Seks onder de douche
+33
Bimbam
heartsdale
Marsy28
Middleme
Puggle
Nora
Paper Crown
LDJ
sanne-84
Muis
xxDila
Pompoen
RYW
SoGood
Caroow
Rush
Caresses
Jade
Sjaantje
Sweety
Kaboutertje
Vanilla Queen
Toet
luenca
tuttebel
_Cyn_
Marin
Lejow
Susan
Shisha
Liz
Curious
Bliss
37 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Seks onder de douche
Ik vind het helemaal niets!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Op z'n hondjes maar dan staand en de vrouw dan iets naar voren gebogen (zich vasthoudend aan de wasbak of handen tegen de muur.
Evt. handdoek opgevouwen op de grond, man daarop zitten (zit wat zachter dan een harde vloer) en vrouw er bovenop.
Evt. handdoek opgevouwen op de grond, man daarop zitten (zit wat zachter dan een harde vloer) en vrouw er bovenop.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
+1Sweety schreef:Gezicht naar de muur, handen tegen de muur en gaan maar Lekker hoor, al vind ik het lekkerder om elkaar te plagen op die manier onder de douche en het dan in bed af te maken.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
In ons vorige huis hadden we een grote douche, daar ging het prima, zoals hiervoor al beschreven is Nu hebben we een normale douche, dan sta je steeds met die straal in je ogen of tegen die koude glazen deur.. Nee, dat is niks.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Zusje schreef:Vreselijk, krijg je of allemaal water in je bek, of je hebt een kouwe kont... Als het al lukt qua lengte... Neuh, ik deel mijn water niet.
Zet je hem naast de douche.
Gast- Gast
Wij douchen altijd samen.
Rush- Lady Post-a-lot
Wij zijn fan!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Wij zijn fan!
Vertel!
Mijn vriend heeft trouwens een bad, waarin gedoucht moet worden, dus iets meer ruimte én hij heeft zo'n grote douchekop. De kou is t probleem niet, ik dacht meer aan wat voor standje enzo, maar ik hoor t al: achterlangs it is
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
En gewoon veel oefenen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het DRAMA. Nee, nooit meer. Wellicht in een héle grote inloopdouche, maar dan krijg ik het koud
Gast- Gast
Niet...
We beginnen wel eens onder de douche, maar dan drogen we ons daarna af en gaan we verder in bed. Nee, onder de douche, dat gaat 'm echt niet worden!
We beginnen wel eens onder de douche, maar dan drogen we ons daarna af en gaan we verder in bed. Nee, onder de douche, dat gaat 'm echt niet worden!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Caresses schreef:Op z'n hondjes maar dan staand en de vrouw dan iets naar voren gebogen (zich vasthoudend aan de wasbak of handen tegen de muur.
Euhm, het gaat toch om een douche die aanstaat neem ik aan? Of sta jij daarna tot in den treure die handdoek uit te wringen?
Gast- Gast
Bliss schreef:Sogood schreef:Wij zijn fan!
Vertel!
Mijn vriend heeft trouwens een bad, waarin gedoucht moet worden, dus iets meer ruimte én hij heeft zo'n grote douchekop. De kou is t probleem niet, ik dacht meer aan wat voor standje enzo, maar ik hoor t al: achterlangs it is
Ja, achterlangs it is.. Gewoon die billen achteruit en tja.. Mijn vriend heeft daardoor welde douchedeur uit de scharnieren getrokken. Fijn.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
тыквашка schreef:Niet...
Ja volgens mij is dat toch nog de beste optie, lekker comfy ook! De douche is uiteraard wel geschikt voor andere handelingen
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Hahaha ja de douche staat aan. Die handdoek gaat daarna de wasmachine in dus uitwringen hoeft niet.Reva schreef:
Euhm, het gaat toch om een douche die aanstaat neem ik aan? Of sta jij daarna tot in den treure die handdoek uit te wringen?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Bliss schreef:тыквашка schreef:Niet...
Ja volgens mij is dat toch nog de beste optie, lekker comfy ook! De douche is uiteraard wel geschikt voor andere handelingen
Als wij al in de douche beginnen & het in bed af te maken, dan slaan we het afdrogen over..
Voor de rest hebben wij best vaak sex onder douche. Heerlijk juist. Eerst gewoon lekker samen douchen, beetje plagen etc. Heel plat gezegd draai ik mijn hoofd richting muur, kont naar achter & gaan Mijn vriend en ik schelen wel wat qua lengte, maar daar merk ik niets van, hij gaat gewoon iets door zijn knieën..
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Hahaha ik ben niet echt fan van seks in de douche. De ruimte is krap, ik krijg het vaak koud, en alles gaat stroef. Samen douchen en dan in bed afmaken vind ik dan wel weer leuk
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Ipv eerst douchen en dan seks heb ik t liever andersom;)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Bliss schreef:тыквашка schreef:Niet...
Uiteraard ...en ik vind de douche altijd een heel fijn begin, zelfs als we eigenlijk alleen maar even samen gingen douchen belanden we over het algemeen daarna toch nog in bed ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
Vind er niks aan, veel te stroef en een van de 2 heeft het altijd koud. Ik douche eigenlijk ook nooit meer samen, ik wil mijn haar niet nat, is niet handig. En heeft weer een van de 2 het koud, of mijn vriend vindt de douchte te heet, enz.
Gast- Gast
Ja mijn man vind de douche ook altijd te heet... Haha, maar dan mag hij van mij aan de buitenkant staan en ik onder de straal...
Maar ik vind het ergste nog als ik water in mijn oor krijg...brrr, haha, nee dus vandaar geen rare fratsen onder de douche...
Maar ik vind het ergste nog als ik water in mijn oor krijg...brrr, haha, nee dus vandaar geen rare fratsen onder de douche...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Hahaha, als ik m`n haren niet nat wil maken, douchen we ook gewoon samen. Ik vind het eigenlijk nooit onhandig.
Maargoed, ik had er met exen altijd een hekel aan om samen te douchen, maar dat is door m`n vriend wel veranderd.
Maargoed, ik had er met exen altijd een hekel aan om samen te douchen, maar dat is door m`n vriend wel veranderd.
Rush- Lady Post-a-lot
Bij ons wil het prima hoor .
Ook als we met onze gezichten naar elkaar toe staan .
Ook als we met onze gezichten naar elkaar toe staan .
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Het gaat hier op zich wel, maar ik vind het niet echt ideaal zeg maar. En doe het dus ook liever niet in de douche.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoevaak per week onder de douche?
» Wel of niet samen onder de douche?
» viltstiften voor onder de douche?
» Hoe vaak in badje / onder de douche?
» Niet willen staan onder de douche...
» Wel of niet samen onder de douche?
» viltstiften voor onder de douche?
» Hoe vaak in badje / onder de douche?
» Niet willen staan onder de douche...