Net een flinke smak gemaakt
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Net een flinke smak gemaakt
We hebben echt een stuntpiloot in huis en net maakte hij weer een aardige smak van de bank. Ik hoorde aan de val en aan het huilen dat hij goed hard was gevallen en even later verscheen er ook een grote dikke rode/paarse bult op zijn voorhoofd. Ik pakte net iets uit de koelkast dus ik heb niet kunnen zien hoe hij viel. Hij was wel bij bewust zijn en zijn gedrag is normaal. Maar omdat hij dus zo hard met zijn hoofd op het laminaat is gevallen denk ik toch dat hij minimaal een lichte hersenschudding heeft. Zal ik 'm vanavond om de 2 uur moeten wekken? Ik ga iig om de 2 uur kijken
Ik heb 'm net maar verwend met een nieuw autootje, had m'n kleine stuntpiloot wel verdiend want och wat moest hij toch huilen
Ik heb 'm net maar verwend met een nieuw autootje, had m'n kleine stuntpiloot wel verdiend want och wat moest hij toch huilen
Gast- Gast
Re: Net een flinke smak gemaakt
Heel herkenbaar dit.
Onze kleine man heeft gisteren ook een enorme klap gemaakt. Hij gleed uit tijdens het rennen en heeft met zijn hoofd zo'n vergrendelaar van de deur gekopt. Ik tilde hem op en hij zat onder het bloed. Mijn man is maar even naar de huisarts gegaan met hem, die heeft de wond gelijmd.
Wij kregen inderdaad een wekadvies mee; om de vier uur even checken of hij nog alert reageerde.
Sterkte met je stuntpiloot!
Onze kleine man heeft gisteren ook een enorme klap gemaakt. Hij gleed uit tijdens het rennen en heeft met zijn hoofd zo'n vergrendelaar van de deur gekopt. Ik tilde hem op en hij zat onder het bloed. Mijn man is maar even naar de huisarts gegaan met hem, die heeft de wond gelijmd.
Wij kregen inderdaad een wekadvies mee; om de vier uur even checken of hij nog alert reageerde.
Sterkte met je stuntpiloot!
Gast- Gast
Zo Minneke die is dan ook echt verkeerd terecht gekomen zeg ! Hier is S. ook alweer 2x op z'n hoofd gelijmd. Ook net iedere keer dat hij zo ongelukkig viel. Meneer kon net lopen en stond langs mij in de keuken toen hij viel en rest met zijn neusje op een scherp greepje terecht kwam. Flinke snee, veel bloed en ook gelijmd bij de hap
Maar is om de 4 uur "kijken" ook goed of moet je 'm dan echt wekken? Ik denk namelijk dat hij daarna niet meer wil slapen haha
Maar is om de 4 uur "kijken" ook goed of moet je 'm dan echt wekken? Ik denk namelijk dat hij daarna niet meer wil slapen haha
Gast- Gast
Razz_ schreef:Zo Minneke die is dan ook echt verkeerd terecht gekomen zeg ! Hier is S. ook alweer 2x op z'n hoofd gelijmd. Ook net iedere keer dat hij zo ongelukkig viel. Meneer kon net lopen en stond langs mij in de keuken toen hij viel en rest met zijn neusje op een scherp greepje terecht kwam. Flinke snee, veel bloed en ook gelijmd bij de hap
Ja, hij had echt dikke pech inderdaad. Gelukkig was hij snel weer vrolijk, wij schokken harder dan hij
Wij maakten hem wel echt wakker; kijken of hij zijn oogjes opendeed enzo. Maar wij zijn dan ook gezegend met een slaap-engeltje . Die slaapt ('s nachts, thuis) altijd perfect. Ik weet niet of het voldoende is om alleen even te kijken, durf ik niet te zeggen.
Gast- Gast
IK denk dat je hem juist wel wakker moet maken om te kijken of hij in zijn normale doen is. Of hij alert en helder is en niet suffig.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:IK denk dat je hem juist wel wakker moet maken om te kijken of hij in zijn normale doen is. Of hij alert en helder is en niet suffig.
Maar nu is hij ook gewoon normaal qua gedrag en hij kijkt normaal uit z'n ogen. Hij speelt gewoon weer en hij heeft net wat gegeten en gedronken. Als er iets zou zijn zou ik dat dan nu al niet moeten merken dan?
Gast- Gast
Toen mijn dochter laatst uit de kinderstoel viel kregen wij tot 00.00 u een wekadvies van elk half uur ( de eerste 6 uur na de val) en daarna om het uur. Ze maakte een flinke klap op haar achterhoofd. Wanneer het niet op haar achterhoofd was geweest was het wekadvies om het uur geweest.
Ligt er dus denk ik een beetje aan waar hij op gevallen is.
Ligt er dus denk ik een beetje aan waar hij op gevallen is.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Razz_ schreef:Stofzuiger schreef:IK denk dat je hem juist wel wakker moet maken om te kijken of hij in zijn normale doen is. Of hij alert en helder is en niet suffig.
Maar nu is hij ook gewoon normaal qua gedrag en hij kijkt normaal uit z'n ogen. Hij speelt gewoon weer en hij heeft net wat gegeten en gedronken. Als er iets zou zijn zou ik dat dan nu al niet moeten merken dan?
Nee dat hoeft zeker niet. Ze kunnen ook later nog buiten bewust zijn raken. Bijv bij een schedelbreuk. Wij moesten haar echt wakker maken en tegen haar praten. Pas als ze redelijk helder reageerde mo ht ze verder slapen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Je kan ook even de assistente van de HAP bellen voor advies, dan weet je het zeker. Er zal vast wel een protocol of richtlijn voor zijn.
Gast- Gast
De bult zit rechts op zijn voorhoofd en is zo'n 3 bij 4 cm groot
Gast- Gast
Nois schreef:Razz_ schreef:Stofzuiger schreef:IK denk dat je hem juist wel wakker moet maken om te kijken of hij in zijn normale doen is. Of hij alert en helder is en niet suffig.
Nee dat hoeft zeker niet. Ze kunnen ook later nog buiten bewust zijn raken. Bijv bij een schedelbreuk. Wij moesten haar echt wakker maken en tegen haar praten. Pas als ze redelijk helder reageerde mo ht ze verder slapen.
Precies, of bij een zwelling of bloeding in de hersenen, dat kan ook pas later komen. Niet om je bang te maken, want het komt gelukkig niet veel voor, maar neem maar liever het zekere voor het onzekere.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Flinke schuld, hoe kom ik er vanaf?
» Voor het eerst flinke koorts
» Huis verkopen met flinke restschuld (NHG?) Update!
» Flinke verstopping bij kind (lactulose gekregen)
» baby 3 maanden en flinke griep?update
» Voor het eerst flinke koorts
» Huis verkopen met flinke restschuld (NHG?) Update!
» Flinke verstopping bij kind (lactulose gekregen)
» baby 3 maanden en flinke griep?update
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: