Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er ook een fiets met een speciaal moederstuur?

+5
meisjesmama
maiadebij
Flip Fluitketel
Susan
Annemie
9 plaatsers

Ga naar beneden

Wie heeft er ook een fiets met een speciaal moederstuur? Empty Wie heeft er ook een fiets met een speciaal moederstuur?

Bericht  Annemie do 27 jan 2011 - 9:16

ik heb nu een moederfiets met een moederstuur, ik vroeg me af of hier nog meer meiden zijn die dat hebben en of dat bevalt??
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een fiets met een speciaal moederstuur? Empty Re: Wie heeft er ook een fiets met een speciaal moederstuur?

Bericht  Susan do 27 jan 2011 - 9:23

Wel gehad, maar die fiets is gejat. Heb er toen maar kort van kunnen genieten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Wie heeft er ook een fiets met een speciaal moederstuur? Empty Re: Wie heeft er ook een fiets met een speciaal moederstuur?

Bericht  Flip Fluitketel do 27 jan 2011 - 9:26

Ik heb een moederfiets met moederstuur. Het was wel even wennen in het begin, maar vind het nu wel lekker rijden. Heb er nog niet meegereden met een kindje voorop en dat zal nog wel een paar maanden duren. Hoe dat bevalt zou ik je niet kunnen vertellen.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 9:28

Ik neem aan dat op een moederfiets ook een moederstuur zit? Als dat het geval is heb ik er ook eentje. Het is even wennen, omdat de afstand naar je stuur een stuk groter is en de handvaten breder uit elkaar zitten, maar op zich fietst het prima. Ik heb 't nog niet uitgeprobeerd met zitje. Met een dikke buik was de afstand tussen zadel en stuur trouwens ideaal :P

Gast
Gast

Bericht  maiadebij do 27 jan 2011 - 9:39

Ik heb ook een mamafiets en vind hem prima fietsen. Ook toen ik zwanger was van nr 2 was het erg handig dat ik nog tussen het zitje en het zadel paste met m'n dikke buik smile

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 10:16

Ik heb ook een moederfiets en vind het heerlijk fietsen.
Hoefde er ook niet aan te wennen ofzo. Behalve dat ik nu versnellingen heb en als een speer de fietsbrug opfiets :P
Voorheen had ik een omafiets en dat was echt een drama met een beetje wind...

Gast
Gast

Bericht  meisjesmama do 27 jan 2011 - 10:17

Ik heb ook een moederfiets al 3 jaar en hij bevalt me nog steeds super goed!!
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Tazz do 27 jan 2011 - 11:52

Ik heb ook een moederfiets en ik vind het ideaal. Was er na 1 fietsritje ook aan gewend.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 17:59

Ik heb ook een moederfiets. Toevallig ging ik van de week op de fiets van mijn schoonmoeder met mijn zoontje voorop en toen besefte ik pas echt hoe heerlijk mijn fiets is. Mijn knieen zaten steeds tegen het stoeltje aan en met draaien kwam het stoeltje op een gegeven moment tegen de fietsstang aan

Een breed stuur is trouwens niet het enige dat ik super ideaal vind aan een moederfiets, een dubbel standaard is ook geen overbodige luxe vind ik. Met in en uit het stoeltje halen is dat toch wel heel handig!

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer do 27 jan 2011 - 21:41

Jetje schreef:
Een breed stuur is trouwens niet het enige dat ik super ideaal vind aan een moederfiets, een dubbel standaard is ook geen overbodige luxe vind ik. Met in en uit het stoeltje halen is dat toch wel heel handig!
Vind ik ook. En dat je een lage instap heb.

Ik heb dus ook een moederfiets. Ideaal vindt ik het!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Petteflet do 27 jan 2011 - 21:54

Ik had ook een moederfiets, maar vond hem erg zwaar trappen. Ondanks mijn 7 versnellingen. Maar ik fiets er dan ook iedere dag op naar mijn werk (ong. half uurtje). Ik heb hem dus omgeruild bij mijn paps voor een "normale" fiets en dat fietst een stuk lekkerder!
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Dolphinne vr 28 jan 2011 - 1:36

Ik heb ook een moederfiets.
Vind hem erg fijn fietsen. Al zou ik als ik er opnieuw een zal kopen er eentje kopen met een groter frame-maat.
Die ik nu heb is voor mij eigenlijk net iets te laag, maar wel goed te doen!

Aan het bredere stuur was ik zo gewend.
Het is idd handig dat hij een stevige dubbele standaard heeft en dat er dmv een veer een omklapbeveiliging zit op het stuur.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: