Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

baby 3 maanden en flinke griep?update

5 plaatsers

Ga naar beneden

baby 3 maanden en flinke griep?update  Empty baby 3 maanden en flinke griep?update

Bericht  liesje ma 12 maa 2012 - 7:29

hoi meiden,

mijn zoontje is net 3 maanden en heeft al sinds vorige week dat hij verkouden is. vooral slijm in zijn keeltje. nu ben ik afgelopen donderdag op het cb geweest en hebben ze zijn prikjes gegeven sindsdien is het veel erger geworden. qua vastzittend slijm en nu ook af en toe koorts en dan weer gewone temperatuur. nu heb ik als hij koorts had pcm zetpilletjes gegeven ook heb ik met m in de badkamer gestoomd en gebruik ook bisolvon druppeltjes. nu hebben we afgelopen zaterdag bij de hap gezeten omdat ik wilde dat ze hem nakeken. vooral zijn longetjes te laten luisteren. was bang voor longontsteking. nu spuugt hij af en toe flinke hoeveelheden slijm met voeding uit. en heeft soms 38.1. het zit hem ook echt hoog heb ik het idee. maar nu bij de hap waren zijn longetjes schoon volgens de arts. nu sta ik toch best in 2strijd wat te doen. omdat ik geen verbeteringen zie qua het slijm. temperatuur wisselt zo heeft hij normale temp en zo weer koorts. voedingen eet hij redelijk hij is gewoon ook van slag. hebben jullie nog evt tips wat ik nog kan doen. vind het zo zielig hoopje als ie het benauwd heeft door het slijm. ik ben van plan om tot woensdag aan te kijken om dan naar eigen arts te gaan of zouden jullie eerder bellen?

Laatst aangepast door liesje op di 13 maa 2012 - 4:12; in totaal 1 keer bewerkt
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby 3 maanden en flinke griep?update  Empty Re: baby 3 maanden en flinke griep?update

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 7:34

met zo'n jong kindje zou ik absoluut eerder bellen, ik zou morgenvroeg direct bellen en zeer waarschijnlijk dat je langs mag komen. Huisartsen zijn ook voorzichtig met jonge baby's die ziek zijn.

en niet meer laten enten als hij niet fit is, maar daar heb je nu niks aan!

Gast
Gast

baby 3 maanden en flinke griep?update  Empty Re: baby 3 maanden en flinke griep?update

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 7:37

Ik snap ook niet zo goed dat het CB hem de prikken heeft gegeven.
Hier doen ze dat echt niet als een kindje niet fit is.
Maar goed, dat is een ander verhaal.

Hoest je kindje ook?

Ik zou ook meteen morgen je eigen huisarts bellen.
Met die kleine baby's nemen ze meestal geen enkel risico.

Gast
Gast

Bericht  Pien ma 12 maa 2012 - 7:37

Rejoy. schreef:met zo'n jong kindje zou ik absoluut eerder bellen, ik zou morgenvroeg direct bellen en zeer waarschijnlijk dat je langs mag komen. Huisartsen zijn ook voorzichtig met jonge baby's die ziek zijn.

+1!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Jasmine ma 12 maa 2012 - 7:41

Rejoy. schreef:

Dat was ook wat meteen in mij opkwam. Hier enten ze niet als een kindje niet fit is.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Didi ma 12 maa 2012 - 7:49

Mijn zoontje is net 4 maanden en is vorige week ook flink ziek geweest.
Hier was de Huisartsenpost heel duidelijk, langskomen omdat ze nog zo klein en kwetsbaar zijn. Ik moest van hen ook elke dag met hem terugkomen.
Ik zou eerder bellen en niet tot woensdag wachten.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  liesje ma 12 maa 2012 - 9:02

TBIB schreef:Ik snap ook niet zo goed dat het CB hem de prikken heeft gegeven.

Hoest je kindje ook?

ja hij hoest ook en dan word ie door het slijm misselijk en spuugt hij. niet bij alle voedingen gelukkig.

hij oogt ook helemaal niet ziek. hij is vrolijk en lacht. is niet suf. het cb heb ik gezegd dat hij fink verkouden was en last had van slijm en de arts heeft hem de prikken dus gewoon gegeven.ik voel me hierover nu erg schuldig. ik ga morgen mijn ha bellen en hopelijk kan ik snel terecht met hem.
liesje
liesje
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 9:08

Ik zou ook zeker even naar de ha gaan morgen. Het duurt best lang en de koorts is weggeweest en weer teruggekomen. Dat is altijd reden om na te laten kijken.

Gast
Gast

Bericht  pindaatje ma 12 maa 2012 - 9:30

liesje schreef:
TBIB schreef:Ik snap ook niet zo goed dat het CB hem de prikken heeft gegeven.

Hoest je kindje ook?

ja hij hoest ook en dan word ie door het slijm misselijk en spuugt hij. niet bij alle voedingen gelukkig.

hij oogt ook helemaal niet ziek. hij is vrolijk en lacht. is niet suf. het cb heb ik gezegd dat hij fink verkouden was en last had van slijm en de arts heeft hem de prikken dus gewoon gegeven.ik voel me hierover nu erg schuldig. ik ga morgen mijn ha bellen en hopelijk kan ik snel terecht met hem.

Het is goed dat ik dit nu even lees.. Ik moet woensdag met mijn zoontje voor zijn eerste prikken.. Dan is hij 9 weken. Hij is al 6 weken 'verkouden', heeft ook veel last van een verstopte neus en slijm in zijn keel. Niet heel de dag gelukkig en ook maar af en toe tijdens voeding.
Dan is het dus beter als ik zijn 1e prikken even uitstel?? Hier is hij ook heel vrolijk, lacht en lekker actief en helder.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  liesje di 13 maa 2012 - 4:11

vanmiddag met t bij de huiasrts geweest. en hij zag nu bij een van zijn oortjes dat ie wat rood was en ook hoorde hij wat op zijn longetjes. hij heeft een kuur voorgeschreven en vrijdag moet hij echt beter zijn anders moest ik terug komen. ben nu blij dat hij een kuur heeft waar hij hopelijk beter van word.

bedankt voor jullie reacties
liesje
liesje
Prater
Prater

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 5:35

Hopelijk knapt hij snel op!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: