Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush)

+3
Minx
Roza
Manderijn
7 plaatsers

Ga naar beneden

Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush) Empty Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush)

Bericht  Gast ma 25 feb 2013 - 9:16

Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush) 29898_img_fill_crop_1427_900x470

Heeft iemand deze fiets? Het gaat om de Cortina Crush 3 of 7 versnellingen. Deze is nu nog maar €399.


Laatst aangepast door Pippa op ma 25 feb 2013 - 9:19; in totaal 4 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush) Empty Re: Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush)

Bericht  Manderijn ma 25 feb 2013 - 9:16

Welke? Ik heb wel een Cortina, maar er zijn vast meerdere smile

Ah, die, nee die heb ik niet.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush) Empty Re: Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush)

Bericht  Gast ma 25 feb 2013 - 10:16

Mijn vriend heeft een cortina, maar geen crush. Hij is er in ieder geval heel blij mee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush) Empty Re: Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush)

Bericht  Roza ma 25 feb 2013 - 10:23

Waar heb je deze fiets gezien voor € 399,00 Pippa? Ik wil ook graag een nieuwe fiets namelijk smile

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush) Empty Re: Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush)

Bericht  Gast ma 25 feb 2013 - 10:37

Vinden jullie dat echt 'maar' 399 euro? Ik vind dat best prijzig..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush) Empty Re: Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush)

Bericht  Gast ma 25 feb 2013 - 11:22

Jaya schreef:Vinden jullie dat echt 'maar' 399 euro? Ik vind dat best prijzig..

Hij is normaal ruim 500, en de gazelle miss grace die ik eigenlijk wil is ook zo'n 500/600, dus dan vind ik een goede, nieuwe fiets, van een degelijk merk betaalbaar voor 400 smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush) Empty Re: Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush)

Bericht  Minx ma 25 feb 2013 - 11:37

Ja ik vind dat ook maar 399 voor een nieuwe fiets. Deze ziet er wel mooi uit, al zou ik wel graag een bagagedrager hebben.

Mijn fiets was nieuw 799. Ik heb er geloof ik 599 voor betaald. Maar dat was een beetje vage constructie. Met ene hele lieve fietsenmaker.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush) Empty Re: Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush)

Bericht  Gast ma 25 feb 2013 - 11:42

Ja ik gebruik nooit een bagagedrager, heb altijd alles op mijn rek. Waarom vind jij het fijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush) Empty Re: Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush)

Bericht  Minx ma 25 feb 2013 - 11:52

Ik heb er fietstassen aan en vond het met een rek vrij zwaar fietsen. Ik heb nog wel eens last van mijn polsen en ellebogen en dan moet ik er niet aan denken om veel gewicht aan mijn stuur te hebben. En op mijn bagagedrager kan ik echt veel mee nemen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush) Empty Re: Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush)

Bericht  Gast ma 25 feb 2013 - 11:53

Pippa schreef:
Jaya schreef:Vinden jullie dat echt 'maar' 399 euro? Ik vind dat best prijzig..

Hij is normaal ruim 500, en de gazelle miss grace die ik eigenlijk wil is ook zo'n 500/600, dus dan vind ik een goede, nieuwe fiets, van een degelijk merk betaalbaar voor 400 smile

Oké duidelijk smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush) Empty Re: Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush)

Bericht  Rovine ma 25 feb 2013 - 19:07

Ik heb die in het groen met 7 versnellingen. Wat wil je weten?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush) Empty Re: Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush)

Bericht  Gast ma 25 feb 2013 - 21:12

Rovine schreef:Ik heb die in het groen met 7 versnellingen. Wat wil je weten?

Of die goed bevalt, stevig is, de lak tegen weer & wind kan smile gewoon of het een fijne fiets is in het gebruik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush) Empty Re: Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush)

Bericht  Rush ma 25 feb 2013 - 21:24

Ik wil ook graag een nieuwe fiets, maar zulke modellen lijken me altijd zo zwaar trappen.. Toch maar eens proberen. Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush) 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush) Empty Re: Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush)

Bericht  Caroow ma 25 feb 2013 - 21:45

Rush schreef:Ik wil ook graag een nieuwe fiets, maar zulke modellen lijken me altijd zo zwaar trappen.. Toch maar eens proberen. Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush) 3079029344

Haha volgens mij wil jij al 2 jaar een nieuwe fiets? Very Happy
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush) Empty Re: Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush)

Bericht  Rush ma 25 feb 2013 - 21:49

Caroow schreef:
Rush schreef:Ik wil ook graag een nieuwe fiets, maar zulke modellen lijken me altijd zo zwaar trappen.. Toch maar eens proberen. Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush) 3079029344

Haha volgens mij wil jij al 2 jaar een nieuwe fiets? Very Happy
Haha, nee zo lang nog net niet. 2 jaar geleden heb ik een nieuwe weduwe fiets gekocht, maar dat is een verschrikkelijk ding. Dus ik wil nu een dik jaar een nieuwe fiets denk ik. Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush) 3079029344

En ik heb m`n droomfiets ook al gevonden zojuist, dit weekend maar even proeffietsen Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush) 253468018
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush) Empty Re: Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush)

Bericht  Rovine ma 25 feb 2013 - 22:24

De fietsenmaker (lekke band) merkte vorige week nog op dat hij verbazend licht is voor een transportfiets. Op mijn werk staat hij buiten onder een afdak, lak houdt het prima. Wel wordt hij door dat matte snel vies, veegjes van schoenen enzo.

Heb er inmiddels zo'n 7000-8000 km mee gereden en hij is nog net zo soepel als het begin. Wel is de mand voorop een windvanger, maar zou echt niet zonder kunnen. Alle boodschappen passen erin, wat auto zo goed als overbodig maakt. Bagagedrager voor heeft geen standaard maat, dus niet alle manden passen erop. Nu waren die 70 euro, dus heb ik er eentje van de halfords met tiewraps vastgemaakt.

Wel zou ik even een proefritje doen. Je zit vrij laag en dat is enorm wennen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush) Empty Re: Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush)

Bericht  Gast di 26 feb 2013 - 5:29

Oké, goed om te horen! Hij gaat hier namelijk buiten staan, dus dat vind ik ergens zonde, maar ik wil wel een goede fiets hebben om gewoon veel rond te rijden, omdat ik bijna nooit een auto tot mijn beschikking heb. En dat lage vind ik juist fijn, mijn vriend heeft zo'n lage Gazelle en dat rijdt prettig smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush) Empty Re: Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush)

Bericht  dr_oupy di 26 feb 2013 - 8:04

Deze fiets heb ik ook, in het mat wit met 7 versnellingen. Heerlijke fiets, inderdaad wel vrij laag maar ik vind dat juist lekker fietsen. Mocht je toch nog een bagage drager willen, dan kan dit gewoon deze zijn gewoon los te koop bij de fietsenmaker Wink.

Ik heb er gewoon een houten krat op gezet met tiewraps, werkt prima!
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush) Empty Re: Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum