Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!
+20
Fiebje
Lejow
Mamsie
Steep
Darius
Rush
SarahKey
Floor
Fiwen
Susan
-Ieniemienie-
meisjesmama
Roza
Parisienne
Flip Fluitketel
Viva
Mel
Jazzlyn
Puggle
Pien
24 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!
Mooie fiets Pien!!
Mijn man fietst ook op mijn moederfiets als hij met H. gaat fietsen.
Ik heb een zacht groene Montego.
Mijn man fietst ook op mijn moederfiets als hij met H. gaat fietsen.
Ik heb een zacht groene Montego.
Gast- Gast
En hoe heb je het nu gedaan? Heb je je man meegelokt met een smoes zodat hij zelf kon passen?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ah, nou als hij er maar blij mee is haha. Hier ging mijn vriend niet op te fietsen.Pien schreef:Het is idd een damesmodel voor mij man.....
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ah, nou als hij er maar blij mee is haha. Hier ging mijn vriend niet op te fietsen.Pien schreef:Het is idd een damesmodel voor mij man.....
Lijkt me alleen maar handig. Ik hoorde gister een verhaal van een vader die was gaan fietsen op een mannenfiets. Die was vergeten dat hij zijn zoontje achterop had en wilde afstappen dus zwaait zijn been naar achter om af te stappen. Hop zoontje van de fiets. Dat is natuurlijk wel erg lomp, maar als je die stang niet meer in het midden hebt kun je gewoon makkelijk afstappen natuurlijk.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ja, dat snap ik ook wel dat het handiger kan zijn, maar ik zou nooit dan ook nog eens een witte kiezen voor een man. Het is zo al met al, wel heel erg vrouwelijk.Steep schreef:Rush schreef:Ah, nou als hij er maar blij mee is haha. Hier ging mijn vriend niet op te fietsen.Pien schreef:Het is idd een damesmodel voor mij man.....
Lijkt me alleen maar handig. Ik hoorde gister een verhaal van een vader die was gaan fietsen op een mannenfiets. Die was vergeten dat hij zijn zoontje achterop had en wilde afstappen dus zwaait zijn been naar achter om af te stappen. Hop zoontje van de fiets. Dat is natuurlijk wel erg lomp, maar als je die stang niet meer in het midden hebt kun je gewoon makkelijk afstappen natuurlijk.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
ik was dan voor zo iets gegaan.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Pien, wat een ontzettende leuke fiets! Hopelijk heeft manlief er ook heel veel plezier van!
Gast- Gast
Ik denk dat het in dit geval meer gaat om wat makkelijk is voor Pien haar man dan hoe de fiets eruit ziet....
Gast- Gast
Fiwen schreef:@Pien, mooie fiets! Hopelijk hebben jullie er veel plezier van.Floor schreef:Fiwen schreef:Ik heb een omafiets met trapondersteuning omdat ik 6 jaar geleden mijn rug gebroken heb en na 5 minuten fietsen op een gewone fiets (zeker met kind voorop) heb ik ze veel rugpijn dat ik niks meer kan. Misschien is dat voor jouw vrien/man ook wel een goede optie? Je moet zelf gewoon trappen maar net wat minder hard dan op een normale fiets waardoor je minder kracht hoeft te zetten met je benen en rug.
ik ben ook aan het kijken voor een fiets met trapondersteuning, welk merk heb jij?
@Floor, ik heb een Kemp Starley. Is een 'gewone' omafiets met strapondersteuning. Heb hem zelf bij de Karwij gekocht maar ze hebben ze sowieso bij Halfords ( http://www.halfords.nl/shop/fietsen/elektrische-fietsen/106412 )
Ik heb bewust voor deze gekozen omdat deze een stuk goedkoper is dan andere elektrische fietsen en ik eerst wilde proberen of het wel iets voor me was. Als deze straks niet meer goed werkt en ik heb wat meer geld te besteden (lees: afgestudeerd en een baan) dan wil ik waarschijnlijk een echte elektrische moederfiets kopen omdat je dan toch wat meer stabiliteit en luxe hebt dan bij deze. Maar het is heel goed te doen met een kinderzitje voorop, ik ga wel binnenkort een moederstuur op de fiets zetten omdat ik de ruimte iets te klein vind en ik een schijtluis ben als het om fietsen gaat (heb een fiets-ongeluk gehad en daarmee dus mijn rug gebroken)
Bedankt voor je reactie! Ik ga het goed uitzoeken wat ik graag wil en dan wil ik toch pas volgend jaar maart een fiets (dan wordt ik 30 en vraag ik aan iedereen een bijdrage zodat ik een fiets met trapondersteuning kan kopen)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Darius schreef:En hoe heb je het nu gedaan? Heb je je man meegelokt met een smoes zodat hij zelf kon passen?
ik ben inderdaad ook benieuwd, heb je hem laten fietsen op die fiets?
Ik vind het trouwens een erg mooi fiets!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
TBIB schreef:Ik denk dat het in dit geval meer gaat om wat makkelijk is voor Pien haar man dan hoe de fiets eruit ziet....
+ 1
Als hij er lekker en fijn op kan fieten zou het me een worst wezen of het er 'vrouwelijk' uit ziet.
Kan natuurlijk niet voor andere spreken, maar als ik een man met z'n kindje op zo'n fiets voorbij zou komen is dat nou niet echt het eerste wat me te binnen schiet..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb met de fietsenzaak de afspraak dat mocht hij de fiets niets vinden hij voor een andere mag komen kijken. Al weet ik bijna zeker dat hij hem geweldig vind omdat hij hem laatst een keer aanwees!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Mooie fiets Pien!
Maar kan je het zitje niet makkelijk overzetten van de een na de andere fiets?
Wij hebben voor op mijn man zijn fiets een extra ring gekocht zodat je hem er zo op kan klikken.
@ mamsie, wij hebben van het wknd bijna gelijke gekocht als waar jij de foto van laat zien!
Wij hebben voor op mijn man zijn fiets een extra ring gekocht zodat je hem er zo op kan klikken.
@ mamsie, wij hebben van het wknd bijna gelijke gekocht als waar jij de foto van laat zien!
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
maar waarom zou ik dat zitje over willen of moeten zetten?!Fiebje schreef:Mooie fiets Pien!
Pien- Ratel
Ik weet niet wat voor 2 fietszitjes je hebt?
Misschien dat ze denkt dat je 2 stoeltjes voor voorop hebt.
Dat zou ik inderdaad ook zonde vinden.
Maar als je een zitje voor voorop EN achterop hebt is het natuurlijk anders.
Al zou ik nu nog geen zitje voor achter kopen(of het moet erbij zitten?).
Misschien dat ze denkt dat je 2 stoeltjes voor voorop hebt.
Dat zou ik inderdaad ook zonde vinden.
Maar als je een zitje voor voorop EN achterop hebt is het natuurlijk anders.
Al zou ik nu nog geen zitje voor achter kopen(of het moet erbij zitten?).
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
De fiets is compleet met voor en achter zitje....
Pien- Ratel
Ik heb ook een voor- en achterzitje tegelijk gekocht. Was een setprijs en dat was goedkoper dan allebei apart kopen.
@ Pien Mooie fiets meid!! Heel veel plezier ermee samen!
@ Pien Mooie fiets meid!! Heel veel plezier ermee samen!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Ik heb een Montego mama fiets, en mijn man pakt mijn fiets als hij met de kinderen gaat fietsen. Hij vindt het een prima fiets.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Zie dat je geslaagd bent Pien! Volgens mij dezelfde als wij in het wit of niet? Erg mooi! Mijn vriend fietst er gewoon op (wij hebben hem in het beige/bruin) en hij is behoorlijk zeikerig aangelegd met wat vrouwen/mannen dingen betreft.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn oude fiets. Een Gazelle van een paar jaar oud. Als hij gaat fietsen met onze zoon pakt hij mijn mama fiets (zwarte Cortina Roots)
Gast- Gast
Pien schreef:maar waarom zou ik dat zitje over willen of moeten zetten?!Fiebje schreef:Mooie fiets Pien!
Dacht idd twee voorzitjes. Verkeerd begrepen.
Kreeg je ook meer korting als setprijs? Wij zijn het achterzitje vergeten, wel over gehad maar zag 'm niet meer terug op de bestellijst.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» cadeau voor aankomend papa?
» teleurgesteld in man als papa: Update
» Wie heeft er ook een fiets met een speciaal moederstuur?
» Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush)
» Hoera! Lejow heeft een dochter! UPDATE pag 13!
» teleurgesteld in man als papa: Update
» Wie heeft er ook een fiets met een speciaal moederstuur?
» Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush)
» Hoera! Lejow heeft een dochter! UPDATE pag 13!
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: