Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn jullie misselijk geweest......

+35
Roodkapje
Urban Naked
Puggle
_Jet
Annemie
pindaatje
Annie24
M@niek
Jezzie
Tiara
Pandora
studiebol
Star007
Sanne
Lejow
Makamba
SarahKey
Shy
MAS
*Lookie*
Océane
tweeling
Lindsya
Muppetje
CCC
Happydobby
Paper Crown
Floor
meisje
PapillonRose
Monnie
Flip Fluitketel
mickey
blondje1313
LDJ
39 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  Océane vr 2 maa 2012 - 4:45

Ja bij beide zwangerschappen, ik voelde me echt een zombie. Of ik nou wel of niet at, of ik nou wel of niet bewoog, ik bleef naar de wc lopen (lees: rennen), want overgeven in een emmer vind ik nog veel smeriger dan in een (en dan wel van te voren gereinigde) wc. Medicijnen gehad maar hielpen niet, die tijd voelde echt als 'uitzitten'.. Ik moest wel regelmatig even urine laten checken op uitdroging, maar opname is gelukkig niet nodig geweest beide keren.

De eerste keer duurde het van 5 t/m 18 weken
Deze keer van 5 t/m 15 weken, maar wel veel vaker moeten spugen dan bij de eerste.


Laatst aangepast door Aquala op vr 2 maa 2012 - 4:47; in totaal 1 keer bewerkt
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  *Lookie* vr 2 maa 2012 - 4:45

Ja, ik ben vanaf week 7 tot ongeveer week 14/15 erg misselijk geweest, vooral 's ochtends. Soms moest ik overgeven, meestal niet maar dus wel constant een misselijk gevoel.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  MAS vr 2 maa 2012 - 4:51

LDJ, dus het kan nog komen voor ons!!!!! Ik was net blij dat ik er geen last van heb.

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  LDJ vr 2 maa 2012 - 5:04

Ja idd, hoop het echt niet.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  Shy vr 2 maa 2012 - 5:10

Niet vanaf het begin maar wel tot de 20e week en af en toe nog misselijk. Vanochtend hing ik er weer boven nerd
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  SarahKey vr 2 maa 2012 - 5:13

Ik ben wel misselijk geweest tot een week of 11 maar niet zo erg dat ik moest spugen.
Zat me wel de hele dag 'dwars', vooral na het avondeten. Toen moest ik echt even half uur gaan liggen anders was het er wel uitgekomen.
Begon bij 5 weken ongeveer.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  Makamba vr 2 maa 2012 - 5:47

Vanaf een week of 6 ben ik misselijk geweest tot een week of 12.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  Lejow vr 2 maa 2012 - 5:51

Jup, en flink ook, van een week of 5 tot een week of 25..
Heb er tot 22/23 weken medicijnen voro geslikt, en zelfs met medicijnen moest ik nog regelmatig spugen.
De laatste weken kon ik zonder medicijnen doorkomen, tot ik uiteindelijk helemaal (op een enkele avond of ochtend na) niet meer misselijk was.
En toen beviel ik met 29 weken laughcry
Ik heb er dus ruiiiiiiimschoots van kunnen genieten Mad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  Sanne vr 2 maa 2012 - 5:55

Ik ben misselijk geweest vanaf week 7 ongeveer tot week 20. Dat ging gepaard met veel spugen.
Vanaf week 20 tot nu (37+3) nog af en toe misselijk en heel af en toe spugen, maar dat is niets vergeleken bij de eerste 20 weken.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  Star007 vr 2 maa 2012 - 6:01

Ik ben geen seconde misselijk geweest gelukkig.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 6:18

Bij de 1e niet, en bij de 2e tot op heden ook (nog) niet! Dus hopelijk blijft het zo, maar ach, je moet er wat voor over hebben!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  studiebol vr 2 maa 2012 - 6:19

Ja vanaf week 6 tot week 15 ongeveer... niet alleen misselijk maar ook meerder keren per dag overgeven...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  Pandora vr 2 maa 2012 - 7:13

Ja, sinds afgelopen week heb ik echt flink last van misselijkheid. Gelukkig nog niet hoeven overgeven maar het scheelt niet veel Embarassed

Bij mijn vorige zwangerschap ook misselijk geweest maar niet hoeven overgeven.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 7:15

Ik hoop nog steeds dat ik niet hoef te kotsen mocht ik ooit zwanger raken.

Mijn moeder heeft in beide zwangerschappen niet 1x gekotst.. Mijn zus in beide zwangerschappen wel..

Ik vraag mij af of de 'sterkte' van je maag ook meespeelt. Ik heb bijv. al 14/15 jaar niet meer overgegeven. Ik weet niet eens meer hoe het moet. Ik ben ook echt nooit misselijk. Waarom zou ik dan door een zwangerschap ineens mega misselijk worden, als ik echt nooooit misselijk ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  Tiara vr 2 maa 2012 - 7:17

Ik ben echt tot 20 weken ongeveer elke dag misselijk geweest met veel overgeven. Echt heel naar. Ik voelde me echt als een dweil al die tijd.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  Jezzie vr 2 maa 2012 - 7:19

Ik heb tot nu toe nog nergens last van gehad *klopt af!*
Mijn moeder zei dat de ook nooit misselijk is geweest. Mijn schoonmoeder daar in tegen, blijft het onvoorstelbaar vinden!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  Lejow vr 2 maa 2012 - 7:20

Punk'd schreef:Ik hoop nog steeds dat ik niet hoef te kotsen mocht ik ooit zwanger raken.

Mijn moeder heeft in beide zwangerschappen niet 1x gekotst.. Mijn zus in beide zwangerschappen wel..

Ik vraag mij af of de 'sterkte' van je maag ook meespeelt. Ik heb bijv. al 14/15 jaar niet meer overgegeven. Ik weet niet eens meer hoe het moet. Ik ben ook echt nooit misselijk. Waarom zou ik dan door een zwangerschap ineens mega misselijk worden, als ik echt nooooit misselijk ben.

Nee, helaas..
Ik hoefde nooit te spugen, had er ook een enorme angst voor. Kon me de laatste keer dat ik gespuugd had ook niet herinneren (oeh bedenk ik me nu, moet niet liggen, heb een jaar of 4 geleden een voedselvergiftiging gehad). Buiten dat, heb nooit de kots versie van de buikgriep, en kotsen van de drank heb ik ook nog nooit gedaan.
Ik was ook nooit misselijk.
Maar helaas.. tijdens de zwangerschap was het wel anders, tot ik zo misselijk was dat ik het spugen echt niet meer kon tegenhouden.
Heeft echt met de hormonen te maken hoor, die er normaal niet zijn.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  LDJ vr 2 maa 2012 - 7:20

Mijn moeder is ook niet misselijk geweest bij haar zwangerschappen.
Ze was wel heeeeeeel erg moe.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  M@niek vr 2 maa 2012 - 7:31

Ik ben helaas tot 35 weken zeer misselijk geweest. Heb ook in het zkh gelegen door het overgeven.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  Océane vr 2 maa 2012 - 7:40

Ik denk ook niet dat de sterkte van je maag er iets mee te maken heeft. Ik had voor mijn eerste zwangerschap voor het laatst overgegeven toen ik 14 jaar en stomdronken was (en daarvoor ook al járen niet) en ik had echt een lichte fobie ontwikkeld in de tussentijd. Vandaar dat ik nog steeds niet in een emmer durf over te geven maar in een (vooraf gereinigd, dat móet dan weer wel hoe misselijk ik ook ben) toilet. Als ik het ook maar probeerde op te houden dan werd mijn misselijkheid zo ondraaglijk dat ik daarna alsnog móest.
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  Annie24 vr 2 maa 2012 - 7:41

blondje1313 schreef:Nee, ben helemaal niet misselijk geweest.

+1

wel 1x gespuugd, maar dat kwam omdat ik 's morgens op mijn lege maag een kop thee dronk die niet zo goed viel laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 7:59

Bij de eerste tot ongeveer 18 weken misselijk, maar gelukkig maar enkele keren overgegeven.

Bij de tweede spuugde ik na iedere maaltijd, met 23 weken ben ik naar een homeopaat gegaan omdat ik teveel afviel en na het gebruik van de medicijnen was het zo goed als over, maar was mijn eetlust nog wel 0,0 tot aan de bevalling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  pindaatje vr 2 maa 2012 - 8:37

Bij de eerste van de 10e week tot de 20 week dagelijks misselijk en overgeven, maar gelukkig alleen 's morgens.. Toen een tijdje niet, en vanaf de 30 weken tot ik bevallen was, weer dagelijks...

Bij de 2e van de 5e tot de 20e week alle dagen misselijk en heel veel overgeven.. Ook medicijnen gehad daarvoor, maar daarvan kreeg ik ontzettende last van de bijwerkingen.. En buiten dat hielpen ze niet.. en opeens, na de 20 weken, was het van de ene op de andere dag over.. Ook niet weer teruggekomen gelukkig!

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  Annemie vr 2 maa 2012 - 9:08

Ik werd vanaf ongeveer 7 weken misselijk, ik heb overgegeven t/m de bevalling, die was met 37 weken, ik was elke dag kotsmisselijk en veel duizelig, tot ongeveer 25 weken kwam alle eten eruit, dus ook het avondeten, daarna alleen nog 's ochtends telkens overgeven, ik hoop dat als ik nog een keer zwanger raak, ik dit niet meer meemaakt, vond mijn zwangerschap echt niet leuk meer.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 9:09

Bij mijn eerste en laatste zwangerschap ben ik misselijk geweest, bij de laatste kreeg ik er medicijnen voor en ben ik alsnog uitgedroogd door het vele overgeven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie misselijk geweest...... - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie misselijk geweest......

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum