Nieuwe Voor- Na foto's
+11
Puggle
Kaboutertje
CCC
piertje
Coco
Paper Crown
Makamba
studiebol
Snoes
Macelka
Caresses
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Nieuwe Voor- Na foto's
Weer een update met voor en na foto's van de laatste ontwikkelingen in ons huis!
Voor:
Na:
Voor:
Na:
Voor:
Na:
Voor:
Na:
Voor:
Na:
Voor:
Na:
Voor:
Na:
Voor:
Na:
Voor:
Na:
Voor:
Na:
Voor:
Na:
Voor:
Na:
Gast- Gast
Re: Nieuwe Voor- Na foto's
Wauw dat ziet er echt wel een stuk beter uit. I jullie voer
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Mooi geworden!
Macelka- Fluisteraar
- Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11
Wauw, ontzettend mooi geworden allemaal al!
Moeten jullie nu nog veel renoveren?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Charlie hoe hebben jullie de trap zo mooi wit gekregen? Eerst geschuurd en toen geverfd/gelakt? of iets anders? Speciale verf?
Wij hebben een hele donkere trap, en we willen hem heel graag wit.. maar ik ben heel bang dat het heel lelijk gaat worden. Maar als ik jullie trap zo mooi wit zie denk ik weer, dat wil ik ook!!
Vind dat jullie de boel mooi aan het opknappen zijn zeg!
Wij hebben een hele donkere trap, en we willen hem heel graag wit.. maar ik ben heel bang dat het heel lelijk gaat worden. Maar als ik jullie trap zo mooi wit zie denk ik weer, dat wil ik ook!!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Snoes schreef:Wauw, ontzettend mooi geworden allemaal al!
Thanx! We moeten nog de keuken compleet inclusief vloer en alles, de woonkamer (vloer eruit, nieuwe kozijnen en dubbele beglazing) en nog plinten in het hele huis. Daarna nog een nieuwe voordeur en garagepoort en dan is het meeste wel geweest denk ik!
Gast- Gast
studiebol schreef:Charlie hoe hebben jullie de trap zo mooi wit gekregen? Eerst geschuurd en toen geverfd/gelakt? of iets anders? Speciale verf?
De trappen waren een drama in 12 bedrijven, vreselijk. Er zat vloerbedekking op van 20 jaar oud. Eronder zitten trappen van hout.
Eerst hebben we geschuurd, geschuurd, geschuurd (ongeveer 1 jaar lang). Daarna mooi glad gemaakt met spachtelspul, gaatjes opgevuld enzo. Dan 2x grondverf eroverheen want de blanke houten trappen zogen alles op. Toen de randjes gekit. Daarna 2 lagen verf eroverheen en tot slot lak eroverheen dat eigenlijk voor grote boten en jachten is. Wat een ***werk was dat!
Gast- Gast
Nog wel wat werk dus! Wij starten dit weekend ook met renoveringswerken in ons huisCharlie schreef:
Thanx! We moeten nog de keuken compleet inclusief vloer en alles, de woonkamer (vloer eruit, nieuwe kozijnen en dubbele beglazing) en nog plinten in het hele huis. Daarna nog een nieuwe voordeur en garagepoort en dan is het meeste wel geweest denk ik!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Nog wel wat werk dus! Wij starten dit weekend ook met renoveringswerken in ons huisCharlie schreef:
Wat gaan jullie allemaal doen? Gewoon terwijl jullie er wonen? Wij wonen hier nu 1,5 jaar en hebben al die tijd in de bouwput gezeten en dat viel toch best tegen (het grove werk staat niet eens op deze fotos, electra nieuw leggen, muren openbreken, dakramen plaatsen etc). Dus vind het nu héérlijk eindelijk een stofvrij huis te hebben!
Gast- Gast
Ziet er heel mooi uit!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Wat een mooie vloertegels Charlie! Wat is het merk?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Wat een mooie vloertegels Charlie! Wat is het merk?
Dat zijn tegels van Mosa.
Gast- Gast
Charlie schreef:2CKC2 schreef:Wat een mooie vloertegels Charlie! Wat is het merk?
Ik ken Mosa! Hadden ze ook groter? Volgens mij is dit 40x40 wij willen in de badkamer 60x60 op de vloer.
Mooi geworden! De trap is ook mijn volgende project. Zie er als een berg tegenop. Hoe hebben jullie dat gedaan met naar boven en beneden gaan terwijl de boel in de verf staat?
Zit er nu aan te denken om de treden om en om te verven maar is alsnog behoorlijk onhandig met kinderen.
Zit er nu aan te denken om de treden om en om te verven maar is alsnog behoorlijk onhandig met kinderen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
2CKC2 schreef:Charlie schreef:2CKC2 schreef:Wat een mooie vloertegels Charlie! Wat is het merk?
Ik ken Mosa! Hadden ze ook groter? Volgens mij is dit 40x40 wij willen in de badkamer 60x60 op de vloer.
Geen idee eigenlijk, mijn man heeft ze gehaald terwijl ik in het ziekenhuis lag!
Gast- Gast
Nois schreef:Mooi geworden! De trap is ook mijn volgende project. Zie er als een berg tegenop. Hoe hebben jullie dat gedaan met naar boven en beneden gaan terwijl de boel in de verf staat?
Ik weet het!!! Treetjes om en om schilderen en dan als de geverfde droog zijn de andere treetjes schilderen.
Nois schreef:Mooi geworden! De trap is ook mijn volgende project. Zie er als een berg tegenop. Hoe hebben jullie dat gedaan met naar boven en beneden gaan terwijl de boel in de verf staat?
Inderdaad om en om. Maar nog beter is het om een nachtje ergens te gaan logeren of in de woonkamer te slapen eerlijk gezegd.
Gast- Gast
Echt heel mooi geworden! Wat een verbetering!
Succes met de rest van je huis.
Succes met de rest van je huis.
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10
Wauw wat een verbetering Charlie! Heel mooi!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Supermooi geworden
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Heel erg mooi zeg! Jullie hebben al een hoop gedaan wat een verschil. Lijkt me idd erg zwaar, maar wel echt de moeite waard!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Wauw, heel mooi geworden, vooral de trap!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Mooi geworden en idd. een hele mooie vloer
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» fotolijst voor 3 a4 formaat fotos waar?
» Wie kan er een 2 fotos voor mij door elkaar heen maken?
» Nieuwe forumnaam voor mij
» Inspiratie voor een nieuwe forumnaam?
» Werkgeversverklaring voor nieuwe woning
» Wie kan er een 2 fotos voor mij door elkaar heen maken?
» Nieuwe forumnaam voor mij
» Inspiratie voor een nieuwe forumnaam?
» Werkgeversverklaring voor nieuwe woning
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: