Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Opname bij RS virus

3 plaatsers

Ga naar beneden

Opname bij RS virus Empty Opname bij RS virus

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 4:49

Ik hoor net dat mijn kleine nichtje van vier maanden is opgenomen met t RS virus...
Vind t zo rot...

Wie van de kindjes heeft dit virus ook gehad en is ook opgenomen geweest?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opname bij RS virus Empty Re: Opname bij RS virus

Bericht  PrimaBella vr 2 maa 2012 - 4:58

Mijn nichtje is een paar weken terug ook met dit virus opgenomen. Zij was toen net 3 weken oud..
Ze moest in quarantaine liggen en alleen haar ouders mochten er heel af en toe bij omdat anders het gevaar was dat ze nog erger ziek zou worden. Ik vond het ook heel erg zielig uit zien! Na een weekje ongeveer mocht moeder (die ook opgenomen was met een trombosebeen) af en toe bij haar op de kamer slapen.
Al met al heeft ze bijna 3 weken in het ziekenhuis gelegen. Nu gaat het weer helemaal goed gelukkig Opname bij RS virus 561177
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Opname bij RS virus Empty Re: Opname bij RS virus

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 5:32

Amé is vorig jaar opgenomen geweest.
Ze had geen energie meer om zelf te drinken en heeft toen een sonde gehad. Ze stikte ook zowat van het slijm elke keer. Amé heeft niet aan het zuurstof gelegen, er waren wel andere kindjes die dat wel moesten. Na een klein weekje mocht ze weer naar huis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opname bij RS virus Empty Re: Opname bij RS virus

Bericht  Lejow vr 2 maa 2012 - 5:51

Pfff het heerst echt zo onwijs! Heb er geen ervaring mee (goddank) maar wil je veel sterkte wensen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Opname bij RS virus Empty Re: Opname bij RS virus

Bericht  joyce0606 vr 2 maa 2012 - 6:36

Een vriendin van mij haar zoon is in januari opgenomen met rs virus. Na een nachtje zuurstof mocht hij weer naar huis. Ze kunnen weinig het is een virus dus geen medicijnen voor voor, hoogstens voor wat verlichting d.m.v. Pijnstilling, zuurstof etc.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opname bij RS virus Empty Re: Opname bij RS virus

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 6:42

J.ace is 2 feb opgenomen met RS.. Hij heeft 6 dagen in het ziekenhuis gelegen met op zijn top aan de zuurstof en bijna de hele voeding via de sonde. Nadat de piek was gepasseerd (vanaf zondagmiddag) knapte hij ook weer goed op.
Ik vond het enorm heftig allemaal, maar mocht wel gewoon bij J.ace de hele dag.
Waar ik ook erg blij mee ben geweest is dat kindjes vaak een enorm lange nasleep hebben van RS (lang benauwd en hoesten) en dat is ons bespaard gebleven.
Bij thuiskomst nog 2 dagen wat slechter gedronken maar daarna niets meer van te merken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opname bij RS virus Empty Re: Opname bij RS virus

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 6:43

Mijn eerste zoon heeft het rs virus gehad. Op dat moment waren er zoveel kinderen met het rs virus. Een aantal moesten zelfs op de ic opgenomen worden maar ze zijn er allemaal weer bovenop gekomen. Al duurde dat soms wel heel lang.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opname bij RS virus Empty Re: Opname bij RS virus

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 6:45

Mijn eerste zoon heeft het rs virus gehad. Op dat moment waren er zoveel kinderen met het rs virus. Een aantal moesten zelfs op de ic opgenomen worden maar ze zijn er allemaal weer bovenop gekomen. Al duurde dat soms wel heel lang.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opname bij RS virus Empty Re: Opname bij RS virus

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum