Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag over uitzetten updates bij Facebook...

2 plaatsers

Ga naar beneden

Vraag over uitzetten updates bij Facebook... Empty Vraag over uitzetten updates bij Facebook...

Bericht  Kamperseboekenwurm do 1 maa 2012 - 1:29

Sinds een tijdje krijg ik elke keer als een vriendin van mij op Facebook een bericht zet een melding daarvan bij statussen (wereldbolsymbool). Ik krijg geen melding bij statussen van nieuwe berichten op de facebookpagina's van andere contacten, alleen als ze op berichten hebben gereageerd waar ik ook op heb gereageerd of als ze mijn status leuk vinden.

Wie weet hoe ik bij de instellingen iets kan wijzigen zodat ik niet meer elke update van die vriendin haar Facebookpagina ontvang?

Hoop dat iemand mij snapt...

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag over uitzetten updates bij Facebook... Empty Re: Vraag over uitzetten updates bij Facebook...

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 2:00

Dan ga je op haar profiel naar 'geabboneerd' en dan haal je het vinkje voor 'reacties en vind-ik-leuks' weg.

Gast
Gast

Vraag over uitzetten updates bij Facebook... Empty Re: Vraag over uitzetten updates bij Facebook...

Bericht  Marin do 1 maa 2012 - 2:02

Of je hebt haar in je lijst met Close Friends staan. Dan moet je haar even op Acquaintance (waarschijnlijk Kennis in het Nederlands) zetten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: