Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf wanneer vertel je het?

+6
Huppekee
Hoochie
silly-one
Roze Roos
SoGood
Sweety
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Huppekee wo 12 jan 2011 - 4:57

Coco schreef:Ik zie het nut er niet zo van in om een ex op de hoogte te stellen van een nieuwe date. Ik zou het dan ook alleen vertellen als hij er zelf om vraagt. En anders merkt/ziet/leest hij het vanzelf wel een keer.

Mee eens.

Het is je ex, niet je moeder...
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Makamba wo 12 jan 2011 - 22:26

Sogood schreef:Ik ben het eigenlijk niet eens met bovenstaande reacties. Hij is je ex, je hebt nauwelijks contact met hem dus hoe pijnlijk ook, hij is niet voor niets je ex en je hoeft hem simpelweg geen verantwoordig meer af te leggen.

Eens.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Sweety vr 14 jan 2011 - 12:13

Vandaag kwam onverwachts mijn ex in de winkel. Hij stond eerst met mijn collega te praten en daarna met mij. Had hem een bakkie koffie aangeboden en we gingen in de kantine zitten. We waren even aan het praten en toen vertelde ik dat ik naar Londen ging. Hij vroeg met wie en ik zei met een vriend/date. Hij werd een beetje rood en we gingen over wat anders kletsen. Was best zenuwachtig en ik vond het ook wel moeilijk. Ik zag dat hij het moeilijk had dus we knuffelden even. En ja.. Toen begon hij te huilen en ik ook. Hij zei dat hij het vreemd vond en toch ook wel beetje moeilijk. We hebben nog even gepraat en geknuffeld. Ik moest nog even een aanbetaling doen voor een reis en hij ging mee. Moesten lachen tussendoor en kletsten lekker. Toen ik bij het Reisburo was had ik mijn portomonnee niet bij me dus hij had het betaald. ( kreeg nog geld ban hem dus we hebben het zo verrekend ) maar ik had mijn koffie big niet op en in een heel ontactisch moment vroeg ik of ze een hotel in hun systeem hadden staan van Londen. Mijn ex ging na een paar min naar een andere winkel toe. Ik ging hem na een paar min achterna en nam hem mee naar mijn kantine. Hij was boos en ik begrijp het ergens wel. En juist omdat hij zo boos was deed dat me erg veel.. Kon er niet goed tegen. Ik moest weer huilen en hij ook nog even. Weer even geknuffeld. We zijn daarna op goede voet uit elkaar gegaan maar had het wel even moeilijk. En nu merk ik ook dat ik het een beetje moeilijk vind. Werd even emotioneel en de emotioneelheid overheerst nu even. Terwijl ik er juist naar uit kijk om met mijn date weg te gaan. Ik ben wel blij dat hij het nu eindelijk weet en hij wil ook gewoon dat ik gelukkig ben en dat mijn date goed voor me is. Mijn gedachten gaan nu dus even van hot naar her.. Wel fijn om het even hier op te schrijven..
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Roze Roos za 15 jan 2011 - 21:46

Goed dat je het verteld hebt, even emoties is ook helemaal niet slecht. Het zal soms ook nog wel moeilijk zijn, maar nu kun je je wel op Disney richten en daar optimaal van genieten. En met een goed gevoel dingen op Hyves etc zetten!
Hoe voel je je er nu onder?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  RYW zo 16 jan 2011 - 1:25

Dan nog zou ik me geremd voelen om blije dingen op Hyves te zetten eerlijk gezegd. Mijn ex en de ex van mijn vriend zijn beiden op een vergelijkbare, onprettige manier achter onze relatie gekomen (mijn ex hackte mijn computer en zijn ex bekeek zijn telefoon toen hij hun zoontje bezocht) en ik weet zeker, als ik blij op Hyves zet dat wij komend weekend een weekendje weggaan, dan weet ik zeker dat ze gekwetst zullen zijn en heel moeilijk gaan doen, al zijn wij al 2 jaar samen.

Maar goed, dat kan ook liggen aan onze moeizame relaties met de exen...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Sweety di 18 jan 2011 - 22:08

Even een kleine update en dan kan ik het ook even van me afschrijven..

Vandaag zou ik eigenlijk bij mijn ex blijven eten gewoon voor de gezelligheid. Gistermidddag smste hij me dat het helaas niet door kon gaan want er was wat tussen gekomen. Ergens baalde ik er wel van maar ok. Dus ik smste dat het jammer was en een andere keer wel komt en of hij gelijk een nieuwe afspraak wilde maken of nog even wilde wachten. Hij smste s'avonds dat hij nog wilde wachten. Daar begon het dus. Heen en weer gesmst met hem en het kwam er eigenlijk op neer dat er wel wat tussen is gekomen maar ook dat hij het verstandig vind om elkaar voorlopig niet meer te zien. Anders komen we nooit los van elkaar. Hij wil daarbij ook dat ik me kan richten op mijn date. Hij wil gerust met me praten als er echte paniek is maar verder niet. Hij zei ook dat hij zijn sleutel terug wilde en dat het in een envelop mocht door de brievenbus. Ik wilde hoe dan ook zijn sleutel terug geven maar in een envelop door de brievenbus vind ik zo afstandelijk. Terwijl dat ook gewoon zo moet zijn... Hij vertelde ook dat hij was geschrokken van vrijdag ( mijn huilbui en zijn reactie/huilbui ) en s'avonds was hij wel wat emotioneel erover. Daarna zei hij ook dat ik gelukkig iemand heb waar ik afleiding van krijg en als ik hem niet ziet dat het dan vast sneller beter zal gaan met me. Gaf aan dat ik het wel zal missen om hem helemaal niet meer te zien ( gebeurde nu ook niet eigenlijk ) en dat het goed is als we elkaar niet zien. Hij gaf aan dat hij me ook mist en dat het ook vertrouwdheid is.
Gister was ik er wel even verdrietig om.. Maar dat gaat weer voorbij. Deze week ga ik de sleutel inleveren en dan is het goed zo. Nu kan ik me nog meer concentreren op mijn date.. En door dit soort dingen mis ik mijn date wel om even tegen hem aan te liggen en een arm om me heen te krijgen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Roze Roos di 18 jan 2011 - 22:15

Ik denk dat het een goed teken is dat je je date mist nu je je even niet zo prettig voelt.. Wellicht dat het inderdaad goed is dat jullie even echt afstand van elkaar nemen, dan kun je je ook richten op je eigen leven en verder leven.
Maakt natuurlijk niet dat het niet verdrietig is, je hebt veel gedeeld samen etc.

hug
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Sweety di 18 jan 2011 - 22:36

Roze Roos schreef:Ik denk dat het een goed teken is dat je je date mist nu je je even niet zo prettig voelt.. Wellicht dat het inderdaad goed is dat jullie even echt afstand van elkaar nemen, dan kun je je ook richten op je eigen leven en verder leven.
Maakt natuurlijk niet dat het niet verdrietig is, je hebt veel gedeeld samen etc.

hug
Dat is het ook vooral. We hebben heel veel gedeeld met elkaar. Nu heeft mijn vader prostaat infectie en ik heb dat gezegd tegen mijn ex. Ergens maakte ik me zorgen dat het kanker was. Nu heb ik zoiets van.. Dat wil ik graag met mijn ex bespreken. Niet dat ik dat niet wil met mijn date, maar mijn ex kent mijn vader ook persoonlijk. Voelt weer anders.. Maar sta er wel achter dat het beter is om even afstand te nemen van elkaar. En bedankt voor de hug
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Janelie wo 19 jan 2011 - 7:53

Ik sluit me bij RR aan. Je wilt juist ook bij je date zijn nu je verdriet hebt. Wat naar van je vader trouwens.. hug Het is wel begrijpelijk dat je dat juist met je ex wil bespreken, hij kent hem ook en jouw date nog niet. Dat praat anders en met je ex kan je het ook echt over je vader hebben. Bij je date wordt het meer een monoloog. Toch is de situatie wel goed zo denk ik.. Succes meis en sterkte met je vader!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Roze Roos wo 19 jan 2011 - 10:39

Wat naar van je vader! Gaat het nu wel goed? Ik snap dat heel goed hoor, ik was aan het daten toen mijn hond overleef en de eerste die ik toen wilde bellen was mijn ex. Dat gevoel slijt( is dat met een ij?) en het is logisch dat je dingen met je ex wil delen vanuit je oude reactie, zoals wat Janelie ook al zegt!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  ButterflyEffect do 20 jan 2011 - 9:00

Sweety schreef:
Roze Roos schreef:Ik denk dat het een goed teken is dat je je date mist nu je je even niet zo prettig voelt.. Wellicht dat het inderdaad goed is dat jullie even echt afstand van elkaar nemen, dan kun je je ook richten op je eigen leven en verder leven.
Maakt natuurlijk niet dat het niet verdrietig is, je hebt veel gedeeld samen etc.

hug
Dat is het ook vooral. We hebben heel veel gedeeld met elkaar. Nu heeft mijn vader prostaat infectie en ik heb dat gezegd tegen mijn ex. Ergens maakte ik me zorgen dat het kanker was. Nu heb ik zoiets van.. Dat wil ik graag met mijn ex bespreken. Niet dat ik dat niet wil met mijn date, maar mijn ex kent mijn vader ook persoonlijk. Voelt weer anders.. Maar sta er wel achter dat het beter is om even afstand te nemen van elkaar. En bedankt voor de hug
Oh wat rot van je vader Sweety! hug Ik snap het heel goed hoor, ik zou het ook met mijn ex willen delen omdat hij op dat moment degene is die me het best begrijpt en mn vader ook goed kent. En bij je date zijn is natuurlijk leuke afleiding, begrijp ik ook helemaal! hij komt dit weekend terug toch?
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Sweety do 20 jan 2011 - 9:58

He meiden, dank jullie wel voor jullie berichtjes. Met mijn vader gaat het niet lekker. Hij merkt dat hij somberder wordt en hij is bang voor een depressie. Hij loopt vaak te huilen en houdt me ook vaak vast en zegt steeds dat hij van me houdt. Vandaag zouden we even naar de stad gaan maar daar had hij geen zin in. Hij merkt dat hij geen zin heeft om dingen te doen. Alleen even de hond uitlaten en dat is het wel weer. Morgen moeten mijn ma en ik werken maar ik ga morgen eerder naar huis toe dan kan ik mijn pa beetje gezelschap houden.
Mijn date komt van het weekend weer terug inderdaad. Hoop dat we elkaar volgende week weer zien en dan kan ik hem er een beetje van op de hoogte brengen. smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Roze Roos do 20 jan 2011 - 11:13

Wat heftig allemaal Sweety! Lief dat je er wil zijn voor je vader en hopelijk kun je het wel enigzins delen met je date en anders met vriendinnen.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  ButterflyEffect do 20 jan 2011 - 11:19

bah..als dit soort dingen gebeuren realiseer je je pas dat je eigenlijk altijd wel gelukkig bent tenzij jij of iemand die dichtbij je staat last heeft van zijn gezondheid. Ik hoop dat het snel weer wat beter met hem gaat. Fijn als je je date erover kan spreken maar wel lastig omdat het natuurlijk nog pril is.. wat RR zegt over vriendinnen is natuurlijk ook fijn dat je bij hen je hart kan luchten.
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer vertel je het? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer vertel je het?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum