NUB theorie
+2
Rouge
PiP
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
NUB theorie
Ben 8 weken zwanger en ben benieuwd of ze met de termijn-echo de nub-theorie kunnen toepassen.Om te voorspellen of het een jongen of een meisje is! Zijn er meer meiden die de nub hebben gezien op ed termijnecho en klopte deze voorspelling? Met bijvoorbeeld de 20weken echo of een geslachtsbepaling later in de zwangerschap?
Ik vind het wel een leuke theorie, maar weet ook niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Ik vind het wel een leuke theorie, maar weet ook niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Gast- Gast
Re: NUB theorie
onze echo bij de vk was daar te onduidelijk voor. Misschien kun je het wel zien als je een echo in het ziekenhuis krijgt, maar het echo-apparaat bij de vk was te korrelig om het te kunnen zien.
Gast- Gast
Ik kende dit niet, maar heb even de echofoto`s terug gekeken, maar deze zijn niet in de juiste positie gemaakt.
Wij hebben een geslachtsbepaling laten doen met 15 weken en hier was het heel duidelijk op te zien.
Wij hebben een geslachtsbepaling laten doen met 15 weken en hier was het heel duidelijk op te zien.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Met 12 weken vermoedde ze bij mij a.d.h.v de nub dat het een meisje is, en dat klopt inderdaad.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Zij heeft het overigens gewoon via het beeldscherm bekeken en benoemd, we hebben dus geen echofotootje waar het op te zien is. Maar wij konden het op het beeldscherm ook goed zien.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Op mijn echo van 9 weken kon ik het zelf heel goed zien vond ik.
Of het is toeval dat ik gelijk had
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik had er nog nooit van gehoord dus even gegoogled, maar bij de 12 weken echo van J heeft ze op basis hiervan voorspeld dat ze een meisje zou zijn en dat klopte!
Bij een meisje die ik ken klopte het trouwens niet.
Bij een meisje die ik ken klopte het trouwens niet.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Pussycat schreef:Op mijn echo van 9 weken kon ik het zelf heel goed zien vond ik.
De NUB is alleen zichtbaar tussen 11-14 weken. Daarvoor zijn jongens en meisjes precies hetzelfde. Daarna is de NUB verdwenen.
Bij mij hebben we er alleen bij O. naar laten kijken, daarvoor had ik er nooit van gehoord. Mijn vk deed er geen definitieve uitspraak over maar na later de foto op een forum te hebben gezet zei iedereen een jongen.. en dat klopte dus...
Nu hebben we niet om een goede liggingsfoto gevraagd omdat we het toch niet willen weten.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Wij hebben met 12 weken ook geen echo meer gehad alleen met bijna 10 weken geloof ik, en toen was ik allang blij dat we een kloppend hartje zagen haha. De volgende echo daarna was de 20-weken echo geloof ik. Bij een kennis van mij klopte het wel.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Roodkapje schreef:Pussycat schreef:Op mijn echo van 9 weken kon ik het zelf heel goed zien vond ik.
De NUB is alleen zichtbaar tussen 11-14 weken. Daarvoor zijn jongens en meisjes precies hetzelfde. Daarna is de NUB verdwenen.
Bij mij hebben we er alleen bij O. naar laten kijken, daarvoor had ik er nooit van gehoord. Mijn vk deed er geen definitieve uitspraak over maar na later de foto op een forum te hebben gezet zei iedereen een jongen.. en dat klopte dus...
Nu hebben we niet om een goede liggingsfoto gevraagd omdat we het toch niet willen weten.
Ow? Mijn foto had ik toen ook hier op het forum gedaan en niemand die zei toen dat het tussen de 11 en 14 weken alleen te zien is? Nou ja geluk dus.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» wie heeft er verstand van de NUB-theorie?
» nub theorie (word het een jongen of meisje)
» Theorie en praktijk als moeder zijnde.
» Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD
» nub theorie (word het een jongen of meisje)
» Theorie en praktijk als moeder zijnde.
» Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: