facebook vraag
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
facebook vraag
Hoe kun je de nieuwe tijdlijn instellen, als je die melding niet krijgt?
Ik heb zelf de nieuwe tijdlijn in gebruik. Mijn zus heeft sinds vandaag ook FB, en wilt ook die tijdlijn, maar kan het nergens vinden.
Ik heb zelf de nieuwe tijdlijn in gebruik. Mijn zus heeft sinds vandaag ook FB, en wilt ook die tijdlijn, maar kan het nergens vinden.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Re: facebook vraag
als ze naar iemands pagina gaat die de tijdlijn gebruikt dan kan ze daar ergens kiezen om die zelf ook in te schakelen geloof ik.
Gast- Gast
mickey schreef:Hoe kun je de nieuwe tijdlijn instellen, als je die melding niet krijgt?
Dat kan niet! Over enkele weken krijgt ze vanzelf een keer de melding bovenaan staan.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Lily schreef:als ze naar iemands pagina gaat die de tijdlijn gebruikt dan kan ze daar ergens kiezen om die zelf ook in te schakelen geloof ik.
Niet als je net nieuw bent! Ik had mijn oude FB account verwijderd en wilde op een nieuw account, met tijdlijn opnieuw beginnen (zodat ik alle oude berichten en informatie kwijt was). Op mijn nieuwe account kon ik pas na ruim 2 maanden kiezen voor de tijdlijn.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ok, dan wordt het dus wachten, hahahaha. Niet haar sterkste kant.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: