Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe Voor- Na foto's

+11
Puggle
Kaboutertje
CCC
piertje
Coco
Paper Crown
Makamba
studiebol
Snoes
Macelka
Caresses
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nieuwe Voor- Na foto's - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe Voor- Na foto's

Bericht  Roza do 8 maa 2012 - 1:05

Wauw!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Snoes do 8 maa 2012 - 1:38

Charlie schreef:
Wat gaan jullie allemaal doen? Gewoon terwijl jullie er wonen? Wij wonen hier nu 1,5 jaar en hebben al die tijd in de bouwput gezeten en dat viel toch best tegen (het grove werk staat niet eens op deze fotos, electra nieuw leggen, muren openbreken, dakramen plaatsen etc). Dus vind het nu héérlijk eindelijk een stofvrij huis te hebben!
Ja, gewoon terwijl wij er wonen inderdaad. We wonen hier nu een jaar en we kunnen nog prima jaren in dit huis leven zonder iets te veranderen (het is gewoon netjes), maar wij willen er zo graag onze persoonlijke touch aan geven dat we besloten hebben om dat gewoon gelijk nu te doen, en niet later als er kinderen zijn.

Wij hebben 2 woonkamers, daar willen we 1 grote woonkamer van maken (in een U-vorm). We gaan overal nieuwe ramen (overal met elektrische rolluiken) en een nieuwe voordeur plaatsen, de elektriciteitskast wordt vernieuwd. In de woonkamer komt er een vals plafond waar we dan spotjes in gaan plaatsen, dus daar moet ook elektriciteit voor voorzien worden. Dan gaan we de woonkamer afwerken met gipsplaten en dat ook allemaal schilderen. Nieuwe verwarmingen hangen. En uiteindelijk in de woonkamer, hal en keuken laminaat leggen (buiten bij het kookgedeelte, daar willen we grote tegels leggen, evenals in de berging).

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ibbeltje do 8 maa 2012 - 2:02

Oh Snoes dus dat gaan jullie doorbreken die muur. Dan wordt het heeeel groot Very Happy

Edit: vergeet helemaal te reageren op TO. Het is mooi geworden!

Laatst aangepast door Ibbeltje op do 8 maa 2012 - 5:20; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 5:15

Wat is het toilet opgeknapt zegt, de rest ook hoor :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 10:02

Heel erg mooi geworden Charlie, wow!
Ik vind het echt knap van jullie hoor, zo'n opknaphuis te kopen. Zou ik zelf nooit doen, denk dat dat me mijn relatie kost laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 19:32

Mooi Charlie!

Gast
Gast

Bericht  studiebol do 8 maa 2012 - 22:52

Charlie schreef:
studiebol schreef:Charlie hoe hebben jullie de trap zo mooi wit gekregen? Eerst geschuurd en toen geverfd/gelakt? of iets anders? Speciale verf?

Wij hebben een hele donkere trap, en we willen hem heel graag wit.. maar ik ben heel bang dat het heel lelijk gaat worden. Maar als ik jullie trap zo mooi wit zie denk ik weer, dat wil ik ook!!

Vind dat jullie de boel mooi aan het opknappen zijn zeg!

De trappen waren een drama in 12 bedrijven, vreselijk. Er zat vloerbedekking op van 20 jaar oud. Eronder zitten trappen van hout.

Eerst hebben we geschuurd, geschuurd, geschuurd (ongeveer 1 jaar lang). Daarna mooi glad gemaakt met spachtelspul, gaatjes opgevuld enzo. Dan 2x grondverf eroverheen want de blanke houten trappen zogen alles op. Toen de randjes gekit. Daarna 2 lagen verf eroverheen en tot slot lak eroverheen dat eigenlijk voor grote boten en jachten is. Wat een ***werk was dat!

Jaa dat is dus de reden dat het hier nog niet gebeurd is.. we zien zo tegen het werk op.. en de trap is prima hier, alleen de kleur niet...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud