ik wil niet eten fase
+4
Printje
loesje
woezel
Annie24
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
ik wil niet eten fase
Help!!!! Wat een drama die fase! Wie heeft er tips of is het een kwestie van uitzitten en hopen dat hij vanzelf weer gaat eten?
Vanaf vorige week is Y. slechter gaan eten (normaal at hij soms nog meer dan mijn vriend) en vanaf vrijdagavond is het 1 drama en krijg ik er bijna niets meer in. Gevolg: zaterdagochtend om 5.30 uur al klaarwakker (honger?) Heel de zaterdag wakker geweest en 's avonds gewoon om 19.30 uur naar bed na een hele dag vervelend zijn en veel huilen zonder slaap en met alleen maar een halve boterham in zijn maagje.
Vandaag: om 6 uur wakker, vanmiddag 1 boterham op, weer niet geslapen heel de dag en dus weer een vervelend/huilerig kindje heel de dag.
Niets gaat er in, geen koekjes, geen fruit, geen avondeten en dus met moeite een klein beetje brood. Alles wat we geven wordt direct weer op de grond gegooid en hoe vaak we het teruggeven, geen succes. Ik moet eerlijk zeggen dat, ondanks dat het pas een paar dagen is, ik me er nu al vreselijk aan loop te irriteren en het ook niet meehelpt dat hij vanaf 's morgens vroeg wakker is, niet wil slapen en daardoor érg vervelend is.
Ik ben dus op zoek naar iemand die me wat moed in kan praten door te zeggen dat het (het liefst snel ) weer goed komt
Vanaf vorige week is Y. slechter gaan eten (normaal at hij soms nog meer dan mijn vriend) en vanaf vrijdagavond is het 1 drama en krijg ik er bijna niets meer in. Gevolg: zaterdagochtend om 5.30 uur al klaarwakker (honger?) Heel de zaterdag wakker geweest en 's avonds gewoon om 19.30 uur naar bed na een hele dag vervelend zijn en veel huilen zonder slaap en met alleen maar een halve boterham in zijn maagje.
Vandaag: om 6 uur wakker, vanmiddag 1 boterham op, weer niet geslapen heel de dag en dus weer een vervelend/huilerig kindje heel de dag.
Niets gaat er in, geen koekjes, geen fruit, geen avondeten en dus met moeite een klein beetje brood. Alles wat we geven wordt direct weer op de grond gegooid en hoe vaak we het teruggeven, geen succes. Ik moet eerlijk zeggen dat, ondanks dat het pas een paar dagen is, ik me er nu al vreselijk aan loop te irriteren en het ook niet meehelpt dat hij vanaf 's morgens vroeg wakker is, niet wil slapen en daardoor érg vervelend is.
Ik ben dus op zoek naar iemand die me wat moed in kan praten door te zeggen dat het (het liefst snel ) weer goed komt
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Re: ik wil niet eten fase
Het is hopelijk voor jou een fase. Hier duurt die fase al erg lang bij de oudste 2, super slechte eters sinds ze 1 zijn. Heel voorzichtig kan ik zeggen dat ze nu af en toe dagen hebben dat ze eindelijk een broodje eten, maar voor de rest is het vaak weinig tot niks.
Heb hier alle trucjes al wel geprobeerd volgens mij, maar het is nou eenmaal zo. Geef ze wel multivitamines, en voor de rest hoop ik dat het ooit goed komt.
Ik hoop echt dat de meiden straks niet zulke slechte eters worden. Die eten nu nog erg goed, maar hou mn hart vast voor als zij een jaar zijn geweest.
Heb hier alle trucjes al wel geprobeerd volgens mij, maar het is nou eenmaal zo. Geef ze wel multivitamines, en voor de rest hoop ik dat het ooit goed komt.
Ik hoop echt dat de meiden straks niet zulke slechte eters worden. Die eten nu nog erg goed, maar hou mn hart vast voor als zij een jaar zijn geweest.
Gast- Gast
Hier een dame die het tegenwoordig ook leuk vind om haar eten op de grond te gooien. Maar die eet gelukkig nog wel.
Hoop voor je dat deze fase gauw over is.
Hoop voor je dat deze fase gauw over is.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
a heeft dat ook wel eens een paar dagen (voelt hij zich even niet lekker door tandjes of zo)en daarna komt het weer helemaal goed en eet hij weer alles. Als hij dat heeft dan zet ik eten voor hem neer eet hij niks is het goed eet hij wel wat ben ik blij maar is het ook goed en zo komt het altijd langzaam weer goed gewoon de moet erin houden.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Hier duurt deze fase al bijna een jaar... brood/fruit/drinke gaat gelukkig meestal goed maar avondeten, nog geen hap.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Hmmm heel verschillend dus (dat dacht ik al, maar had toch een sprankje hoop )
Morgenavond en dinsdagavond krijgt hij altijd een potje omdat hij dan van het kdv komt, dus misschien dat dat wel goed gaat. Waarschijnlijk zal hij morgen op het kdv iig beter eten dan thuis. Dat is meestal zo, dus ik hoop nu ook
Morgenavond en dinsdagavond krijgt hij altijd een potje omdat hij dan van het kdv komt, dus misschien dat dat wel goed gaat. Waarschijnlijk zal hij morgen op het kdv iig beter eten dan thuis. Dat is meestal zo, dus ik hoop nu ook
Annie24- Ratel
Hier duurt die fase inmiddels ook al erg lang, wat avondeten betreft. Inmiddels eet ze dan wel een paar hapjes, maar als ik me bedenk dat ze daar de nacht op moet maken (+ een toetje dan, dat wel) vraag ik me toch wel eens af of ze geen honger krijgt 's nachts. Ik heb geen tips voor je helaas.. Ja, vooral niet forceren in elk geval, maar dat zal je vast niet doen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Kan het niet zijn dat hij gewoon slecht in orde is (tandjes of iets dergelijks), mijn zoontje heeft dat namelijk ook weleens, maar dan is hij gewoon niet lekker in orde, aangezien je zegt dat hij niks wil hebben. Na een aantal dagen eet hij dan gewoon weer normaal.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Is het erg als ik zeg dat ik het fijn vind om te lezen dat bij sommige die fase ook al erg lang duurt?
Pff hier is het ook vanaf 1 jaar een drama, en hij is nu bijna 5. Brood en fruit etc gaan er goed in, maar avondeten krijg ik er echt niet in, alles al geprobeerd. Krijgt wel multivitamine, en hoop ook dat het ooit goed gaat komen!
Jongste is bijna 1,5 en die wil alles eten wat ze ziet, vind ook alles lekker dus hoop dat dat zo blijft.
Pff hier is het ook vanaf 1 jaar een drama, en hij is nu bijna 5. Brood en fruit etc gaan er goed in, maar avondeten krijg ik er echt niet in, alles al geprobeerd. Krijgt wel multivitamine, en hoop ook dat het ooit goed gaat komen!
Jongste is bijna 1,5 en die wil alles eten wat ze ziet, vind ook alles lekker dus hoop dat dat zo blijft.
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Bij jou klnkt het alsof hij misschien ziek aan het worden is, tandjes die er aan komen?
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Ziek zat ik idd ook al aan te denken en anders aan kiesjes. Tandjes heeft hij tot nu toe nog geen last van gehad, maar er kunnen natuurlijk ook al kiesjes doorkomen. Het rare is ook dat hij wel 'ete, ete, ete' zegt als ik met een banaan of een koekje aankom, maar het vervolgens met zijn lippen/mond dicht aanraakt en het dan op de grond gooit.
*gaat gewoon hopen dat het door kiesjes komt*
*gaat gewoon hopen dat het door kiesjes komt*
Annie24- Ratel
Annie ik hoop het echt voor je. Ik heb in het begin ook vanalles gedacht waarom hij niet at maar de fase gaat maar door en door
Kinderen soms...
Kinderen soms...
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Annie ik hoop het echt voor je. Ik heb in het begin ook vanalles gedacht waarom hij niet at maar de fase gaat maar door en door
Kinderen soms...
volwassen ook hoor Ik ben zelf ook een slechte eter. Bij mij is het begonnen nadat ik op mijn 2e een keelontsteking kreeg, in het ziekenhuis kwam en slangetjes in mijn keel kreeg. Denk dat ik me daarom er waarschijnlijk ook best druk over maak. Ik wil zó graag dat hij een makkelijke eter is/wordt/blijft omdat ik dat dus zelf niet ben. Tot afgelopen vrijdag ging het dus ook goed want hij at alles wat hij op z'n bordje kreeg zonder tegensputteren zo op.
Ik blijf gewoon hopen op ziek/tandjes/kiesjes of een korte fase
Annie24- Ratel
hahaha heel herkenbaar hoor. Ik ben ook best een miep met eten, maar zoals zoonlief. Ik heb allemaal het 'gevoel' dat hij ergens bang voor is met avondeten ofzo. Hij eet vrijwel niets meer sinds hij vorig jaar enorm ziek is geweest en flink moest overgeven tijdens het avondeten. Voor mijn gevoel zit er een verband maar wat en vooral wat doe ik eraan?
Printje- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Fase of zal hij het kdv niet meer leuk vinden?
» Niet eten/ spelen met eten!
» Niet van een lepel willen eten
» Niet willen eten
» Fase of zal hij het kdv niet meer leuk vinden?
» Niet eten/ spelen met eten!
» Niet van een lepel willen eten
» Niet willen eten
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: