hoeveel paar schoentjes?
+17
Darius
TukTuk
PiP
Flower_L
teletascha
Parisienne
-Ieniemienie-
Annemie
Makamba
sabje
Teddyaapje
meisje
Annie24
Diese
kwak
Linda
duckie
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: hoeveel paar schoentjes?
Gewoon 1 paar, in de zomer sandalen erbij. Ook heeft hij sneeuwlaarzen en regenlaarzen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ezra heeft één paar nieuwe schoenen en Yrsa twee, verder hebben ze elk nog wat schoenen die van nichtjes zijn geweest, bedoeld voor buitenspelen op de camping, in de sneeuw, paardrijden, et cetera.
In de zomer hebben ze altijd minstens twee paar, een paar sandaaltjes en een paar dichte schoenen. Vaak hebben ze dan ook nog ieder een paar van die surfschoentjes voor op het strand.
Oh ja, regenlaarzen hebben ze ook.
In de zomer hebben ze altijd minstens twee paar, een paar sandaaltjes en een paar dichte schoenen. Vaak hebben ze dan ook nog ieder een paar van die surfschoentjes voor op het strand.
Oh ja, regenlaarzen hebben ze ook.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn zoon heeft nu een gewone schoen, laars, sportschoen en regenlaars.
Gast- Gast
AngelNyn schreef:Teddyaapje schreef:Even een beetje offtopic, het kindje van een vriendin van me had toen hij van T.'s leeftijd was hele stoere teenslippers met bandje om de hak. Ik heb ook een paar hele stoere gezien maar weet niet of die goed zijn voor zo'n kleintje...weet iemand dat toevallig?
Het is inderdaad niet aan te raden, bij teenslippers moet je al heel erg je tenen klauwen om ze aan te houden, en ondanks dat er een bandje om de hiel zit, geeft het totaal geen steun. Je kan dan beter goede sandaaltjes kopen voor de zomer.
Geldt dit ook voor de goede merken, zoals Birckenstock of Kipling?
Ik vind sandaaltjes nooit zo mooi en teenslippers ook veel leuker hihi
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Diese schreef:AngelNyn schreef:Teddyaapje schreef:Even een beetje offtopic, het kindje van een vriendin van me had toen hij van T.'s leeftijd was hele stoere teenslippers met bandje om de hak. Ik heb ook een paar hele stoere gezien maar weet niet of die goed zijn voor zo'n kleintje...weet iemand dat toevallig?
Het is inderdaad niet aan te raden, bij teenslippers moet je al heel erg je tenen klauwen om ze aan te houden, en ondanks dat er een bandje om de hiel zit, geeft het totaal geen steun. Je kan dan beter goede sandaaltjes kopen voor de zomer.
Geldt dit ook voor de goede merken, zoals Birckenstock of Kipling?
Ik vind sandaaltjes nooit zo mooi en teenslippers ook veel leuker hihi
Vaak zijn de zolen van die birckenstocks ook heel stug, dus dat is ook niet goed, en het nadeel van zulke slippers is dat je ze niet strakker kan zetten op de wreef, richting de tenen.
Ze geven wel iets meer steun dan dat er alleen een elastiekje rond de hiel zit natuurlijk, maar ideaal zijn ze zeker niet.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik had zo'n soort gezien: http://www.gaastraproshop.com/com-nl/kinderen-schoenen-slippers-post-toddler-marineblauw/3302-6164-770?aff=beslistNL&utm_source=BeslistNL&utm_medium=CPC&utm_campaign=beslistnl
Ik vind sandaaltjes echt nerdie...voor meisjes is er vaak wel wat leuks maar voor jongens...
Ik vind sandaaltjes echt nerdie...voor meisjes is er vaak wel wat leuks maar voor jongens...
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Teddyaapje schreef:Ik had zo'n soort gezien: http://www.gaastraproshop.com/com-nl/kinderen-schoenen-slippers-post-toddler-marineblauw/3302-6164-770?aff=beslistNL&utm_source=BeslistNL&utm_medium=CPC&utm_campaign=beslistnl
Dat is dus precies hetgeen wat ik bedoelde, welke echt niet goed zijn
Dit soort sandaaltjes zijn toch niet nerdie?
http://www.kiabi.be/nl/images/sandaaltjes-met-klittenband-bleumarine-jongenskleding-ec963_1_zc1.jpg
TukTuk- Ratel
Wij hebben altijd maar 1 paar schoenen voor ons zoontje. Gisteren nog alle winkels hier in de stad afgeweest op zoek naar een paar, maar nog niks leuks gevonden wat we ook betaalbaar vinden. Alleen een paar van 95 euro. Nu eens nadenken of weer dat er voor over hebben.
Hij heeft in de winter nog wel een paar snowboots erbij en in de zomer sandalen.
Met zijn huidige schoenen hebben weer wel veel geluk gehad. In de opruiming gekocht voor 40 euro (ecco's) in juni en die zijn nu pas bijna te klein.
Hij heeft in de winter nog wel een paar snowboots erbij en in de zomer sandalen.
Met zijn huidige schoenen hebben weer wel veel geluk gehad. In de opruiming gekocht voor 40 euro (ecco's) in juni en die zijn nu pas bijna te klein.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Ik vind de meeste sandaaltjes voor jongens ook niet nerdy hoor.
Mijn dochter heeft nieuwe schoenen nodig op het moment. Ik zie nu heel veel mary-jane modelletjes, zal dat nog iets te koud zijn voor buiten?
Mijn dochter heeft nieuwe schoenen nodig op het moment. Ik zie nu heel veel mary-jane modelletjes, zal dat nog iets te koud zijn voor buiten?
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Dochter heeft 1 paar goede (en dure) laarsjes, waar ze het meest op loopt. Ook heeft ze 1 paar goedkopere schoenen, voor o.a op het kdv, voor het buitenspelen daar.
Ook heeft ze regenlaarsjes en snowboots.
In de zomer heeft ze ook 1 paar goede schoenen, en 1 paar sandalen.
Ook heeft ze regenlaarsjes en snowboots.
In de zomer heeft ze ook 1 paar goede schoenen, en 1 paar sandalen.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Hmm die jij geplaatst hebt vind ik niet mooi Angellyn. Net even gegoogled maar volgens mij vind ik sandalen voor zowel jongens als meisjes per definitie niet mooi en idd "nerdy". Ben benieuwd naar andere voorbeelden. Wacht zal even een nieuw topic openen...
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Diese schreef:Hmm die jij geplaatst hebt vind ik niet mooi Angellyn. Net even gegoogled maar volgens mij vind ik sandalen voor zowel jongens als meisjes per definitie niet mooi en idd "nerdy". Ben benieuwd naar andere voorbeelden. Wacht zal even een nieuw topic openen...
Tja liever goede schoenen en misschien wat minder hip, dan uber hippe schoenen en de kans lopen de voetjes te verpesten.. Als een kindje steunzooltjes nodig heeft ziet dat er nog minder leuk uit hoor De keuze kwa schoenen is dan een heel stuk beperkter.
TukTuk- Ratel
Ik koop voor Ezra altijd leren sandalen en die zijn echt niet nerdie, die vind ik juist heel mooi stijlvol.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Hmm..ik vind die sandaaltjes niet zo geweldig, maar wat je zegt, hij kan beter op (in mijn ogen) minder leuke schoentjes lopen dan dat zijn voetjes verpest worden.
Ik denk dat ik mn ogen heel goed ga open houden en alvast op schoenenjacht ga, hopelijk kom ik tijdens mijn zoektocht wat leuks tegen!
Ik denk dat ik mn ogen heel goed ga open houden en alvast op schoenenjacht ga, hopelijk kom ik tijdens mijn zoektocht wat leuks tegen!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind heel veel sandalen voor jongens ook lelijk. Daarom heeft mijn zoon onderstaande sandalen al gehad in verschillende kleuren leer. Die vind ik tenminste te doen.
Edit: geen idee hoe ik het kleiner maak..
Edit: geen idee hoe ik het kleiner maak..
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel paar slippers heb je?
» Hoeveel paar schoenen hebben jullie?
» Een paar vraagjes
» Wat voor schoentjes als eerste schoentjes?
» Moederfiets.. een paar vragen!
» Hoeveel paar schoenen hebben jullie?
» Een paar vraagjes
» Wat voor schoentjes als eerste schoentjes?
» Moederfiets.. een paar vragen!
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: