staan ze in je huis? Lijstjes/groot/klein/canvas/hele foto muren? het grootste deel heb ik in lijstjes en 1 op canvas
Verander je wel eens van foto's of laat je deze eigenlijk altijd hangen? ik laat ze zo staan
Wil je nog meer foto's in je huis of is het goed zo? nee het is goed zo

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: