HNTM-winnares wint rechtszaak tegen modellenbureau Terecht?
+9
Filoria
Susan
Niekske
TGR
Siem
Roza
Marin
Rush
kippiee
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
HNTM-winnares wint rechtszaak tegen modellenbureau Terecht?
Wat vinden jullie van het verhaal dat ze een dikke kont zou hebben met 94 cm omvang ipv de bewuste 90cm dat het moet zijn???
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
Re: HNTM-winnares wint rechtszaak tegen modellenbureau Terecht?
Ze had al 'een dikke kont' toen ze HNTM won, dus ze wisten ervan.
Terecht dat ze gewonnen heeft. Lekker zakcentje!
Terecht dat ze gewonnen heeft. Lekker zakcentje!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Als je het verhaal er bij hebt, kan ik misschien een mening vormen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik vind het terecht dat ze het geld gekregen heeft.
Als dit de eisen zijn qua maten, hadden ze haar nooit mee mogen laten doen aan het programma.
Dat ik die maten onzin vind, dat is weer een andere discussie :p
Als dit de eisen zijn qua maten, hadden ze haar nooit mee mogen laten doen aan het programma.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Roza schreef:Ik vind het terecht dat ze het geld gekregen heeft.
+1
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Inderdaad, eigen schuld, dikke rekening!Roza schreef:Ik vind het terecht dat ze het geld gekregen heeft.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik vind het ook terecht, maar ik vind het raar dat ze haar eerst laten winnen terwijl ze doen al 92CM omvang had en daarna krijgt ze geen opdrachten omdat haar omtrek te groot is. Ja dan ligt de schuld ook wel bij de programmamakers vind ik als dit de eisen zijn hadden ze haar al niet moeten laten winnen/niet mee laten doen aan het programma.
Voor degene die het vroeg hier het artikel:
http://nos.nl/artikel/348944-te-dik-topmodel-wint-zaak.html
Voor degene die het vroeg hier het artikel:
http://nos.nl/artikel/348944-te-dik-topmodel-wint-zaak.html
Gast- Gast
Rush schreef:Inderdaad, eigen schuld, dikkeRoza schreef:Ik vind het terecht dat ze het geld gekregen heeft.
Dat ik die maten onzin vind, dat is weer een andere discussie :prekeningkont!
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:Rush schreef:Inderdaad, eigen schuld, dikkeRoza schreef:Ik vind het terecht dat ze het geld gekregen heeft.
Dat ik die maten onzin vind, dat is weer een andere discussie :prekeningkont!
Rush- Lady Post-a-lot
hier het artikel voor jou;)Marin schreef:Als je het verhaal er bij hebt, kan ik misschien een mening vormen.
http://www.nieuwslog.nl/2012/03/07/ananda-marchildon-%E2%80%98te-dik%E2%80%99-topmodel-wint-zaak/
kippiee- Fluisteraar
ik vind het zowiezo goed dat dit nu in de belangstelling komt want zo komen er tenminste niet meer van die broodmagere modellen aan top!!
Beetje volume in de lijf is beter als die dunne skeletten
Laatst aangepast door kippiee op do 8 maa 2012 - 0:30; in totaal 2 keer bewerkt
kippiee- Fluisteraar
Haha dank je Ik had er nog niets over gehoord.
Vind het wel een goeie zet van haar!
Vind het wel een goeie zet van haar!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
kippiee schreef:ik vind het zowiezo goed dat dit nu in de belangstelling komt want zo komen er tenminste niet meer van die broodmagere modellen aan top!!
ja maar gisteren zei Ananda nog dat tijdens de modeshows e.d. gaat het niet om de modellen maar om de kleding en die moet op hun best geshowt worden. Een jurk ziet er beter uit op een dun model dan op een volslank model.
Gast- Gast
Lily schreef:kippiee schreef:ik vind het zowiezo goed dat dit nu in de belangstelling komt want zo komen er tenminste niet meer van die broodmagere modellen aan top!!
ja maar gisteren zei Ananda nog dat tijdens de modeshows e.d. gaat het niet om de modellen maar om de kleding en die moet op hun best geshowt worden. Een jurk ziet er beter uit op een dun model dan op een volslank model.
hmm vind ik niet echt of ligt eraan wat je volslank vind?? Ik vind haar een mooie meid met een goed figuur! Niet te dik of te vol Dus die kleding staat haar vast heel goed.
kippiee- Fluisteraar
volgens de modeindustrie wel ja, ik vind ook van niet!
Gast- Gast
Ik weet niet wat de gemiddelde maat is onder vrouwen, maar dat is vast geen 34... dus ze kunnen wel jurken gaan maken die alleen mooi staan bij maat 34 (en dus door graten-pakhuizen geshowd moeten worden), maar daar heb je dus vrij weinig aan als ontwerper. Bij haute couture is het een ander verhaal, maar bij confectie lijkt me dat wel aan de orde.
Laatst aangepast door Niekske op do 8 maa 2012 - 1:02; in totaal 1 keer bewerkt
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
En on-topic: go Ananda!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Eens!Niekske schreef:Ik weet niet wat de gemiddelde maat is onder vrouwen, maar dat is vast geen 34... dus ze kunnen wel jurken gaan maken die alleen mooi staan bij maat 34 (en dus graten-pakhuizen geshowd moeten worden), maar daar heb je dus vrij weinig aan als ontwerper. Bij haute couture is het een ander verhaal, maar bij confectie lijkt me dat wel aan de orde.
Gast- Gast
Terecht natuurlijk, super dat ze gewonnen heeft. Ik hoop dat Elite het hoger beroep verliest en daar weer lekker een flinke mep geld over moet betalen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Vrouwen hebben gemiddeld maat 40.Niekske schreef:Ik weet niet wat de gemiddelde maat is onder vrouwen, maar dat is vast geen 34... dus ze kunnen wel jurken gaan maken die alleen mooi staan bij maat 34 (en dus door graten-pakhuizen geshowd moeten worden)
Maar 34 moet je niet als gratenpakhuizenmaat zien hoor. Ik heb zelf 34 en ben wel dun, maar je kunt mijn ribben niet tellen ofzo. Die hele dunne modellen hebben maat 32. Kun je nagaan, dat wordt niet eens verkocht bij gewone kledingzaken. Maar voor de catwalk wel. Rare wereld.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ja, dat zal ze leren!Susan schreef:Terecht natuurlijk, super dat ze gewonnen heeft. Ik hoop dat Elite het hoger beroep verliest en daar weer lekker een flinke mep geld over moet betalen.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Volgens mij is het ook niet zo dat modellen maat 32 moeten hebben omdat mensen van mening zijn dat dat een schoonheidsideaal is, maar omdat een dun lichaam zonder veel rondingen niet de aandacht afleidt van de kleding. Een soort wandelend kledingrek dus, heel oneerbiedig.
Op zich vind ik het niet raar dat ze in een bepaalde beroepsgroep bepaalde eisen stellen, of dat nou aan je opleiding, je leeftijd, je vaardigheden of in dit geval je lichaamsbouw is, maar als zij een heupomtrek van meer dan 90 centimeter te dik vinden hadden ze haar in eerste instantie niet moeten laten winnen, of, als zij niet voor het zeggen hebben wie er wint, niet moeten toezeggen dat de winnares van dat programma zo'n contract zou krijgen, omdat ze dat in eigen hand willen houden. Nu is het gewoon deal = deal, al had ze een heupomtrek van 200 centimeter gehad.
Op zich vind ik het niet raar dat ze in een bepaalde beroepsgroep bepaalde eisen stellen, of dat nou aan je opleiding, je leeftijd, je vaardigheden of in dit geval je lichaamsbouw is, maar als zij een heupomtrek van meer dan 90 centimeter te dik vinden hadden ze haar in eerste instantie niet moeten laten winnen, of, als zij niet voor het zeggen hebben wie er wint, niet moeten toezeggen dat de winnares van dat programma zo'n contract zou krijgen, omdat ze dat in eigen hand willen houden. Nu is het gewoon deal = deal, al had ze een heupomtrek van 200 centimeter gehad.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Volgens mij is het ook niet zo dat modellen maat 32 moeten hebben omdat mensen van mening zijn dat dat een schoonheidsideaal is, maar omdat een dun lichaam zonder veel rondingen niet de aandacht afleidt van de kleding. Een soort wandelend kledingrek dus, heel oneerbiedig.
Dat denk ik ook, maar ik vind dat juist niet handig omdat ik dan niet zie hoe de kleding valt. Ik zou veel eerder kleding kopen als ik zou denken: "Dat past goed bij mijn bouw".
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Volgens mij wordt kleding in modereportages ook heel vaak aan de achterkant afgespeld of juist ingeknipt zodat het perfect zit, dus zelfs al zou je precies hetzelfde figuur hebben als zo'n model, dan nog zie je niet echt hoe het valt.
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Een rechtszaak beginnen tegen oude werkgever...
» Terecht of niet?
» Terecht of onterecht?
» Wie wint The Voice of Holland?
» Wie wint de voice of Holland 20 januari?
» Terecht of niet?
» Terecht of onterecht?
» Wie wint The Voice of Holland?
» Wie wint de voice of Holland 20 januari?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: