Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn jullie misselijk geweest......

+35
Roodkapje
Urban Naked
Puggle
_Jet
Annemie
pindaatje
Annie24
M@niek
Jezzie
Tiara
Pandora
studiebol
Star007
Sanne
Lejow
Makamba
SarahKey
Shy
MAS
*Lookie*
Océane
tweeling
Lindsya
Muppetje
CCC
Happydobby
Paper Crown
Floor
meisje
PapillonRose
Monnie
Flip Fluitketel
mickey
blondje1313
LDJ
39 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 3 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  _Jet vr 2 maa 2012 - 10:54

Alleen bij 17 weken opeens 1 keer overgegeven, verder totaal geen last gehad van misselijkheid.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 3 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  Puggle vr 2 maa 2012 - 10:56

Gefeliciteerd! Ik ben eigelijk niet misselijk geweest.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 3 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  Urban Naked vr 2 maa 2012 - 11:01

Nee, ik heb nergens last van gehad. Ook geen veranderde eetlust oid. Niks.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 3 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 11:12

Ja helaas wel. Heb ook in t zkh gelegen ivm HG. Vanaf week 6 tot week 20 elke dag de hele dag door misselijk en spugen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 3 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  Roodkapje vr 2 maa 2012 - 12:03

Dit is mijn eerste zwangerschap zonder kwaaltjes.... hooguit wat moe, maar wat wil je met 3 kleintjes en een fulltimejob. (36u)

Bij de eerste was het 1 groot drama. medicatie gehad, seabands , speciale zwangerschapsthee van de natuurwinkel. Niets hielp. 40 weken lang kotsen! Zelfs tijdens en na de bevalling ging het door..Na een dag thuis ging het eindelijk goed en kon ik voor het eerst echt een beetje genieten want ik heb me echt 40 weken lang slecht gevoeld ( had ook een zware zwangerschap door relationele zaken)...

Bij nr 2 van week 6 tm 11 zoiets... echt een hele verandering ! Helemaal niet zo heel erg, wel spugen maar lang niet zo vaak als bij de 1e.

Bij nr 3 van week 7 tm 14. Heel veel misselijk, ook echt hele dagen... maar niet heel vaak spugen..

Nu dus niets:)
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 3 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  Ugly Betty vr 2 maa 2012 - 22:09

Tot nu toe eigenlijk niet. Ik moet wel elke 2 uur wat eten anders word ik weeïg.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 3 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  Amber- vr 2 maa 2012 - 22:38

Ik ben van week 6 tot 10/11 ongeveer misselijk geweest. Dit was met name ´s middags en ´s avonds na het warme eten. Die maaltijd is er ook geregeld uit gekomen.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 3 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  Aggi za 3 maa 2012 - 0:54

Ik ben in de eerste 3 maanden maar een stuk of 4 keer misselijk geweest, verder eigenlijk niet...

Ja, tijdens de bevalling overgang naar de persweeen... heb toen ook 6 bakjes ondergespuugd... Laughing
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 3 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  Aagje! za 3 maa 2012 - 1:00

Ja ik ben veel misselijk geweest tijdens mijn zwangerschap. En heb van week 6 tot week 20 elke dag wel gespuugd...



Ik hoop voor je dat je er geen last van krijgt smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 3 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 1:28

Nope nog geen seconden !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 3 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum