leuk fijn kinderstoeltje voor speelplekje
+10
Annie24
_Jet
PiP
Coccinelle
PapillonRose
Flip Fluitketel
Kat1980
nillis
Darius
duckie
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: leuk fijn kinderstoeltje voor speelplekje
J. staat en loopt liever op de bank dan dat ze zit. Zitten houdt ze 1 minuut vol! En een speelparadijs wordt het al gauw...maar je kan zelf beslissen in welke mate je dit toelaat in je eigen huiskamer. Je koopt en krijgt zelf het speelgoed, stoeltjes/tafeltjes e.d. en een kind moet toch ook wat te spelen hebben.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Dat zou misschien wel kunnen, maar dan ben je de hele dag met niks anders bezig.Charlie schreef:Lijkt me dat ik daar toch zelf nog wel enigszins controle over heb.
Ik laat haar maar gewoon gaan en als ze naar bed gaat gaan we of samen opruimen of ik ruim het op als ze al op bed ligt.
Tussendoor wil ik nog wel eens zeggen dat ze wel wat moet opruimen, ze pakt dan van alles tegelijk.
En over de bank, hier zit ze ook vaak lekker op de bank tv te kijken.
Maar ik vond het gewoon leuk een eigen stoeltje en zij vindt hem ook erg leuk, ze gaat er best vaak lekker in zitten.
Of het nou voor de tv is of met een koekje of boekje in haar handen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
deze hebben we in zwart met rose met haar naam al voor beneden en daar kruipt ze steeds meer in om te zitten en een boekje te kijken.
dus nu gewoon zoek ik iets voor boven maar ik ga eens even rond kijken denk ik...
maar hier ga ik ook niet continu opruimen, want dat kan ik bezig blijven ik laat haar lekker zo. en op de bank wil ze ook niet lang stil zitten meer heen en weer lopen,kruipen en springen dus das ook geen succes
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Is dit leuk voor een meisje?
» Voor de jongensmama's, welke gel is fijn?
» leuk voor verjaardag?
» Leuk (voor)leesboekje!
» Wat is leuk voor op de ipad
» Voor de jongensmama's, welke gel is fijn?
» leuk voor verjaardag?
» Leuk (voor)leesboekje!
» Wat is leuk voor op de ipad
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: