hoeveel paar schoentjes?
+17
Darius
TukTuk
PiP
Flower_L
teletascha
Parisienne
-Ieniemienie-
Annemie
Makamba
sabje
Teddyaapje
meisje
Annie24
Diese
kwak
Linda
duckie
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
hoeveel paar schoentjes?
hoeveel paar schoentjes heeft jullie kindje?
A heeft nu haar 1e paar schoentjes en ik twijfel of ik er nu nog een paar bij ga kopen of niet... eigenlijk vind ik het zonde want ik weet niet hoelang ze hier mee doet ivm groei van de voetjes en zo goedkoop zijn die schoentjes nou ook niet... maar ja ze passen niet onder alle kleertjes (aan de andere kant is dat dan ook weer jammer hoor hahaha) maar was even benieuwd hoeveel paar schoentjes jullie heeft en hoeveel paar 1e schoentjes had je kindje?
A heeft nu haar 1e paar schoentjes en ik twijfel of ik er nu nog een paar bij ga kopen of niet... eigenlijk vind ik het zonde want ik weet niet hoelang ze hier mee doet ivm groei van de voetjes en zo goedkoop zijn die schoentjes nou ook niet... maar ja ze passen niet onder alle kleertjes (aan de andere kant is dat dan ook weer jammer hoor hahaha) maar was even benieuwd hoeveel paar schoentjes jullie heeft en hoeveel paar 1e schoentjes had je kindje?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: hoeveel paar schoentjes?
1 paar schoenen, die zijn duur zat
in de vorige maat had ze er ook nog een paar goedkope schoenen naast, maar daar kon ze echt niet fatsoenlijk op lopen, dus dat doen we maar niet meer!
in de vorige maat had ze er ook nog een paar goedkope schoenen naast, maar daar kon ze echt niet fatsoenlijk op lopen, dus dat doen we maar niet meer!
Gast- Gast
Ze heeft nu een paar weken haar eerste loopschoentjes. Vandaag hebben we er nog een paar bij gekocht, was 70% korting, dus dat kon ik niet laten liggen. Dus nu hebben we 2 paar.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
D. heeft 1 paar "dure" schoentjes en 2 goedkope schoentjes.
ze loopt op alle schoentjes net zo goed al heeft ze het meest de dure schoentjes aan ivm een goede flexzool.
ze heeft bijna weer nieuwe schoentjes nodig en dan koop ik weer goede dure en een paar goedkope voor de leuk
ze loopt op alle schoentjes net zo goed al heeft ze het meest de dure schoentjes aan ivm een goede flexzool.
ze heeft bijna weer nieuwe schoentjes nodig en dan koop ik weer goede dure en een paar goedkope voor de leuk
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Thnx voor je reactie in het andere topic
Ik had ook nog leuke knalroze schoenen gezien, maar voor deze gekozen omdat deze neutraler zijn.. Ik ben niet van plan om nog andere schoenen er naast te kopen, deze waren €75 euro:shock: De verkoper zei dat ze ongeveer 3 a 4 maanden er mee gaan doen.
Ik zal in de zomer wel 1 paar dichte schoentjes en 1 paar sandalen kopen en ik kan me ook voorstellen dat wanneer ze wat ouder zijn, je een paar nette laarsjes en een paar gympen ofzo hebt.
Ik had ook nog leuke knalroze schoenen gezien, maar voor deze gekozen omdat deze neutraler zijn.. Ik ben niet van plan om nog andere schoenen er naast te kopen, deze waren €75 euro:shock: De verkoper zei dat ze ongeveer 3 a 4 maanden er mee gaan doen.
Ik zal in de zomer wel 1 paar dichte schoentjes en 1 paar sandalen kopen en ik kan me ook voorstellen dat wanneer ze wat ouder zijn, je een paar nette laarsjes en een paar gympen ofzo hebt.
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Wij hebben afgelopen week Y. zijn 1e loopschoentjes gekocht en voorlopig vind ik 1 paar genoeg. We hebben camel kleurige genomen, dus die kunnen overal onder. Aankomende zomer wil ik nog wel een paar open schoentjes kopen, maar voor die paar warme dagen ben ik niet van plan daar overdreven veel geld aan uit te gaan geven.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
S. heeft 2 paar laarsjes. Ze heeft ze meestal om en om aan en ze loopt op beiden even goed.
Voor de zomer wil ik een paar open schoentjes (sandaaltjes) kopen en een paar dichte schoentjes.
Voor de zomer wil ik een paar open schoentjes (sandaaltjes) kopen en een paar dichte schoentjes.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Annie24 schreef:Wij hebben afgelopen week Y. zijn 1e loopschoentjes gekocht en voorlopig vind ik 1 paar genoeg. We hebben camel kleurige genomen, dus die kunnen overal onder. Aankomende zomer wil ik nog wel een paar open schoentjes kopen, maar voor die paar warme dagen ben ik niet van plan daar overdreven veel geld aan uit te gaan geven.
Ik draag zelf best lang slippers hoor, ondanks de slechte zomers hier. Kan me voorstellen dat het voor die kleintjes ook wel lekker is, ipv met schoentjes met sokjes aan.
Diese- Prater
T. heeft 1 paar schoentjes, denk dat het bij jongens makkelijker combineert want heb dat probleem nog niet gehad haha
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Teddyaapje schreef:T. heeft 1 paar schoentjes, denk dat het bij jongens makkelijker combineert want heb dat probleem nog niet gehad haha
+1
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Diese schreef:Annie24 schreef:Wij hebben afgelopen week Y. zijn 1e loopschoentjes gekocht en voorlopig vind ik 1 paar genoeg. We hebben camel kleurige genomen, dus die kunnen overal onder. Aankomende zomer wil ik nog wel een paar open schoentjes kopen, maar voor die paar warme dagen ben ik niet van plan daar overdreven veel geld aan uit te gaan geven.
Ik draag zelf best lang slippers hoor, ondanks de slechte zomers hier. Kan me voorstellen dat het voor die kleintjes ook wel lekker is, ipv met schoentjes met sokjes aan.
Daar heb je misschien wel gelijk in idd. Ik heb zelf een spierziekte aan mijn voeten, dus draag zomer en winter hoge laarzen ivm de stevigheid die ik moet hebben. Heb voor mezelf niet eens slippers in huis
We zien wel wat het weer doet deze zomer
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
1 paar! Moet met haar altijd naar een speciaalzaak omdat ze erg smalle voetjes heeft. Je krijgt er hartstikke leuke schoenen, maar het prijskaartje is minder leuk. Moet wel zeggen dat ze niet meer is gevallen (wat met goedkope schoenen wel gebeurde). Dus ze zijn het geld wel absoluut waard. Zodra het betere weer eraan komt krijgt ze dichte schoentjes en in de zomer nog een paar sandaaltjes.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
0 paar schoenen,hopelijk gaat mijn zoontje ooit een keer lopen,kan niet wachten tot ik dan schoentjes kan kopen.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Annie24 schreef:Diese schreef:Annie24 schreef:Wij hebben afgelopen week Y. zijn 1e loopschoentjes gekocht en voorlopig vind ik 1 paar genoeg. We hebben camel kleurige genomen, dus die kunnen overal onder. Aankomende zomer wil ik nog wel een paar open schoentjes kopen, maar voor die paar warme dagen ben ik niet van plan daar overdreven veel geld aan uit te gaan geven.
Daar heb je misschien wel gelijk in idd. Ik heb zelf een spierziekte aan mijn voeten, dus draag zomer en winter hoge laarzen ivm de stevigheid die ik moet hebben. Heb voor mezelf niet eens slippers in huis
We zien wel wat het weer doet deze zomer
Ik me voorstellen dat je er dan niet zo bij stil staat. (wat vervelend trouwens!)
Wilde trouwens alleen meer zeggen dat ze open schoentjues denk ik wel veel dragen, ik wilde niet zeggen dat je er veel geld voor uit moet geven hoor. Vond dat ik het een beetje raar had opgeschreventoen ik het terug las
Diese- Prater
M heeft tot nu toe 1 paar schoenen tegelijk. (wel altijd goede!)
Alleen in de zomer had ze 1 paar gewone schoenen, en 1 paar sandalen.
Nu heeft ze ook 2 paar laarzen. Ik heb vorige week in de 70% sale nog een paar gekocht. Omdat de andere laarzen een beetje op zijn.
Voor het voorjaar/zomer koop ik ookgewoon eerst 1 paa. Als het echt warm word er een paar sandalen bij.
En eventueel in de uitverkoop weer aan het eind van de zomer als de schoenen weer op zijn.
EN als ze tussen door uit dr schoenen groeit krijgt ze natuurlijk ook nieuwe.
Maar gelukkig tot nu toe dat ze wel een heel seizoen met een schoenmaat doet.
Naast haar normale schoenen heeft ze ook een paar regenlaarsjes en snowboots.
Alleen in de zomer had ze 1 paar gewone schoenen, en 1 paar sandalen.
Nu heeft ze ook 2 paar laarzen. Ik heb vorige week in de 70% sale nog een paar gekocht. Omdat de andere laarzen een beetje op zijn.
Voor het voorjaar/zomer koop ik ookgewoon eerst 1 paa. Als het echt warm word er een paar sandalen bij.
En eventueel in de uitverkoop weer aan het eind van de zomer als de schoenen weer op zijn.
EN als ze tussen door uit dr schoenen groeit krijgt ze natuurlijk ook nieuwe.
Maar gelukkig tot nu toe dat ze wel een heel seizoen met een schoenmaat doet.
Naast haar normale schoenen heeft ze ook een paar regenlaarsjes en snowboots.
Laatst aangepast door -Ieniemienie- op za 3 maa 2012 - 20:16; in totaal 1 keer bewerkt
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
1paar schoenen, 1 paar rubber laarzen en een klompjes
Van de zomer wil ik graag sandalen en dichte schoentjes voor hem.
Van de zomer wil ik graag sandalen en dichte schoentjes voor hem.
Gast- Gast
N. heeft best veel schoenen. 1 paar dure schoenen die we het meest gebruiken. Daarnaast heeft ze 4 paar laarsjes die ze past. Ze loopt op alle schoenen even goed. Ook heeft ze nog een paar regenlaarsjes.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Nog geen, want ze loopt nog niet los.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Even een beetje offtopic, het kindje van een vriendin van me had toen hij van T.'s leeftijd was hele stoere teenslippers met bandje om de hak. Ik heb ook een paar hele stoere gezien maar weet niet of die goed zijn voor zo'n kleintje...weet iemand dat toevallig?
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou het niet doen. Ze zien er super leuk uit. maar geeft een kindervoetje veel te weinig steun.Teddyaapje schreef:Even een beetje offtopic, het kindje van een vriendin van me had toen hij van T.'s leeftijd was hele stoere teenslippers met bandje om de hak. Ik heb ook een paar hele stoere gezien maar weet niet of die goed zijn voor zo'n kleintje...weet iemand dat toevallig?
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Snoepy87 schreef:1 paar schoenen en 1 paar regenlaarzen.
Hier ook. En slofjes voor binnen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
wij hebben altijd teveel schoenen in huis....
Denk dat de meiden 3 paar laarsjes hebben, beide 1 paar rubber laarsjes, dan nog ballerina's die van vorig jaar zomer, en beide 2 paar sportschoenen.
J.ace heeft ook al 1 paar ''versleten'' haha en het volgende staat al klaar.
Ik koop in de zomer en winter voor beide 1 paar dure schoenen en daarbij wat goedkopere schoenen. Ze krijgen ook altijd van mijn tante nike schoentjes.. (in de zomer de slippers en in de winter sportschoenen)
liefs
Denk dat de meiden 3 paar laarsjes hebben, beide 1 paar rubber laarsjes, dan nog ballerina's die van vorig jaar zomer, en beide 2 paar sportschoenen.
J.ace heeft ook al 1 paar ''versleten'' haha en het volgende staat al klaar.
Ik koop in de zomer en winter voor beide 1 paar dure schoenen en daarbij wat goedkopere schoenen. Ze krijgen ook altijd van mijn tante nike schoentjes.. (in de zomer de slippers en in de winter sportschoenen)
liefs
Gast- Gast
Vorige winter had ik 2 paar.
1 duurder paar en goedkopere voor erbij, maar die zeten lang niet zo mooi.
Van het zomer had ze 1 paar schoentjes en slippers.
Deze winter had ze 1 paar laarsen en een paar regenlaarsen en snowboots.
Had er eerst weer een 2e paar gewone schoentjes bij willen hebben, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb.
Mevrouw zit inmiddels in haar 2e paar laarsen (maar dan een maat groter)
Van het zomer wil ik weer 1 paar schoenen en goede sandaaltjes hebben.
1 duurder paar en goedkopere voor erbij, maar die zeten lang niet zo mooi.
Van het zomer had ze 1 paar schoentjes en slippers.
Deze winter had ze 1 paar laarsen en een paar regenlaarsen en snowboots.
Had er eerst weer een 2e paar gewone schoentjes bij willen hebben, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb.
Mevrouw zit inmiddels in haar 2e paar laarsen (maar dan een maat groter)
Van het zomer wil ik weer 1 paar schoenen en goede sandaaltjes hebben.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Teddyaapje schreef:Even een beetje offtopic, het kindje van een vriendin van me had toen hij van T.'s leeftijd was hele stoere teenslippers met bandje om de hak. Ik heb ook een paar hele stoere gezien maar weet niet of die goed zijn voor zo'n kleintje...weet iemand dat toevallig?
Het is inderdaad niet aan te raden, bij teenslippers moet je al heel erg je tenen klauwen om ze aan te houden, en ondanks dat er een bandje om de hiel zit, geeft het totaal geen steun. Je kan dan beter goede sandaaltjes kopen voor de zomer.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel paar slippers heb je?
» Een paar vraagjes
» Hoeveel paar schoenen, laarzen, slippers etc hebben jullie?
» Wat voor schoentjes als eerste schoentjes?
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» Een paar vraagjes
» Hoeveel paar schoenen, laarzen, slippers etc hebben jullie?
» Wat voor schoentjes als eerste schoentjes?
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: