Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..

+24
Kamperseboekenwurm
Sarah1985
RYW
Shisha
Joli86
Pien
slaatje
Tania
Dennenappel
vlinder-2011
Inge
sanne-84
Floor
Niekske
Mizz_S
May
Pompoen
Zonnetje
Susan
Ugly Betty
nijntje4
Rush
Roxi3
Fearie
28 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als.. - Pagina 2 Empty Re: NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..

Bericht  Dennenappel wo 7 maa 2012 - 2:50

Hier zijn wij nog niet helemaal over uit, wel dat we geen receptie willen hebben. Of iedereen de gehele dag of dag en avond, mijn voorkeur gaat denk ik uit naar de hele dag. Het liefst wil ik het niet al te groot houden, maar echt met de mensen om wie ik geef en dus geen tante en ooms die ik een keer in de zoveel jaar zie en uitnodig omdat het nou eenmaal familie is.

Ons lijstje dan:
Mijn ouders (2)
Zijn ouders (2)
Mijn opa en oma (2)
Zijn oma's (2)
Mijn broers (2) + aanhang (1)
Mijn zusjes (3) + aanhang (2)
Pleegkinderen (hopelijk 0 op dat moment, tel er al twee mee als broertje en zusje)
Mijn ooms (2)
Zijn vrienden (4)
Mijn vriendinnen (6 ofzo, ik ben hier nog niet uit)

Zoiets het liefst in een grote tuin, zonnetje, bbq, mooie verlichting, muziek, e.d.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als.. - Pagina 2 Empty Re: NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 3:39

Ik doe niet aan daggasten, iedereen mag gewoon de hele dag komen. Wellicht dat dat voor collega's niet geldt, dat weet ik nog niet. Misschien nodig ik wel helemaal geen collega's uit, behalve dan degenen waarmee ik privé ook om ga.

Onze bruiloft wordt ook niet zo groot, denk max 50 mensen. En dan dus echt alleen familie en naaste vrienden. Mensen die ik al een jaar niet gezien heb zal ik ook niet uitnodigen.

Laatst aangepast door Carrie op wo 7 maa 2012 - 4:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Tania wo 7 maa 2012 - 3:57

Susan schreef:Bij ons was iedereen voor alles uitgenodigd, wij hadden geen onderscheid.

+1

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  slaatje wo 7 maa 2012 - 20:36

Wij hebben ongeveer 40 daggasten. Nog even kijken wie er eerst naar ons huis komen om mij op te halen. Ik heb veel goede vrienden/vriendinnen die ik er de hele dag bij wil hebben. Qua avondgasten zitten we ongeveer op 55 personen. Dus er zullen tijdens het feest zo'n 100 personen komen. Ooms en tantes ben ik echter nog niet helemaal over uit. Mijn moeder komt uit een vrij groot gezin, dus dan zit je zo alweer aan een stuk of 15 personen extra. Qua mijn vader's kant is het niet moeilijk. Mijn vader wil geen contact meer mijn zijn broer en zus, dus die kan ik niet uitnodigen.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Pien wo 7 maa 2012 - 23:29

Wij zouden uitnodigen:

Mijn ouders 2

Mijn schoonouders 2

Zwager + vriendin 2

Zus+zwager+neefje 3

Opa en vrouw 2

Oma 1

Oom van mijn man 1

Oom+tante van mijn man 2

Bevriend stel 2

Komen dan uit op 17 man excl mijn man, onze dochter en ikzelf.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Joli86 zo 11 maa 2012 - 1:38

Als wij gaan trouwen zouden wij als daggasten willen:
Zijn gezin en mijn gezin met aanhang en kinderen en zijn opa en oma.
Dan zouden we in totaal met 17 volwassenen en 4 kinderen zijn..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Shisha zo 11 maa 2012 - 1:48

Wij hebben als daggasten:
Ouders, broers en zussen. Alle ooms en tantes, neven en nichten + de kinderen. Goede vrienden+aanhang.
Wij zitten ongeveer op 70 personen als daggasten.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 4:19

Onze daggasten zijn:
* ouders
* broertje + vriendin (hij is getuige)
* schoonouders
* schoonzus + man + zoontje (ze is getuige)
* schoonbroer + vriendin (hij is getuige)
* opa & oma van mijn vriend
* oom van mijn vriend (heeft geen partner)
* nicht van mij met haar man (ze is getuige)
* 2 vriendinnen van mij (hebben geen partner)

We zijn overdag in totaal met 20 personen.
Receptie: ongeveer 80 personen (hier zitten de 20 van overdag al bij)
Feest: ongeveer 70 personen (hier zitten de 20 van overdag al bij)

Laatst aangepast door Birgit op zo 11 maa 2012 - 8:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  RYW zo 11 maa 2012 - 5:00

Als wij trouwen dan worden het mijn ouders, broer en schoonzus, zijn 4 beste vrienden, mijn 3 beste vriendinnen en onze zoons. Geen ooms, tantes, neven, nichten, lekker klein. Mooie kleren aan, trouwen, lekker wat eten ergens en dan de jongens naar opa en oma en wij naar de Carribean om het op het strand met zijn tweetjes nog eens over te doen smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sarah1985 zo 11 maa 2012 - 8:29

wij hadden als daggasten
onze ouders
onze broers
opa's en oma's
1 vriendenstel hij was de chauffeur zij had de bloemen gemaakt
die waren bij het etentje, de broer van mijn man had toen net een vriendin en we hadden haar 1 keer gezien en zij dacht dat ze ook wel mee mocht bij het etentje, hele discussie geweest maar kon gewoon niet omdat het zaaltje te klein was en we hadden al eten uitgezocht en was met vlees en zij at geen vlees
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kamperseboekenwurm zo 11 maa 2012 - 8:34

---

Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op vr 12 okt 2018 - 2:46; in totaal 1 keer bewerkt

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779

Bericht  Kamperseboekenwurm zo 11 maa 2012 - 8:37

---

Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op vr 12 okt 2018 - 2:47; in totaal 1 keer bewerkt

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779

Bericht  bolus26 di 13 maa 2012 - 12:23

wij hadden er heel erg weinig: onze ouders,broer en zussen, opa en oma´s en 2 ooms en tantes. Vrienden etc hadden we allemaal op t feest. Maar goed wij wilden het overdag ook graag klein houden en voor t feest hadden we alleen vrienden en nog wat leuke familie kennissen en collega´s uitgenodigd
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Slakje di 13 maa 2012 - 20:43

Ik denk gewoon:
-mijn ouders
-mijn grootouders
-mijn tantes/nonkels en hun kinderen
-vriend zijn ouders
-vriend zijn grootouders
-vriend zijn tantes/nonkels en hun kinderen
-onze beste vrienden
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 21:23

Onze daggasten zijn beide gezinnen met aanhang, 3 stellen vrienden (CM'ers, getuige, filmers) en de oma en tante van mijn vriend. In totaal zijn dit 23 daggasten.

Gast
Gast

Bericht  kwak wo 14 maa 2012 - 8:55

wij hebben er bewust voor gekozen om de ooms en tantes niet uit te nodigen, onze familie is gewoon veel te groot (mijn ouders hebben beide 12 broers en zussen en mijn schoonouders beide 10)
wij hadden ons hele gezin incl aanhang.
onze vriendengroep.
mijn oppasgezin
m'n nicht
1 oom en tante van mijn man ivm de band
1 oom van mij, maar hij filmde de hele dag.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 20:02

Kamperseboekenwurm schreef:
Sarah1985 schreef:de broer van mijn man had toen net een vriendin en we hadden haar 1 keer gezien en zij dacht dat ze ook wel mee mocht bij het etentje, hele discussie geweest maar kon gewoon niet omdat het zaaltje te klein was en we hadden al eten uitgezocht en was met vlees en zij at geen vlees.

Ok...bovenstaande vind ik echt een rare actie van jullie als bruid&bruidegom.
Sowieso omdat het om de vriendin van je broer gaat, die dus bij het gezin hoort, ten tweede dat ik niet kan geloven dat er niet meer ruimte is voor 1 persoon en ten derde dat een restaurant ook echt wel vegetarisch/visgerechten voor 1 persoon kan maken.

Zou het echt niet kunnen waarderen dat als het broertje van mijn vriend gaat trouwen, ik niet werd uitgenodigd en mijn vriend wel.
Ook als is het na een maand, of nu na bijna 4,5 jaar.

Mijn broertje heeft sinds december een vriendin en die hebben mijn vriend& ik ook nog maar 1 keer gezien. Maar het is de vriendin van mijn broer, dus logisch dat ze er bij hoort en ze krijgt dus ook een uitnodiging.

+1 Als ik die broer was geweest was ik dan ook niet gegaan. Jullie nemen die relatie dan ook niet serieus.

Gast
Gast

Bericht  May wo 14 maa 2012 - 20:23

Ostara schreef:
Kamperseboekenwurm schreef:
Sarah1985 schreef:de broer van mijn man had toen net een vriendin en we hadden haar 1 keer gezien en zij dacht dat ze ook wel mee mocht bij het etentje, hele discussie geweest maar kon gewoon niet omdat het zaaltje te klein was en we hadden al eten uitgezocht en was met vlees en zij at geen vlees.

Ok...bovenstaande vind ik echt een rare actie van jullie als bruid&bruidegom.
Sowieso omdat het om de vriendin van je broer gaat, die dus bij het gezin hoort, ten tweede dat ik niet kan geloven dat er niet meer ruimte is voor 1 persoon en ten derde dat een restaurant ook echt wel vegetarisch/visgerechten voor 1 persoon kan maken.

Zou het echt niet kunnen waarderen dat als het broertje van mijn vriend gaat trouwen, ik niet werd uitgenodigd en mijn vriend wel.
Ook als is het na een maand, of nu na bijna 4,5 jaar.

Mijn broertje heeft sinds december een vriendin en die hebben mijn vriend& ik ook nog maar 1 keer gezien. Maar het is de vriendin van mijn broer, dus logisch dat ze er bij hoort en ze krijgt dus ook een uitnodiging.

+1 Als ik die broer was geweest was ik dan ook niet gegaan. Jullie nemen die relatie dan ook niet serieus.

Ik ook, heb niet helemaal in dezelfde situatie gezeten. Maar mij werd door mijn schoonzusje letterlijk gezegd: Als jij een vriend krijgt kan hij niet mee eten hoor, daar is geen ruimte voor maar 's avonds is hij wel welkom hoor. Ik was op dat moment even compleet verbaasd. Daarna het er met mijn moeder over gehad, en heb toen ook gezegd dat als het werkelijk zo gaat zijn dat ik dan ook niet zou komen, dat vond ze begrijpelijk. Vervolgens het er met mijn broer nog over gehad omdat dit mij niet lekker zat, en hij zei dat ze dit niet had mogen zeggen want natuurlijk was hij wel welkom dan zouden we er wel een stoeltje bij zetten. Uiteindelijk had ik geen vriend toen dus was het helemaal niet aan de orde.
Maar ik had het echt niet leuk gevonden als hij er niet bij had mogen zijn, want hij hoort bij mij. Zou net zo zijn als ik zou gaan trouwen en tegen mijn broer zou zeggen nou je vrouw mag er niet bij zijn. Dat is toch gewoon raar?
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 21:45

Trouwen is bij ons nog niet echt aan de orde, maar heb al wel een gastenlijsje gemaakt samen met mijn vriend Very Happy Daar heb ik achter elke vrijgezel + date gezet. Ik verwacht echt niet dat ze alleen komen dan.

Gast
Gast

Bericht  Minx wo 14 maa 2012 - 22:35

Als ik nu een lijstje zou maken denk ik.

Mijn ouders
Zijn ouders
Mijn broertjes + vriendin
Zijn broer + vrouw, nichtje
Zijn zus + vriend
Mijn opa en oma
5 vriendinnen + vriend
3 vrienden + vriendin

Op dit moment zou het totaal op 23 uitkomen aangezien lang niet iedereen een partner heeft.

En heel eerlijk ik zou het ook niet echt leuk vinden als ik iemand 1 keer heb gezien dat die gelijk op mijn bruiloft zou komen. Dat heeft niets met de relatie niet serieus nemen maken. Het is meer een gevoel.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 23:33

Carrie schreef:Trouwen is bij ons nog niet echt aan de orde, maar heb al wel een gastenlijsje gemaakt samen met mijn vriend Very Happy Daar heb ik achter elke vrijgezel + date gezet. Ik verwacht echt niet dat ze alleen komen dan.

Wij hebben ook al zon lijst. Ondanks dat wij ook nog niet echt concrete trouwplannen hebben. Bij de vrijgezellen hebben wij er inderdaad ook één extra bij gerekend.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 23:38

Ostara schreef:
Carrie schreef:Trouwen is bij ons nog niet echt aan de orde, maar heb al wel een gastenlijsje gemaakt samen met mijn vriend Very Happy Daar heb ik achter elke vrijgezel + date gezet. Ik verwacht echt niet dat ze alleen komen dan.

Wij hebben ook al zon lijst. Ondanks dat wij ook nog niet echt concrete trouwplannen hebben. Bij de vrijgezellen hebben wij er inderdaad ook één extra bij gerekend.

Toch stiekem wel leuk he, zo'n lijstje maken Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 3:01

Carrie schreef:
Ostara schreef:

Ja, heel leuk. Wij hebben wel meer op een lijst staan. Als het aan mij ligt kunnen wij zo volgende week trouwen. :P Alleen even kleren regelen en kijken of de plek voor het feest kan. :P (Dat is een grapje he, even voor de duidelijkheid) Hebben ook al wel een datum in het hoofd. Maar geen van de twee spreekt het nog hardop uit. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 4:10

Ostara schreef:
Carrie schreef:
Ostara schreef:

Ja, heel leuk. Wij hebben wel meer op een lijst staan. Als het aan mij ligt kunnen wij zo volgende week trouwen. :P Alleen even kleren regelen en kijken of de plek voor het feest kan. :P (Dat is een grapje he, even voor de duidelijkheid) Hebben ook al wel een datum in het hoofd. Maar geen van de twee spreekt het nog hardop uit. Very Happy

Dan is het toch al iets concreter dan bij ons, spannend! Ik loop ook zo morgen naar het gemeentehuis om een handtekening te zetten Very Happy Hoef niet eens per se een groot feest, maar is wel het leukste natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 7:13

Wij wilden het trouwen voor de wet en het eten 's avonds zo intiem mogelijk houden. Dus hadden we als daggasten: onze ouders, broers met aanhang, opa en oma en vier vrienden (15 pers.) En dat was perfect!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: