Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lekkere groente bij Patak's Indiase marinade?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Lekkere groente bij Patak's Indiase marinade? Empty Lekkere groente bij Patak's Indiase marinade?

Bericht  Marin ma 5 maa 2012 - 3:32

Ik ben even clueless...

Ik ga biefstuk marineren in Patak's Indiase marinade straks en dan in de oven bakken in reepjes met groente er onder.. Maar wat voor groente is daar lekker bij? Bloemkool is wel heel Indiaas, dat weet ik, maar dat lijkt me nou niet zo heel lekker in de oven eigenlijk. Zou broccoli wel kunnen? Samen met sugar snaps ofzo? Heeft iemand een andere suggestie? Gezien we geen rijst er bij eten, wil ik wel graag twee soorten groenten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekkere groente bij Patak's Indiase marinade? Empty Re: Lekkere groente bij Patak's Indiase marinade?

Bericht  Caro ma 5 maa 2012 - 4:27

En als je bloemkool voorkookt? Dan heeft het niet zon lange gaartijd in de oven nodig. Of anders zou ik idd kijken naar sugarsnaps.. eventueel in combinatie met paprika.. Is een lekkere combinatie en als je rode + oranje paprika's neemt is het ook nog een mooi kleurenpallet ook.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Lekkere groente bij Patak's Indiase marinade? Empty Re: Lekkere groente bij Patak's Indiase marinade?

Bericht  Marin ma 5 maa 2012 - 5:32

Dank je Caro. Ik heb uiteindelijk maar broccoli, peultjes en paprika gekocht. Mag m'n vriend kiezen Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: