Seks onder de douche
+33
Bimbam
heartsdale
Marsy28
Middleme
Puggle
Nora
Paper Crown
LDJ
sanne-84
Muis
xxDila
Pompoen
RYW
SoGood
Caroow
Rush
Caresses
Jade
Sjaantje
Sweety
Kaboutertje
Vanilla Queen
Toet
luenca
tuttebel
_Cyn_
Marin
Lejow
Susan
Shisha
Liz
Curious
Bliss
37 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Seks onder de douche
Wij vinden het idee wel leuk, maar praktijk is vaak minder leuk. Stroef, koud en een harstikke droge huid.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Hier ook geen fan. Of ik krijg last van mn voeten door het op mn tenen staan of mn vriend krijgt kramp in zn kuit van het lage staan:p
Liever eerst elkaar lekker in soppen en een beetje plagen en daarna het bed in.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10
Op zich geen probleem mee zo af en toe. Nu doen we het niet omdat het voor mij wat lastig is nu. Al vinden we alleen douchen samen wel fijner!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Nora schreef:Hier ook geen fan. Of ik krijg last van mn voeten door het op mn tenen staan of mn vriend krijgt kramp in zn kuit van het lage staan:p
Bwahaha ik las eerst lekker in elkaar soppen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Nora schreef:Hier ook geen fan. Of ik krijg last van mn voeten door het op mn tenen staan of mn vriend krijgt kramp in zn kuit van het lage staan:p
Bwahaha ik las eerst lekker in elkaar soppen
Whaha nee Moet het dan insoppen zijn? In ieder geval bedoel ik met zeep dus
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Carrie schreef:Vind er niks aan, veel te stroef en een van de 2 heeft het altijd koud. Ik douche eigenlijk ook nooit meer samen, ik wil mijn haar niet nat, is niet handig. En heeft weer een van de 2 het koud, of mijn vriend vindt de douchte te heet, enz.
Inderdaad! Ik haat het als mijn haar nat wordt terwijl dat niet in de planning staat .. Ik douche trouwens altijd boven het beveiligingsklikje (op 40 graden ofzo) mijn vriend altijd onder dat klikje.. 37 ofzo.. En ik zet hem altijd ietsjes warmer naarmate ik er langer onder sta.. mijn vriend krijgt het heet en zet hem juist kouder.. dus dat is ook al helemaal niets.
Ohja en het hokje van 70x70 cm is reteklein haha.
Gast- Gast
Ons hokje is ook enorm klein...maar het allerergste vind ik als het douchegordijn tegen je aan plakt...BAH!
We zijn overigens wel van plan de badkamer zo te verbouwen dat we wel wat lekkerder samen kunnen douchen, dus meer ruimte en géén douchegordijn meer in ieder geval.
We zijn overigens wel van plan de badkamer zo te verbouwen dat we wel wat lekkerder samen kunnen douchen, dus meer ruimte en géén douchegordijn meer in ieder geval.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Hmmm, ik geef de voorkeur aan gewoon samen douchen... Scheelt miss ook dat mijn vriend iets van 10-15 cm langer is danik?
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
N.a.v. dit topic toch mijn vriend maar weer eens mee onder de douche gesleept net. Ik snap dat mensen het te warm vinden en het stroef aan kan voelen maar ik vind het toch altijd wel leuk hoor. Het past altijd precies op elk vlak. En ik vind het prettig dat ik er schoon uitkom
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Marsy28 schreef:N.a.v. dit topic toch mijn vriend maar weer eens mee onder de douche gesleept net. Ik snap dat mensen het te warm vinden en het stroef aan kan voelen maar ik vind het toch altijd wel leuk hoor. Het past altijd precies op elk vlak. En ik vind het prettig dat ik er schoon uitkom
You're welcome!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Marsy28 schreef:N.a.v. dit topic toch mijn vriend maar weer eens mee onder de douche gesleept net. Ik snap dat mensen het te warm vinden en het stroef aan kan voelen maar ik vind het toch altijd wel leuk hoor. Het past altijd precies op elk vlak. En ik vind het prettig dat ik er schoon uitkom
You're welcome!
Hahaha, Bliss: dankjewel!
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Ben er geen fan van nee. Hij is aardig wat langer dan ik dus het is een enorm gepas en gemeet en dan is voor mij de lol er al snel af. Voorspel en andere handelingen wel, maar neuken dus niet. Overigens ben ik ook sowieso niet zo'n fan van samen douchen. Dat is altijd een stukje 'me-time' met m'n sopjes en benen scheren en haren wassen en een douche die hij veeeeel te heet vind, haha.
Gast- Gast
Ook lekker past precies ik sta voorover gebogen en vriend wupt hem er zo in.
En een voordeel is dat je na de tijd gelijk weer schoon bent...
En een voordeel is dat je na de tijd gelijk weer schoon bent...
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Oh was dit topic alweer helemaal vergeten. Inmiddels wel een keer gedaan, achterlangs idd en op zich ging t wel ok, maar er zijn comfortabelere plekken/houdingen
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik ben een voorstander het gaat niet altijd even soepel maar als het lukt, dan gaat het ook goed. En idd een voordeel dat je er weer schoon uit komt, je hebt al die troep niet naderhand haha.
Gast- Gast
Whahahaha Yoyo
Onze huidige douche is zo klein dat ik niet eens samen wil douchen, dus seks gaat hem dan helemaal niet worden. In ons vorige huis hadden we af en toe wel seks onder de douche, vond het voor af en toe wel leuk. Ging niet bepaald makkelijk, aangezien mijn vriend 40 cm. groter is, maar het lukte wel!
Onze huidige douche is zo klein dat ik niet eens samen wil douchen, dus seks gaat hem dan helemaal niet worden. In ons vorige huis hadden we af en toe wel seks onder de douche, vond het voor af en toe wel leuk. Ging niet bepaald makkelijk, aangezien mijn vriend 40 cm. groter is, maar het lukte wel!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ik doe t ook niet bij mij onder de douche, daar douchen we niet eens samen omdat de hele badkamer dat zeiknat wordt. Maar mn vriend heeft een bad en daarin is natuurlijk wat meer ruimte. Voor de variatie lijkt het me wel leuk om t af en toe te doen. Orale seks is sowieso leuk onder de douche
Bliss- Lady Post-a-lot
Hier groot fan We zijn gelukkig bijna even lang waardoor het niet heel moeilijk is..
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Bliss schreef:Ik doe t ook niet bij mij onder de douche, daar douchen we niet eens samen omdat de hele badkamer dat zeiknat wordt. Maar mn vriend heeft een bad en daarin is natuurlijk wat meer ruimte. Voor de variatie lijkt het me wel leuk om t af en toe te doen. Orale seks is sowieso leuk onder de douche
Haha, dan zou ik buiten de douchebak op mijn knieën moeten, anders past het niet
Gast- Gast
Pippa schreef:Bliss schreef:Ik doe t ook niet bij mij onder de douche, daar douchen we niet eens samen omdat de hele badkamer dat zeiknat wordt. Maar mn vriend heeft een bad en daarin is natuurlijk wat meer ruimte. Voor de variatie lijkt het me wel leuk om t af en toe te doen. Orale seks is sowieso leuk onder de douche
Haha, dan zou ik buiten de douchebak op mijn knieën moeten, anders past het niet
Dan kan hij beter buiten de douchebak, want hij krijgt het er tenslotte warm van.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Pippa schreef:Bliss schreef:Ik doe t ook niet bij mij onder de douche, daar douchen we niet eens samen omdat de hele badkamer dat zeiknat wordt. Maar mn vriend heeft een bad en daarin is natuurlijk wat meer ruimte. Voor de variatie lijkt het me wel leuk om t af en toe te doen. Orale seks is sowieso leuk onder de douche
Ja ook hier is een bad dus handig, lekker de ruimte :p
Bliss- Lady Post-a-lot
Woooooo, lees ik hier met 40 graden douchen? Oh jeetje, ik heb dat ding altijd op 30 graden staan.
Anyway, onder de douche vind ik meestal niet zo geslaagd. Maar het hangt van de bui af; de ene keer lukt het probleemloos, de andere keer hebben we beide iets van 'Hoe deden we dat de vorige keer?'.
Anyway, onder de douche vind ik meestal niet zo geslaagd. Maar het hangt van de bui af; de ene keer lukt het probleemloos, de andere keer hebben we beide iets van 'Hoe deden we dat de vorige keer?'.
Gast- Gast
Ik weet niet eens meer wat sex is. Laat staan onder de douche.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Rumble schreef:Ik weet niet eens meer wat sex is. Laat staan onder de douche.
HAHAHA
En ja, seks onder een douche die enorm warm is.. No thank you! Echt laatst vluchtte ik gewoon eruit zo warm. Als opmerking kreeg ik "hou je niet van douchen?"
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoevaak per week onder de douche?
» Wel of niet samen onder de douche?
» viltstiften voor onder de douche?
» Hoe vaak in badje / onder de douche?
» Niet willen staan onder de douche...
» Wel of niet samen onder de douche?