Lekkere groente bij Patak's Indiase marinade?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lekkere groente bij Patak's Indiase marinade?
Ik ben even clueless...
Ik ga biefstuk marineren in Patak's Indiase marinade straks en dan in de oven bakken in reepjes met groente er onder.. Maar wat voor groente is daar lekker bij? Bloemkool is wel heel Indiaas, dat weet ik, maar dat lijkt me nou niet zo heel lekker in de oven eigenlijk. Zou broccoli wel kunnen? Samen met sugar snaps ofzo? Heeft iemand een andere suggestie? Gezien we geen rijst er bij eten, wil ik wel graag twee soorten groenten.
Ik ga biefstuk marineren in Patak's Indiase marinade straks en dan in de oven bakken in reepjes met groente er onder.. Maar wat voor groente is daar lekker bij? Bloemkool is wel heel Indiaas, dat weet ik, maar dat lijkt me nou niet zo heel lekker in de oven eigenlijk. Zou broccoli wel kunnen? Samen met sugar snaps ofzo? Heeft iemand een andere suggestie? Gezien we geen rijst er bij eten, wil ik wel graag twee soorten groenten.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Lekkere groente bij Patak's Indiase marinade?
En als je bloemkool voorkookt? Dan heeft het niet zon lange gaartijd in de oven nodig. Of anders zou ik idd kijken naar sugarsnaps.. eventueel in combinatie met paprika.. Is een lekkere combinatie en als je rode + oranje paprika's neemt is het ook nog een mooi kleurenpallet ook.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Lekkere groente bij Patak's Indiase marinade?
Dank je Caro. Ik heb uiteindelijk maar broccoli, peultjes en paprika gekocht. Mag m'n vriend kiezen
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: